Noorderstationsstraat 37

Mystery shopper

Lees
waarom

Freddie de Grooth beoordeelde op 2017-07-13

Als verwoed roker zocht ik telefonisch contact met Go-Vapor om over te stappen naar een E sigaret. Hans die ik sprak nam alle tijd en legt mij (als leek) het zeer helder uit. Vervolgens heb ik 2 x een Smok OSUB One besteld. Helaas werkte de ene SMOK niet en na dit besproken te hebben. Heeft Go-Vapour gelijk contact met de leverancier gezocht en heb een nieuwe SMOK OSUB One gekregen. fantastische en uitstekende service !!!! erg blij mee en een Super apparaat de Smok OSUB One en ??? al twee weken aan de e sigaret zonder dat ik behoefte heb aan een echte sigaret.

Snoo beoordeelde op 2017-06-10

Mijn eerste E-cig gekocht met E-liquid. ook goed telefoonish contact gehad met wat vragen.

Josette Verkerk beoordeelde op 2017-06-08

Geweldige service! Zowel on-line als telefonisch

Dick beoordeelde op 2017-05-16

Ik heb gebeld met Go Vapour omdat ik een startkit voor mijn vriendin wilde kopen die nu gewone sigaretten rookt. Aan de telefoon ben ik heel goed geholpen en de bestelling was de volgende dag al aangeboden door de bezorger. Top!

Jolanda beoordeelde op 2017-04-22

Ik ben al meer dan 3 jaar een E sigaret roker en heb al die tijd dezelfde liquid gebruikt van een andere shop ,daar was de laatste tijd de liquid telkens niet op voorraad vandaar dat ik ben gaan googelen en bij Go-vapour terecht ben gekomen, ik probeer nu de VG en moet nog even kijken hoe deze bevalt bij langer gebruik maar ik denk wel dat dit een blijvertje is.

Ger beoordeelde op 2017-04-21

Perfecte service en snelle bezorging

Alex beoordeelde op 2017-03-18

Nadat ik een vraag had gesteld kreeg ik snel een antwoord: een zeer goede service!

R.A Michiels Van Oudenallen om beoordeelde op 2017-03-10

Top service!!! Mij prima via mail geholpen.

Monira Andkhoie beoordeelde op 2017-02-26

Lekkerste E-liquids die ik heb ervaren. Echte fruit smaak. Tip : probeer mango smaak, heerlijk!!!!!!

Lyn beoordeelde op 2017-02-11

Ruime keus, heerlijke e-liquid, snelle levering en prima service (als je iets niet snapt) na aankoop.

Suus beoordeelde op 2017-02-01

heldere site, goed vorm gegeven. Info over producten is duidelijk. Ook telefonisch goed bereikbaar. Uitstekende 100% VG liquids! Eigenaar neemt tijd aan de telefoon om vragen goed te beantwoorden,fijn.

Gert beoordeelde op 2017-01-31

Gaat prima !

J. Floor beoordeelde op 2017-01-11

Mooie informatieve site, makkelijk te bestellen. Bestellingen zijn heel snel verwerkt dus de volgende dag in huis. Vragen worden ook snel beantwoord en ook per telefoon. Ze zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Een top winkel.

Karl Schot beoordeelde op 2016-12-10

Ben heel tevreden. Heb het voordeel dat Go Vapoer bij mij in de straat kantoor houdt. Mijn bestelling werd persoonlijk bij mij afgeleverd en ik kreeg een prive-cursus hoe de e-sigaret juist gebruikt moet worden. Wat een service!
Karl

T beoordeelde op 2016-12-09

Ondanks dat mijn pakketje ergens halverwege is zoekgeraakt ,toch een nieuwe zending ontvangen !
Goede service snelle levering prima smaak van de 100% VG .

Maarten beoordeelde op 2016-11-29

ik had iets verkeerd besteld en kreeg alsnog de juiste opgestuurd. heel fijn en snel!

Karin das beoordeelde op 2016-11-23

Heel tevreden ,de liquids zijn erg lekker ,goed te woord gestaan aan de telefoon ,de aspari k3 gekocht goeie esigaret

G.Achterop beoordeelde op 2016-10-18

Zeer positieve ervaring met deze webwinkel. Na telefonisch uitstekend advies te hebben gekregen( hier nemen ze nog de tijd voor je) heb ik de Joyetech ego twist D19 aangeschaft, een zeer goede e-sigaret voor een leuke prijs welke je ook nog kunt instellen naar jouw persoonlijke voorkeur. Ook zeer te spreken over de kwaliteit van de VG e-liquids van Go-Vapour, deze zijn zeer gewoon super lekker. Voor mij is dit de webshop voor mijn dampspullen.

Robin beoordeelde op 2016-10-10

Ben vandaag in de winkel geweest voor de istick pico! Ben uitermate tevreden hoe we zijn geholpen!! Hele vriendelijke mensen en je kan daar ook gelijk smaakjes proeven, echt een aanrader. Ik heb zelf een heel klein dingetje en dat is dat er in de beschrijving die je erbij krijgt geen nederlandse vertaling hebt, dus dat zou je via internet moeten uitvogelen als je net als ik geen engels kent! Verder ben ik heerlijk aan het genieten!! THANKS Damp-e

Reactie van Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist":
Beste Robin,
Waarschijnlijk ben je in de war met een ander bedrijf, wij hebben namelijk geen fysieke winkel maar uitsluitend een webwinkel, wel vindt je op onze site onder het kopje handleidingen een Nederlandstalige handleiding van ons gehele assortiment, ook van de iStick Pico.

Gust beoordeelde op 2016-09-23

Hey heb het net ontvangen en is netjes verpakt en zeer mooi maar het enige wat een teleurstelling was dat er niet duidelijk bij staat dat er geen batterij bijgeleverd gelieve dit zichtbaarder te maken want ben een beetje teleur gesteld dat ik nu moet wachten op een batterij maar voor de rest ben ik al tevreden over de snelle levering daar alvast een dikke duim voor

Reactie van Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist":
Beste Gust,

Dank voor het compliment, echter wat betreft de batterij staat op de product, bestel pagina van de door jou bestelde Aspire Atlantis Evo heel duidelijk in rood en dik gearceerd "Let op: Deze set wordt geleverd exclusief 18650 batterij, deze dient u apart mee te bestellen".