Noorderstationsstraat 37

Mystery shopper

Lees
waarom

H.Lindenboom beoordeelde op 2017-09-18

Ik hoor helaas bij de piepkleine groep van mensen die allergisch zijn voor PG. Bij mij is het helaas heel extreem. zo extreem dat ik tot nu toe alleen Virgin Vapor kon dampen. Zelf de meeste 100% VG liquids geven me extreem allergische reacties (keelpijn, acute samentrekking van de nekspieren die tot migraine leiden..) Ik heb ELKE merk 100% VG geprobeerd.. Maar helaas de meeste 100% liquids bevatten PG. Dat gebruiken ze om de aromas te verdunnen..
De meeste zogenaamde 100% VG liquids zijn dus niet PG vrij!!
Miller Gold: allergie
Green Witch: lekker! maar allergie!
enz.. enz..
Ik heb echt ALLES geprobeerd maar tot nu toe was er een merk die geen allergie bij mij veroorzaakte: Virgin Vapor.. FANTASTISCH liquids.. de beste en lekkerste liquids in NL in mijn optiek..
Maar.. 8€/10ml!!??!? en steeds lastiger te krijgen.
Ik heb de bio en “normale” 100% VG liquids van Go-Vapour geprobeerd.. verwachte niks.. Maar BINGO!!!
GEEN ALLERGIE!!! HOERRA!!
Deze liquids zijn inderdaad 100% PG vrij!!
ik ben daarom zeer te spreken over de kwaliteit van Go-Vapour 100%VG. DE ENIGE samen met Virgin (2x duurder) die werkelijk GEEN PG bevatten!
de smaken zijn goed! (en ik ben Virgin gewend..)
Ik ben echt ongelooflijk blij met Go-Vapour want na 2 jaar heb ik eindelijk een heerlijk alternatief op Virgin en dat voor de helft van de prijs! Doen dus!

Julia beoordeelde op 2017-09-07

De bestelling is altijd snel binnen en komt goed verpakt aan. Prijs/kwaliteit verhouding ook helemaal prima

Harry beoordeelde op 2017-09-07

Als beginnend damper veel hulp en adviezen gekregen, perfect! Ook omruilen van een verkeerd besteld apparaat was geen probleem. Kortom, een hele fijne webshop met goede service en nette prijzen. Van harte aanbevolen!

Jolanda beoordeelde op 2017-08-31

Heel tevreden, dinsdag besteld woensdag in huis.
En ook tevreden over de liquids.
Wel damp ik toch maar wel de PG ,de VG vind ik persoonlijk niet zo goed,
maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

mvg Jolanda

Freddie de Grooth beoordeelde op 2017-07-13

Als verwoed roker zocht ik telefonisch contact met Go-Vapor om over te stappen naar een E sigaret. Hans die ik sprak nam alle tijd en legt mij (als leek) het zeer helder uit. Vervolgens heb ik 2 x een Smok OSUB One besteld. Helaas werkte de ene SMOK niet en na dit besproken te hebben. Heeft Go-Vapour gelijk contact met de leverancier gezocht en heb een nieuwe SMOK OSUB One gekregen. fantastische en uitstekende service !!!! erg blij mee en een Super apparaat de Smok OSUB One en ??? al twee weken aan de e sigaret zonder dat ik behoefte heb aan een echte sigaret.

Snoo beoordeelde op 2017-06-10

Mijn eerste E-cig gekocht met E-liquid. ook goed telefoonish contact gehad met wat vragen.

Josette Verkerk beoordeelde op 2017-06-08

Geweldige service! Zowel on-line als telefonisch

Dick beoordeelde op 2017-05-16

Ik heb gebeld met Go Vapour omdat ik een startkit voor mijn vriendin wilde kopen die nu gewone sigaretten rookt. Aan de telefoon ben ik heel goed geholpen en de bestelling was de volgende dag al aangeboden door de bezorger. Top!

Jolanda beoordeelde op 2017-04-22

Ik ben al meer dan 3 jaar een E sigaret roker en heb al die tijd dezelfde liquid gebruikt van een andere shop ,daar was de laatste tijd de liquid telkens niet op voorraad vandaar dat ik ben gaan googelen en bij Go-vapour terecht ben gekomen, ik probeer nu de VG en moet nog even kijken hoe deze bevalt bij langer gebruik maar ik denk wel dat dit een blijvertje is.

Ger beoordeelde op 2017-04-21

Perfecte service en snelle bezorging

Alex beoordeelde op 2017-03-18

Nadat ik een vraag had gesteld kreeg ik snel een antwoord: een zeer goede service!

R.A Michiels Van Oudenallen om beoordeelde op 2017-03-10

Top service!!! Mij prima via mail geholpen.

Monira Andkhoie beoordeelde op 2017-02-26

Lekkerste E-liquids die ik heb ervaren. Echte fruit smaak. Tip : probeer mango smaak, heerlijk!!!!!!

Lyn beoordeelde op 2017-02-11

Ruime keus, heerlijke e-liquid, snelle levering en prima service (als je iets niet snapt) na aankoop.

Suus beoordeelde op 2017-02-01

heldere site, goed vorm gegeven. Info over producten is duidelijk. Ook telefonisch goed bereikbaar. Uitstekende 100% VG liquids! Eigenaar neemt tijd aan de telefoon om vragen goed te beantwoorden,fijn.

Gert beoordeelde op 2017-01-31

Gaat prima !

J. Floor beoordeelde op 2017-01-11

Mooie informatieve site, makkelijk te bestellen. Bestellingen zijn heel snel verwerkt dus de volgende dag in huis. Vragen worden ook snel beantwoord en ook per telefoon. Ze zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Een top winkel.

Karl Schot beoordeelde op 2016-12-10

Ben heel tevreden. Heb het voordeel dat Go Vapoer bij mij in de straat kantoor houdt. Mijn bestelling werd persoonlijk bij mij afgeleverd en ik kreeg een prive-cursus hoe de e-sigaret juist gebruikt moet worden. Wat een service!
Karl

T beoordeelde op 2016-12-09

Ondanks dat mijn pakketje ergens halverwege is zoekgeraakt ,toch een nieuwe zending ontvangen !
Goede service snelle levering prima smaak van de 100% VG .

Maarten beoordeelde op 2016-11-29

ik had iets verkeerd besteld en kreeg alsnog de juiste opgestuurd. heel fijn en snel!