Icarusweg 16
8938 AX Leeuwarden
0619532952

Marion beoordeelde op 2017-09-16

Super fijn hoesjes glijd niet uit je handen ben er super blij mee

EodC beoordeelde op 2017-09-15

De tekst van de website is duidelijk en de foto is representatief voor de uiteindelijke aankoop.
Dus geen teleurstelling wanneer voor het eerst de aankoop gezien wordt.
Prijs van het artikel vond ik zeer redelijk.
De betaling kan op een betrouwbare manier en verloopt vlot.
Per Email werd medegedeeld welke handeling met de bestelling al uitgevoerd is,
wat vertrouwen gis het product thuis afgeleverd.
Ik koop graag nogmaals bij deze webwinkel.

Dickdonkrv beoordeelde op 2017-09-11

Snel, volgens afspraak!

S vd K beoordeelde op 2017-09-05

Heel tevreden, in het weekend besteld, dinsdag in huis. Prima prijs, gewoon goed.

richard beoordeelde op 2017-09-05

goed produkt

richard beoordeelde op 2017-09-05

goed produckt !!!!!!!!

John beoordeelde op 2017-08-13

goede kwaliteit en snelle levering !

Janou beoordeelde op 2017-07-19

Bestelling super snel in huis. Bleek niet het juiste product. Contact via mail en Facebook ging perfect. Heel snel alsnog het juiste product gekregen! Top service!

Michael Kames beoordeelde op 2017-07-19

Heel tevreden hoor. Klein onderdeel (afdekklepje usb Samsung S5) keurig in zakje op leveringsbon geplakt + een verwijzing naar een "how-to-replace-tutorial" video.
De keuze gehad tussen meerdere aanbieders van dit onderdeel maar ik heb het gevoel dat ik de juíste heb gemaakt om 'm bij gsmbuddy.nl te bestellen. Top!

Kim beoordeelde op 2017-07-05

Super mooi hoesje enorm blij mee en een snelle service ! En je word goed op de hoogte gehouden van de status !!! TOP

Dirk beoordeelde op 2017-06-26

Op de website stond dat de volgende dag al geleverd zou worden. Was een dagje later, maar maakt niet zoveel uit.
Het filmpje om het klepje te demonteren en te vervangen was duidelijk en verliep zonder problemen.

Angelique beoordeelde op 2017-06-19

Hoesje bleek uitverkocht, maar door direct persoonlijk contact werd er meteen een alternatief geboden. Perfecte service!

Sjef beoordeelde op 2017-06-13

In een woord PERFECT

Mieke Louws beoordeelde op 2017-06-09

Super tevreden. Snelle levering. In goede staat afgeleverd.
Van te voren nog een telefoontje naar de klant of een andere kleur ook mocht. Dat mocht :-) .

A Renders beoordeelde op 2017-05-30

Duidelijke en overzichtelijke website. Veruit de goedkoopste en makkelijk en snel te bestellen. Snelle levering en het product was perfect. Prettige webshop.

mon beoordeelde op 2017-05-22

snelle bezorging

Mireille beoordeelde op 2017-05-19

Snelle levering en duidelijke instructies

P.Schripsema beoordeelde op 2017-05-18

Zelf niet goed gekeken'denk ik'welke book case ik voor mijn mobile heb bestelt en kon het gewoon weer omruilen (y) top

P. Persoon beoordeelde op 2017-05-11

Makkelijk te vinden op internet. Makkelijk bestellen

A.Schouten beoordeelde op 2017-05-11

Snelle en perfecte afhandeling