Fotobehangen
Fotobehangen.nl is de specialist in fotobehang . Naast een grote collectie aan foto behang van behangpapier vind je hier ook vlies fotobehang en kunnen we vliesbehang van eigen foto´s maken.
9,1
1.041 klantbeoordelingen
Filter 1040 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 769 met beschrijving

• Eddy Kersemakers
    Geverifieerde klant van Fotobehangen

Wel behang ontvangen maar betaalde en bestelde behangplaksel zat er niet bij .Dus zelf exstra moeten kopen .

Antwoord van Fotobehangen

Onze excuses voor het vergeten van de lijm bij het inpakken van de bestelling. De lijm is direct nagestuurd, maar aangezien u inmiddels zelf al lijm heeft gekocht is daarnaast ook het aankoopbedrag van de lijm teruggeboekt. We hopen dat u verder tevreden bent met het fotobehang!

• Harry
    Geverifieerde klant van Fotobehangen

Snel en goed geleverd. Gewoon mooie afdruk van een door onszelf aangeleverde foto (Airtex, aan 1 stuk). Geen ervaring met Klantenservice, nazorg en garantie (gewoon omdat dit niet nodig is geweest ;-)

• Hoe beoordeel je Fotobehangen?

• Miranda
    Geverifieerde klant van Fotobehangen

In een woord: geweldig! Prachtig airtexbehang en een hele goede klantenservice!! In eerste instantie bleek ik een eigen foto van slechte kwaliteit te hebben aangeleverd en daar kreeg ik heel snel bericht over. De betaling werd heel snel teruggeboekt omdat ik niet direct een nieuwe foto kon aanleveren. Uiteindelijk een nieuwe bestelling gedaan die ook niet eens eerder dan verwacht binnen was..! Ik zou dit bedrijf dus zeker aanraden!!!

• Marjon
    Review voor Fotobehangen

Goede service en snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam.

• Remco
    Review voor Fotobehangen

Mooie print, goede kwaliteit.

• Michèle
    Review voor Fotobehangen

Snelle levering en mooie kwaliteit. Het behang is supermooi op de muur

• Vbeest
    Review voor Fotobehangen

Ik heb nooit een bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Ook geen bericht dat het behang verzonden zou worden. Vervolgens heb ik hier een mail over gestuurd of mijn bestelling juist aangekomen was. Ook hier geen reactie op ontvangen. Mijn behang bleek vervolgens al een week bij de buren te liggen waar ik ook nooit een bericht van had ontvangen dat het bezorgt was.

Antwoord van Fotobehangen

Vervelend te vernemen dat je onze emails niet hebt ontvangen. We hebben in totaal 3 emails verzonden, een bevestiging na het plaatsen van de bestellilng, een update dat het fotobehang in productie is genomen en een mail dat deze is verzonden met de trackingsgegeves. Als wij een e-mail naar een ander e-mailadres versturen, dan wordt deze in vrijwel alle gevallen eerst gefilterd. Soms kan het zo zijn dat de e-mail (onterecht) wordt gemarkeerd als spam. Daarom is het altijd raadzaam om in de spam te kijken want ongetwijfeld tref je daar alle emails met updates over de status van de bestelling aan.

• Roos
    Review voor Fotobehangen

Goede communicatie over de levering. Prima verpakking en fijne antwoorden op mijn onvermoeibare vragen.

• Lynn
    Review voor Fotobehangen

Eindelijk vandaag ontvangen. Fotobehangen had het direkt opgestuurd maar door DPD had ik een nare ervaring en moest 2 weken op mijn paket wachten.
    DPDheeft geen goede naam, en ik ken genoeg mensen die zeggen dat als een internet bedrijf alleen met DPD verstuurd dat ze daar niet bestellen. Ik dus ook niet meer. Ik heb al te vaak drama gehad door DPD.

Antwoord van Fotobehangen

Wat vervelend dat je pakket nog niet is geleverd en wat jammer dat je geen contact met ons heb opgenomen hierover. Als er problemen zijn dan horen wij dat graag zodat wij dat kunnen oplossen. We zullen contact opnemen met de vervoerder voor je.

• Miranda

Top behang