Noorderstationsstraat 37, 9716 AP Groningen

Mystery shopper

Lees
waarom

Lyn zei op 2017-02-11

Ruime keus, heerlijke e-liquid, snelle levering en prima service (als je iets niet snapt) na aankoop.

Suus zei op 2017-02-01

heldere site, goed vorm gegeven. Info over producten is duidelijk. Ook telefonisch goed bereikbaar. Uitstekende 100% VG liquids! Eigenaar neemt tijd aan de telefoon om vragen goed te beantwoorden,fijn.

Gert zei op 2017-01-31

Gaat prima !

J. Floor zei op 2017-01-11

Mooie informatieve site, makkelijk te bestellen. Bestellingen zijn heel snel verwerkt dus de volgende dag in huis. Vragen worden ook snel beantwoord en ook per telefoon. Ze zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Een top winkel.

Karl Schot zei op 2016-12-10

Ben heel tevreden. Heb het voordeel dat Go Vapoer bij mij in de straat kantoor houdt. Mijn bestelling werd persoonlijk bij mij afgeleverd en ik kreeg een prive-cursus hoe de e-sigaret juist gebruikt moet worden. Wat een service!
Karl

T zei op 2016-12-09

Ondanks dat mijn pakketje ergens halverwege is zoekgeraakt ,toch een nieuwe zending ontvangen !
Goede service snelle levering prima smaak van de 100% VG .

Maarten zei op 2016-11-29

ik had iets verkeerd besteld en kreeg alsnog de juiste opgestuurd. heel fijn en snel!

Karin das zei op 2016-11-23

Heel tevreden ,de liquids zijn erg lekker ,goed te woord gestaan aan de telefoon ,de aspari k3 gekocht goeie esigaret

G.Achterop zei op 2016-10-18

Zeer positieve ervaring met deze webwinkel. Na telefonisch uitstekend advies te hebben gekregen( hier nemen ze nog de tijd voor je) heb ik de Joyetech ego twist D19 aangeschaft, een zeer goede e-sigaret voor een leuke prijs welke je ook nog kunt instellen naar jouw persoonlijke voorkeur. Ook zeer te spreken over de kwaliteit van de VG e-liquids van Go-Vapour, deze zijn zeer gewoon super lekker. Voor mij is dit de webshop voor mijn dampspullen.

Robin zei op 2016-10-10

Ben vandaag in de winkel geweest voor de istick pico! Ben uitermate tevreden hoe we zijn geholpen!! Hele vriendelijke mensen en je kan daar ook gelijk smaakjes proeven, echt een aanrader. Ik heb zelf een heel klein dingetje en dat is dat er in de beschrijving die je erbij krijgt geen nederlandse vertaling hebt, dus dat zou je via internet moeten uitvogelen als je net als ik geen engels kent! Verder ben ik heerlijk aan het genieten!! THANKS Damp-e

Reactie van Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist":
Beste Robin,
Waarschijnlijk ben je in de war met een ander bedrijf, wij hebben namelijk geen fysieke winkel maar uitsluitend een webwinkel, wel vindt je op onze site onder het kopje handleidingen een Nederlandstalige handleiding van ons gehele assortiment, ook van de iStick Pico.

Gust zei op 2016-09-23

Hey heb het net ontvangen en is netjes verpakt en zeer mooi maar het enige wat een teleurstelling was dat er niet duidelijk bij staat dat er geen batterij bijgeleverd gelieve dit zichtbaarder te maken want ben een beetje teleur gesteld dat ik nu moet wachten op een batterij maar voor de rest ben ik al tevreden over de snelle levering daar alvast een dikke duim voor

Reactie van Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist":
Beste Gust,

Dank voor het compliment, echter wat betreft de batterij staat op de product, bestel pagina van de door jou bestelde Aspire Atlantis Evo heel duidelijk in rood en dik gearceerd "Let op: Deze set wordt geleverd exclusief 18650 batterij, deze dient u apart mee te bestellen".

Halil zei op 2016-09-21

Ik heb een Go-Vapour Starterset gekocht voor het éérst en nu ik het een aantal dagen gebruik zeg ik WOW! Veel beter dan een stinkend sigaret en ook beter voor je gezondheid/milieu. Een echte aanrader! En ik merk dat de behoefte om te roken ook langzamerhand wordt verminderd, dus dat is zeker een pluspuntje waard!

desiree van de belt zei op 2016-09-02

Goedendag allen , ik wil graag mijn tevredenheid kenbaar maken over deze manier van roken , en mijn ervaring
ik rook al 40 jaar en sinds de go-vapour op de markt is , ben ik een dagelijkse gebruiker, het is niet mijn bedoeling om te stoppen met roken maar ik vervang 80 % van mijn rook gedrag door de go - vapour te gebruiken , en dit tot volle tevredenheid van mijn portemonee , deze manier van roken voldoet aan mijn vraag naar nicotine, ik had nooit gedacht dat ik op deze manier mijn rook gedrag positief zou veranderen , ook geef ik een dikke tien voor de service en altijd de snelle levering

Rugenne Hoogeboom zei op 2016-08-23

Afgelopen vrijdag de evod duo starterkit besteld en zaterdag al in ontvangst genomen. Na wat fouten gemaakt te hebben belde ik ze vandaag op voor uitleg en werd ik uitstekend en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en tips. Ik beveel deze winkel zeker aan. Echt top service. Bedankt en keep up the good work.

Doxie Willems-nugteren zei op 2016-08-17

Na wat startproblemen nu helemaal gewend aan electrisch roken. De begeleiding is fantastisch en ik zit nu op 0 nicotine. De keuze aan smaken is enorm. Ik ben zeer tevreden.

Rick zei op 2016-08-04

Eerste bestelling verkeerde item gekozen. Er werd direct gebeld met de vraag of het de bedoeling was (dit was dus ook niet zo) en gelijk een alternatief aangeboden gekregen. Hoe zo'n service wil je hebben als nieuwe klant

E. Brigitha zei op 2016-07-20

Net verpakte producten en uitstekende klantenservice

Rick zei op 2016-07-19

De dag dat ik me e sigaret binnen kreeg was ook de dag dat ik stopte met tabak, vind de e sigaret geweldig en me appel smaak smaakt echt super, de klantenservice is echt top je kan met al je vragen terecht en het heeft mij heel veel geholpen,, al met al een dikke 10!!

LLB zei op 2016-06-05

Ik ben erg tevreden; de E-one Lizard is een perfecte e-sigaret en de e-liquids die ik ontvangen heb bevallen zeer goed. De producten zijn alle netjes en op tijd geleverd. Top!

Adrie Sepers zei op 2016-06-01

Ik heb 16 mei de lavatube gekocht echt werkt perfect 1 batterij kon ik 1 keer opladen daarna niet meer.Gisteren 31 mei 2016 klantensevice gebeld.Ik moest de batterij opsturen zou ik een nieuwe krijgen.Ik dacht nou zon'n batterij kost de hele wereld niet en ik moest volgens mij verzendkosten betalen dus ik dacht kan ik net zo goed een nieuwe bestellen moest toch nog e liquids hebben.Gisteren besteld en vandaag al in huis dat is nog eens snel.Tot mijn verassing bleek er 2 batterijen in te zitten dus een van de webwinkel gekregen. zonder te retourneren.In mijn ogen top winkel.Blijf daar bestellen wat ze zeggen maken ze waar.
Een zeer tevreden klant