Valutaboulevard 25
KvK 72060387

9,1

Anoniem beoordeelde op 2018-10-12

Jan-Willem de voer beoordeelde op 2018-10-11

Na besteld te hebben bleek dat het product niet leverbaar was, wel 'n alternatief.
Ik ben hier prima over op de hoogte gebracht en het alternatief product werd snel geleverd.
Top service

I beoordeelde op 2018-09-14

Snelle levering, prima kwaliteit

Sondra beoordeelde op 2018-09-06

duidelijke website, makkelijk te bestellen. snelle levering

Lydia beoordeelde op 2018-08-30

Edwin beoordeelde op 2018-08-27

Perfect+++

Manfred Heijenrath beoordeelde op 2018-08-27

Heel snel het verkeerde product geleverd.
meerdere keren proberen te bellen maar geen gehoor, slecht bereikbaar.
in het weekend een e-mail gestuurd via klantenservice op de website geen bevestiging.
uiteraard weet ik niet of er na het weekend op normale werktijden gewerkt word maar tot nu 13.40 nog geen contact gehad.

Reactie van GSM Buddy:
Hoi Manfred,
We hebben je op zondag een reactie gestuurd met een voorstel. Zodra je daar een reactie op geeft gaan we voor je aan de slag. We zijn verder prima bereikbaar, bijna 24/7. Laat even weten hoe we je tevreden kunnen krijgen ;-) mag ook telefonisch...

Eva beoordeelde op 2018-08-03

zeer snelle levering tegen goede prijs

Vertommen beoordeelde op 2018-08-01

Artikels veel te lang onderweg
Veel langer dan wat beloofd word

Anoniem beoordeelde op 2018-08-01

Anoniem beoordeelde op 2018-07-31

Ron Klaver beoordeelde op 2018-07-24

Prima service, verkeerde tasje ontvangen. Zonder problemen omgeruild. Duurder tasje gestuurd zonder bijbetaling. Dat is SERVICE !!! GSM Buddy een naam om te onthouden.

W.Arxhoek beoordeelde op 2018-07-20

zeer correcte service, snel en goed.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-13

Anoniem beoordeelde op 2018-07-13

Janice Maria beoordeelde op 2018-07-09

Snel bezorgd en producten zoals op de foto's. Gewoon top.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-04

Anoniem beoordeelde op 2018-07-01