De Sporen 10

Mystery shopper

Lees
waarom

Roemer beoordeelde op 2019-01-26

Na uitgebreid telefoongesprek ben ik tot de goeie basispakket gekomen met de juiste liquid. Mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Ivm ik 100%VG wilde aangezien ik niet tegen de PG kan.
Zeer Snelle levering en n week na mn levering werd ik gebeld met de vraag of t me beviel of t goed ging en werd en alsnog de vragen die ik weer had keurig beantwoord.
Zeer goed advies gekregen.
Uiterst tevreden hier over. Nu mijn eigen taak om dit vol te houden en t dampen als eigen te gaan beschouwen ipv de sigaret. .

M Salonikis beoordeelde op 2019-01-25

duidelijke communicatie,dingen die fout waren worden recht gezet TOP

Dinand beoordeelde op 2018-12-08

Hier de Eleaf Amnis besteld, bevalt me zeer goed,ook handig dat je er een reservebatterij bij kunt bestellen. Kan deze zeker aanbevelen. Vindt de vulvloeistof van Go-Vapour ook erg lekker. Kortom een zeer tevreden klant.

M. Kluit beoordeelde op 2018-11-09

Ruim aanbod en vlotte levering.
Helaas was de originele verpakking verknipt, maar het product was onbeschadigd.
Toch jammer, want het staat niet echt professioneel. Zonder dit minpunt had ik het zeker op 'uitstekend' gewaardeerd.

Reactie van Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist":
Beste M,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. De reden dat wij zoveel mogelijk zonder omverpakking versturen is dat we hierdoor de kosten voor verzending laag kunnen houden, daar het dan per briefpost verstuurd kan worden.

Daan te E. beoordeelde op 2018-09-02

Professioneel,vriendelijk,duidelijk,voor een goede prijs,de liquids zijn gecertificeerd en het aanbod in modellen groot.

Dianne beoordeelde op 2018-08-21

Zeer tevreden over deze webwinkel, kreeg uitstekend telefonisch advies, nemen nog echt de tijd voor je. Hele fijne e-liquids van hun huismerk en alles werd de volgende dag al geleverd.

Vincent beoordeelde op 2018-07-24

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Bestellingen worden altijd snel geleverd, en betalen gaat makkelijk via ideal. Het is echt een hele fijne webwinkel!

Marloes beoordeelde op 2018-07-07

Tevreden, snelle en correcte aflevering. En behulpzame klantenservice.

Petra beoordeelde op 2018-06-06

Zeer snelle correcte levering. Super!

Nikky beoordeelde op 2018-04-25

Makkelijk besteld, ik woon dichtbij dus kan het mooi ophalen. Ideaal!

Bruno Laranjo beoordeelde op 2018-04-25

Perfect, I'm cliente for 2 years, everything delivery on time, good quality, no complains.

Frank van der Heide beoordeelde op 2018-03-29

Bij ontvangst van mijn elektronische sigaret bleek dat een reserveglaasje gebroken in de verpakking zat. De verpakking was nog gesealed, dus dat was al vanaf de fabriek. Een mailtje aan Hans van Go-Vapour en ik kreeg een nieuw glaasje. Meteen nog maar wat extra coils besteld, want de service bij G-Vapour is prima! Ook op vragen via de mail krijg je keurig en op snel antwoord.

Willy beoordeelde op 2018-03-26

Ik had een probleem met mijn sigaret maar na telefonisch contact is dit perfect opgelost. Zeer tevreden.

Jacques Poppen beoordeelde op 2018-03-05

Ik heb telefonisch uitstekende hulp gehad om goede producten te kiezen die ook nog eens heel snel geleverd werden. Naderhand nog een paar vragen gesteld en ook die werden moeiteloos opgelost. Prima zaak en dito producten!

ada beoordeelde op 2018-02-07

ben zeer tevreden. snelle levering.

Hans van Dijk beoordeelde op 2018-01-10

Prettig geholpen bij vragen. Veel keus. Volgende dag in huis.

Dominique Pieters-Warnier beoordeelde op 2018-01-05

Makkelijk bestellen en een zeer snelle levering!

Jacq beoordeelde op 2017-12-15

Heb intensief contact gehad met Hans van de klantenservice over mijn e-smoker. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Top service!!

Kjell beoordeelde op 2017-11-04

Heel tevreden
Product snel in huis ondanks dat ik de postcode verkeerd had heen gebeld en alles is gelijk geregeld

Ewald Agema beoordeelde op 2017-11-03

Telefonisch contact gehad en zeer duidelijke uitleg en persoonlijk advies gekregen.
De Apire Speeder zeer snel en compleet mogen ontvangen.
Kortom goed geregeld bij Go-Vapour.