De Fliert 21
3791PV Achterveld

Beslist.nl 6 9,0

H. van Grinsven beoordeelde op 2018-04-06

Helemaal tevreden ; snel geleverd inclusief oogschaduw (5 kleuren) kado :)

PJV Stehouwer beoordeelde op 2018-04-01

Prima behandeld.

Pat beoordeelde op 2018-03-26

We hebben een (nogal prijzige) spiegel voor in de badkamer gekocht die niet zou aanslaan van de damp van de douche- en badkraan en we hadden verwacht dat de spiegel van een bepaalde kwaliteit zou zijn voor het geld dat we betaald hebben voor de spiegel. Helaas is de spiegel van een niet zo'n hoge kwaliteit (plastic) en slaat de spiegel gewoon aan, zoals de spiegel die we al hadden van 1 euro. En ipv 1 op 1 zicht, verkleint de spiegel ook nog, terwijl we liever hebben dat de spiegel vergroot. Pluspuntje: er zat wel een leuk kadootje bij.

Reactie van Gérard Brinard:
Beste Patrick,

Wat vervelend om te horen dat de spiegel niet naar uw wens is en niet naar behoren werkt. We vinden het jammer dat u hierover geen melding bij ons heeft gedaan zodat wij tot een oplossing kunnen komen, u heeft namelijk het recht van retour als een product niet naar behoren werkt. Wij vroegen ons af of u de bescherm folie van de spiegel verwijderd heeft? Er zit namelijk een beschermfolie om krassen te voorkomen deze moet eerst verwijderd worden. Mocht u gebruik maken van uw retour recht kunt u contact met ons opnemen via onderstaand mail adres.
info@eurocompactbv.eu

Coen van Gérard Brinard.

Mariska Kaptein beoordeelde op 2018-03-06

makkelijk te bestellen. Duidelijke site en snel geleverd!
Leuk cadeautje toegevoegd!

Micheal beoordeelde op 2018-03-06

Fijne site met een snelle levering. Leuk presentje erbij super!

Ajuba Van leeuwaarde beoordeelde op 2018-03-03

Prima

Suzy Gijsels beoordeelde op 2018-02-05

Snelle levering!

Truda Stap beoordeelde op 2018-02-01

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, verzending en aankondiging bezorging goed te volgen.
Heel goed en zorgvuldigd verpakt, en een verrassend kadootje.

Mathieu Van Helden beoordeelde op 2017-12-07

Keurig op tijd geleverd, goed verpakt, primakwaliteit.

melissa gurny beoordeelde op 2017-12-02

Heel tevreden, snelle verzending naar België.

Henk Van Rhee beoordeelde op 2017-11-30

kwalitatief gezien is het pruttel, goedkope zooi

Bert Oosthout beoordeelde op 2017-11-26

Prima. Op tijd en alles cf bestelling.

Marianne beoordeelde op 2017-11-25

Prima verzorgd

Gediz beoordeelde op 2017-11-24

Opmaakspiegel met ledlichtjes is eerder geleverd dan ik verwachtte, was top! Deed het prima met batterijtjes (bijgeleverd) en snoer voor opladen via net (bijgeleverd). Mooi produkt, goede service.

francien beoordeelde op 2017-08-28

Fijne site met mega veel leuke artikelen ;) bestelling was de volgende dag al in huis. Vind de spiegel super fijn in gebruik en de prijs was ook goed.

Cynthia beoordeelde op 2017-08-03

Goeie service hoor!
De adapter van mijn verlichte spiegel was defect en deze werd in no-time vervangen door een nieuwe :-)

aanrader!!

Cleo beoordeelde op 2017-05-23

Make-up spiegel werd zoals beloofd de volgende dag keurig netjes geleverd. Ook de spiegel zelf is van hoogwaardige kwaliteit. Eerst had ik de spiegel met 10x vergroting, dit was voor mij wat te maar gelukkig kon deze geheel kostenloos omgeruild worden en werd deze nog thuis opgehaald ook! Zeer aangenaam hoe dit bedrijf te werk gaat.

Annemieke beoordeelde op 2017-05-18

Heel vriendelijk personeel! Make-up kwasten zien er enig uit☺️ Ook is de kwaliteit van de kwasten uitmuntend. Vlotte levering en netjes verpakt.

Paul beoordeelde op 2017-05-18

Heren toilettas besteld, netjes verpakt, volgende dag in huis en van zeer goede kwaliteit. Tevreden klant.

Carlien beoordeelde op 2017-05-17

led spiegel werd binnen een dag al geleverd :) de 3 licht standen zijn heel handig waardoor niet alleen het opmaken duidelijk zicht geeft maar ook voor epileren is dit super. De spiegel zat zeer zorgvuldig ingepakt echt een aanrader!