Icarusweg 16
8938 AX Leeuwarden
0619532952

9,1

Willem beoordeelde op 2018-03-28

hoesje is van slechte kwaliteit en je ziet er veel vuil op

Ries beoordeelde op 2018-03-22

Prima. Uitstekende communicatie en zeer snelle levering.
Ook het product is zeker zijn prijs waard.

Jeroen beoordeelde op 2018-03-06

Duidelijke site, afhandeling bestelling is duidelijk en snel.

R.P. van Manen beoordeelde op 2018-02-05

Langere levertijd dan aangegeven, maar in goede orde ontvangen

Peter beoordeelde op 2018-02-02

Prima en snelle levering.

Merijn de Roeck beoordeelde op 2018-01-18

al eerder via contactformulier aangegeven. Wil graag hoesje retourneren. Hoe nu verder ?

EH beoordeelde op 2018-01-08

Snel en goed geleverd.

Elisabeth beoordeelde op 2018-01-02

Zeer tevreden. Alles verliep naar wens. Snelle ontvangstbevestiging en levering de volgende dag.

C. Vlieg beoordeelde op 2018-01-02

Dag na de bestelling bezorgd. Doet dus wat ze beloven. Prima.

Manon beoordeelde op 2017-12-27

Zou voor de kerst geleverd worden maar heb op 27-12 nog steeds niks ontvangen. Daar ging mijn kerstcadeau..

Reactie van GSM Buddy:
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen op Donderdag 21-12-2017. Deze is dan ook vrijdag 22-12 naar u verzonden welke zaterdag 23-12 geleverd zou worden.Vanwege het weekend, en de extreme kerstdrukte bij Post NL, kan het zijn dat de levering langer onderweg is. Ik verwacht dat uw bestelling vandaag of morgen geleverd wordt. Graag ontvangen wij van u uw adresgegevens ter controle of deze juist zijn. U kunt deze verzenden naar: info@gsmbuddy.nl

Excuses voor het ongemak namens Post NL.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice GSM Buddy

Maarten beoordeelde op 2017-12-26

Op precies de toegezegde tijd geleverd en keurig geleverd

joke beoordeelde op 2017-12-25

Ik heb een bestelling gedaan van een gsm-hoesje maar nooit een bevestigingsmail gekregen. Ik heb via het contactformulier van de website mijn vraag gestuurd maar daar nooit een antwoord gekregen. Ik heb ook twee keer gebeld naar het nummer op de site vermeld maar daar neemt niemand op. Ik heb dus besteld maar nooit iets gekregen...

Reactie van GSM Buddy:
Hallo,

Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen op vrijdag 22-12-2017. Deze is dezelfde dag ook verzonden. Ook hebben wij gereageerd op uw email. Bestellingen naar Belgie zijn gemiddeld 2-5 werkdagen onderweg. Uw bestelling is dus nog onderweg. Vanwege het weekend, kerst en de extreme kerstdrukte kan het zijn dat de levering langer onderweg is. Ik verwacht dat uw bestelling vandaag of morgen geleverd wordt.

Excuses voor het ongemak namens Post NL.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice GSM Buddy

Claessen beoordeelde op 2017-12-22

Helena beoordeelde op 2017-11-27

goed web-site en snelle levering

Frans Schoenmakers beoordeelde op 2017-11-26

Goed snel en goedkoop.

A.Huis beoordeelde op 2017-11-19

Alles correct en snel behandeld.

H. van Hooijdonk beoordeelde op 2017-11-08

Vlot geleverd, mailinfo prima, ga zo door!

Pel beoordeelde op 2017-11-07

Usb klepje besteld voor Samsung S5 , goede pasform en zelf makkelijk te monteren en snelle levering.

steffens beoordeelde op 2017-11-06

bestellen gaat makkelijk , duidelijke website

Carolien beoordeelde op 2017-11-06

Snelle levering, goede artikelen.