De Fliert 21
3791PV Achterveld

Beslist.nl 6 9,0

Gediz beoordeelde op 2017-11-24

Opmaakspiegel met ledlichtjes is eerder geleverd dan ik verwachtte, was top! Deed het prima met batterijtjes (bijgeleverd) en snoer voor opladen via net (bijgeleverd). Mooi produkt, goede service.

francien beoordeelde op 2017-08-28

Fijne site met mega veel leuke artikelen ;) bestelling was de volgende dag al in huis. Vind de spiegel super fijn in gebruik en de prijs was ook goed.

Cynthia beoordeelde op 2017-08-03

Goeie service hoor!
De adapter van mijn verlichte spiegel was defect en deze werd in no-time vervangen door een nieuwe :-)

aanrader!!

Cleo beoordeelde op 2017-05-23

Make-up spiegel werd zoals beloofd de volgende dag keurig netjes geleverd. Ook de spiegel zelf is van hoogwaardige kwaliteit. Eerst had ik de spiegel met 10x vergroting, dit was voor mij wat te maar gelukkig kon deze geheel kostenloos omgeruild worden en werd deze nog thuis opgehaald ook! Zeer aangenaam hoe dit bedrijf te werk gaat.

Annemieke beoordeelde op 2017-05-18

Heel vriendelijk personeel! Make-up kwasten zien er enig uit☺️ Ook is de kwaliteit van de kwasten uitmuntend. Vlotte levering en netjes verpakt.

Paul beoordeelde op 2017-05-18

Heren toilettas besteld, netjes verpakt, volgende dag in huis en van zeer goede kwaliteit. Tevreden klant.

Carlien beoordeelde op 2017-05-17

led spiegel werd binnen een dag al geleverd :) de 3 licht standen zijn heel handig waardoor niet alleen het opmaken duidelijk zicht geeft maar ook voor epileren is dit super. De spiegel zat zeer zorgvuldig ingepakt echt een aanrader!

Renate beoordeelde op 2017-02-19

Super snelle levering!! De spiegel is zeer stevig en ziet er zeer netjes uit. Super dat je de led lampjes op meerdere standen kan kan zetten dit is vooral met epileren erg handig. Buiten de gratis verzending kreeg ik ook nog een mooie armband cadeau. Super blij

Melanie beoordeelde op 2017-02-16

Super snelle service! had mijn pakketje de volgende dag al in huis. Spiegel was super verpakt en is van zeer goeie kwaliteit. Had eerst een spiegel met 10x vergroting gekocht deze was voor mij to mutch, maar mocht deze gelukkig kosteloos omruilen voor een met 7x vergroting. Super blij echte aanrader!

Miranda beoordeelde op 2016-11-09

Super snelle en goede levering. Ik ben zeer tevreden over de bronzing powder! Sinds ik die gebruik heb ik niets anders meer "nodig". Wat een top product! Ook ben ik zeer tevreden over de kwast die ik erbij had besteld.

Ruud beoordeelde op 2016-11-09

Fijne site! Spiegel werd snel geleverd en zat goed ingepakt waardoor deze niet stuk zou gaan. Spiegel zelf is van top kwaliteit en me vrouw is blij met de 7maal vergroting. Echte aanrader!

2016