Eekwal 53
6871LT Renkum

Sylvia Margo-Smit beoordeelde op 2018-02-02

Heel tevreden, mooie kwaliteit.

marie-claire vanderhaeghen beoordeelde op 2018-01-22

Zoals uw voorbeeld levering zou 2 à 3 weken duren en 2 dagen later had ik mijn bestelling reeds.

Lisanne beoordeelde op 2017-12-28

Dit is de tweede keer dat ik een klankschaal bij FreshlyMind heb gekocht en ik ben weer zeer tevreden! Persoonlijke service (via Whatsapp), snelle levering en netjes verpakt! Zeker een aanrader.

Mevr. Stekelenburg beoordeelde op 2017-12-17

Prima service, fijn meditatiebankje.

Reactie van FreshlyMind:
Bedankt voor de beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met het meditatiebankje!

Marieke van Elst beoordeelde op 2017-11-14

Meditatiekussen is helemaal naar wens. Mijn vragen werden snel beantwoord!