Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist

Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Go-Vapour is de online e-sigaret specialist van Nederland. Wij bieden een ruim actueel assortiment e-sigaretten, e-liquids en aanverwante artikelen van alle bekende merken. Wij staan garant voor kwaliteit, een hoog serviceniveau, snelle levertijden en scherpe prijzen. Bovendien verzenden wij gratis bij bestellingen vanaf €20,-.

• Michiel Fidder
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Bijzonder snelle levering en top service! Daarnaast ook lekker compact ingepakt zodat het mooi door de brievenbus past! Dik tevreden over de winkel!

• Dennis Valkenburg

Snelle en betrouwbare levering

• Hoe beoordeel je Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"?

• Jan Van den Bergs
    Geverifieerde klant van Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Altijd super. Snelle levering en prima producten.

• Tamara
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

ik kreeg het bestelde produkt snel geleverd, echter bleek de atomizer gebroken. Na een mail te hebben verstuurd kreeg ik zonder probleem een dag later een nieuwe toegestuurd.

• Ronny
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Uitstekende en vriendelijke service.

• jacq de Winter

Supet snel altijd goed

• Nicole van Schaik

Prima service.

• Nadia
    Geverifieerde klant van Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Overzichtelijke website, je kunt e-liquids op basis van PG/VG verhouding selecteren. Ik bestel vaker op deze website en nog nooit problemen mee gehad. Wel 1 keer langer dan een week op mijn bestelling had moeten wachten. Over het algemeen is het 1-3 dagen.

• Hans
    Geverifieerde klant van Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

Prima advies gekregen van de klantenservice. Hier nemen ze nog de tijd voor je. Ben blij met mijn e-sigaret de Vaporesso VM SOLO 22 en hun huismerk e-liquids welke erg lekker smaken.

• Marina van Buren
    Review voor Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist"

100% tevreden. De website is duidelijk, de producten zijn goed, niet duur, en worden snel geleverd.