Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist

Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Go-Vapour is de online e-sigaret specialist van Nederland. Wij bieden een ruim actueel assortiment e-sigaretten, e-liquids en aanverwante artikelen van alle bekende merken. Wij staan garant voor kwaliteit, een hoog serviceniveau, snelle levertijden en scherpe prijzen. Bovendien verzenden wij gratis bij bestellingen vanaf €20,-.

Lidmaatschap per 01-06-2023 stopgezet

9,5

• Hetty
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Een goede service en snelle levertijd

• Petra
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Snelle levering en zeer goede service

• Jolanda

Prima zaak

• Michiel Fidder
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Bijzonder snelle levering en top service! Daarnaast ook lekker compact ingepakt zodat het mooi door de brievenbus past! Dik tevreden over de winkel!

• Dennis Valkenburg

Snelle en betrouwbare levering

• Jan Van den Bergs
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Altijd super. Snelle levering en prima producten.

• Tamara
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

ik kreeg het bestelde produkt snel geleverd, echter bleek de atomizer gebroken. Na een mail te hebben verstuurd kreeg ik zonder probleem een dag later een nieuwe toegestuurd.

• Ronny
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Uitstekende en vriendelijke service.

• jacq de Winter

Supet snel altijd goed

• Nicole van Schaik

Prima service.

• Nadia
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Overzichtelijke website, je kunt e-liquids op basis van PG/VG verhouding selecteren. Ik bestel vaker op deze website en nog nooit problemen mee gehad. Wel 1 keer langer dan een week op mijn bestelling had moeten wachten. Over het algemeen is het 1-3 dagen.

• Hans
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Prima advies gekregen van de klantenservice. Hier nemen ze nog de tijd voor je. Ben blij met mijn e-sigaret de Vaporesso VM SOLO 22 en hun huismerk e-liquids welke erg lekker smaken.

• Marina van Buren
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

100% tevreden. De website is duidelijk, de producten zijn goed, niet duur, en worden snel geleverd.

• Sissi Carmio
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Ik heb de justfog minifit kit besteld samen met de E liqids,echt een aanrader klein en handig voor onderweg en snelle levering uitstekend product,de smaak komt ook heel dichtbij bij de gewone sigaret,en bij vragen wordt je telf vriendelijk te woord gestaan.Ik vind dit een top product en een top webshop..van mij een dikke 10...

• Erik
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Alles netjes en snel bezorgd en handig ingepakt zodat het door de brievenbus kan.
    Inmiddels meer dan 10 keer besteld en nog nooit verkeerde producten ontvangen.
    Alles werkt tot nu toe ook gewoon zoals het hoort, en de gratis meegeleverde samples zijn altijd welkom ;-)
    Niks te klagen dus, ga vooral zo door!

• Dragan Blastovicz

Eerst de producten:
    Ik hoor helaas in de 0,2% van de mensen met een totaal intolerantie voor pg. De e-cig stel me al jaren in staat om niet meer te roken. De zoektocht voor de juiste liquid was ontmoedigend aangezien de meeste zogenaamde 100%VG liquids bevatten degelijk PG. Ik heb gehoord dat het gebruikt wordt in het maken van de aroma’s.. De 100%VG liquids van Go-Vapour zijn DE ENIGE samen met Virgin vapor die geen allergische reacties bij mij veroorzaken. Qua smaak vind ik beide merken erg lekker, naast het feit dat de liquids van Go-Vapour gemiddeld €2 minder/10ml kosten, ze bieden ook veel meer keuzes in smaken.
    Nu de mensen:
    Misschien een jaar geleden, werd ik gebeld door Go-Vapour, er was iets vreemd met mijn mailadres en gingen me bellen om het voor de zekerheid te controleren.. Ik had inderdaad mijn adres verkeerd doorgegeven.. waardoor ik geen track &trace kon ontvangen. Dat wilde ze voorkomen. 😄
    Kort voor de vakantie kwam ik achter maar nog een fles liquid te hebben.. Einde van de dag ging ik nog snel bestellen en een mail sturen met de vraag als het pakketje nog voor mijn vertrek kon komen.
    Ik kreeg een snel, uitgebreid en persoonlijk antwoord, en mijn pakketje lag om 12u op de mat de dag daarna.

Ik ben al 2 jaren vaste klant. Vind hun producten de hoogste kwaliteit hebben voor een laag prijs en hun service laat me denken dat het om een familiebedrijf gaat van mensen die hart voor hun vak hebben.
    Dat is mijn ervaring met Go-Vapour.

• Jan Vos
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Uitstekende service. Na mijn bestelling van een nieuwe e-sigaret werd ik gebeld door go-vapour. Ik had naast de e-sigaret namelijk ook aroma besteld. Dus geen vloeistof, aangezien ik dat nog in ruime mate had. Om er zeker van te zijn dat ik niet met pure aroma zou gaan roken, werd mij gevraagd of mijn bestelling juist was. Kijk, dat is meedenken met de klant! Top!!

• Nathalie van Genderen
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Tot 2 keer toe telefonisch heel goed geholpen met advies, super snel verzonden en de volgende dag al in huis. Nemen echt de tijd voor je en leggen alles uitgebreid en duidelijk uit.
    Nu een aantal bestellingen gedaan, nog een beetje rond gegoogled, maar voor mij geen andere online winkel meer. Goede prijs, veel kennis en snel in huis.

• Rob Sibbald
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Snelle levering en precies wat je bestelt.

• Roemer
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Na uitgebreid telefoongesprek ben ik tot de goeie basispakket gekomen met de juiste liquid. Mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Ivm ik 100%VG wilde aangezien ik niet tegen de PG kan.
    Zeer Snelle levering en n week na mn levering werd ik gebeld met de vraag of t me beviel of t goed ging en werd en alsnog de vragen die ik weer had keurig beantwoord.
    Zeer goed advies gekregen.
    Uiterst tevreden hier over. Nu mijn eigen taak om dit vol te houden en t dampen als eigen te gaan beschouwen ipv de sigaret. .