Eekwal 53
6871LT Renkum

9,1

Leonard Matulessy beoordeelde op 2018-07-27

Annelies Jansssen beoordeelde op 2018-06-30

Snelle levering van een heel mooi product.

Hans Scholten beoordeelde op 2018-06-24

Odra Litjens beoordeelde op 2018-06-15

Alles zoals het moet gaan met zelfs nog een mooie kaart en presentje extra

Els Niehot beoordeelde op 2018-06-05

zeer snelle levering. leuke begeleidende kaart en aardigheidje.

Naomi Goozen beoordeelde op 2018-05-19

Snel en keurig verpakt de bestelling ontvangen. Kreeg zelfs nog een presentje erbij. Heel te reden en blij dus.

I.M. beoordeelde op 2018-04-27

Freshly Mind heeft mooie spullen in het assortiment. Er wordt snel geleverd en voor eventuele vragen zijn zij zeer goed beteikbaar.

Marcel beoordeelde op 2018-04-13

Mooie webwinkel met een mooi assortiment en goede klantenservice.

Na wat persoonlijk advies gevraagd te hebben over de aanschaf van een meditatiekussen kreeg ik heel snel een antwoord. Op basis daarvan besteld, ik kreeg mijn bestelling ruim binnen de aangegeven levertijd binnen.

Eenmaal uitgepakt werd ik verrast met gratis wierook stokjes en een wierook houder. Kortom, ik kan FreshlyMind zeker aanbevelen.

Jacqueline Van Bogget beoordeelde op 2018-03-28

Snelle levering, keurig verpakt en ook nog een leuke verassing bij de zending

Reactie van FreshlyMind:
Bedankt voor je beoordeling Jacqueline, fijn dat alles naar wens is.
Wij wensen je veel plezier met je nieuwe klankschaal!

Yamina Smit beoordeelde op 2018-03-23

Reactie van FreshlyMind:
Bedankt voor je positieve beoordeling Yamina. We hopen dat je veel plezier van je bestelling hebt!

Bert Van Es beoordeelde op 2018-03-11

Lieve beoordeelde op 2018-02-28

Lettertekens blijven niet mooi zitten- gaan omhoog staan

Beste Lieve,

Bedankt voor je feedback op de reeds bestelde ring.
Wij vinden het vervelend dat de ring niet aan jouw verwachtingen voldoet.

Om je hierin tegemoet te komen krijg je het volledige aankoopbedrag + verzendkosten terug gestort en mag je de ring houden.

We hopen dat je tevreden bent met deze oplossing!

Christiaan

Laura Weeber beoordeelde op 2018-02-25

Michelle Beliën beoordeelde op 2018-02-21

Makkelijk te bestellen en de service via Whatsapp verloopt echt prima! Zeer tevreden.

Bart Goud beoordeelde op 2018-02-14

Eleonore Verleun beoordeelde op 2018-02-13

Sylvia Margo-Smit beoordeelde op 2018-02-02

Heel tevreden, mooie kwaliteit.

marie-claire vanderhaeghen beoordeelde op 2018-01-22

Zoals uw voorbeeld levering zou 2 à 3 weken duren en 2 dagen later had ik mijn bestelling reeds.

Rosa Bos beoordeelde op 2018-01-14

C.H. Tibosch beoordeelde op 2017-12-31