Kapelstraat 12 A
1404HX Bussum
+31857735353

Bol.com 56 9,2

Celine Hofmans beoordeelde op 2019-05-23

Super goed geregeld, snel in huis! Leuk ook de link naar het persoonlijke verhaal achter de webwinkel!

Geska Boef beoordeelde op 2019-05-23

Super service. Precies zoals op de foto's, snelle levering en tot nu toe bij mijn bestelling ook altijd een gratis speld gekregen. Helemaal top.

D Boet-Oskam beoordeelde op 2019-05-23

De bestelling was super snel in huis.
En hele leuke haarbandjes voor ons dochtertje van 3 maanden!

Marly Damen beoordeelde op 2019-05-23

Prachtig, ruim en exclusief assortiment. Deze producten mogen met recht haarsieraden genoemd worden. Mooie kleuren en stevige kwaliteit. Daarnaast was het ook nog leuk verpakt, waardoor het uitpakken ook erg leuk was. Had voor de eerste keer besteld en was zeer positief verrast. De producten zijn in het echt nog mooier dan op het plaatje. En dan het allerbelangrijkste: mijn dochtertje vindt de hele bestelling fantastisch! Echt een aanrader!

Petra Schijvenaars beoordeelde op 2019-05-23

Bestelling was erg snel binnen! Weer een leuk cadeautje en kortingscode voor de volgende bestelling. Top!

Martijn Hengeveld beoordeelde op 2019-05-22

Snelle en nette levering met nog n leuk extraatje

Kim van Aalderen beoordeelde op 2019-05-22

Een aantal haarspeldjes besteld, de volgende dag werden ze al bezorgd. Ze waren prachtig zorgvuldig ingepakt. De speldjes zelf zijn ook van hele goede kwaliteit en blijven zelfs in het super dunne haar van mijn meiden goed zitten. Wij zijn er helemaal blij mee en bestellen zeker nog eens!

Sofie De Boeck beoordeelde op 2019-05-22

Heeeel tevreden

Anabel beoordeelde op 2019-05-22

Mooie producten, snelle levering

Yasmina Dafrallah beoordeelde op 2019-05-22

Prachtige speldjes en haarbandjes

Elisabeth de Jongste beoordeelde op 2019-05-21

Product was de volgende dag al in huis. Heel snel, goed verpakt, goede kwaliteit!

Hasna Belkhair beoordeelde op 2019-05-21

Heb de bestelling gekregen zoals het belooft is, en mijn nichtjes waren er heel blij mee,👍🏻

Lutine Hove beoordeelde op 2019-05-20

De haarbandjes die ik besteld heb voor mij dochter van 1,5 maand oud staan erg schattig. Ze past de haarbandjes nu al en ze zijn ook ver uit te rekken waardoor ze er wss nog lang kan dragen. Ze komen overeen met de foto en de beschrijving op de website. De levering was supersnel en de bestelling was erg leuk ingepakt. Kortom, heel tevreden!

Else-marlies Moreau beoordeelde op 2019-05-20

Snelle leveringen en prachtige producten.

Jinke Spreij beoordeelde op 2019-05-20

Heel tevreden. Snelle levering. Bestelling leuk ingepakt, echt een cadeautje voor mijn dochter.

Alisa Bagdasarova beoordeelde op 2019-05-20

Leuk bedrijfje. Overzichtelijk website, hele leuke haarspeldjes en een snelle levering. Ik raad het zeker aan.

Jessy Van den Boomen beoordeelde op 2019-05-20

Super leuke accessoaris.
Duidelijke site.

Pauline Janssen beoordeelde op 2019-05-18

Super tevreden. De leukste haarspeldjes voor kleine meisjes. Altijd heel snel geleverd!!!

Hanneke beoordeelde op 2019-05-18

Hele mooie haarspeldjes voor mijn eenjarige :)

Olga Vranken beoordeelde op 2019-05-18

Zeer tevreden over de snele ontvangst en een mooi product