Daguerrestraat 12
5621AT Eindhoven
0619430499

Diego Kinds beoordeelde op 2019-07-18

Heb reeds een aantal aankopen gedaan van verschillende smaken en steeds opnieuw verrast van de lekkere smaken en heb eigenlijk maar 1 nadeel mijn flessen zijn te snel op 😉

Femke Moll beoordeelde op 2019-07-18

Super snel en netjes geleverd

Toni Burer beoordeelde op 2019-07-09

snel binnen, lekker spul

Anvica beoordeelde op 2019-07-05

Erg goed. Had maandag besteld, dinsdag ochtend al in huis! Ook het email verkeer gaat netjes. Zeker aan te raden hier een bestelling te doen.

Yvonne de Jong beoordeelde op 2019-07-05

Zeer snelle levering en mooi verpakt..

lex speelman beoordeelde op 2019-07-05

Snele levering goede producten

Leora sameni beoordeelde op 2019-07-05

Inmiddels mijn tweede bestelling hier. Ik koop mijn mede altijd bij Heathen Mead, omdat het een stel harde werkers zijn die iets doen met hun passie! Daar heb ik veel bewondering voor. De website is keurig, genoeg keuze aan lekkere mede en andere bijbehorende zaken. Snelle en fijne service en levering! Allemaal top dus!

Jeroen Maasdam beoordeelde op 2019-07-05

Snelle service em makkelijk mogelijk korting te krijgen, fijn bij een grote bestelling.
Goed verpakt.

chris kaat beoordeelde op 2019-07-04

snel binnen netjes geleverd

bjorn Verhulst beoordeelde op 2019-07-04

Vrij snelle levering

brian van der weegen beoordeelde op 2019-06-28

Volgende dag in huis, super.

Ciara Quinn beoordeelde op 2019-06-21

Mooi! Heerlijk en ook heerlijk service!

Chris Vandenbroucke beoordeelde op 2019-06-17

Flessen waren stevig verpakt. Mede smaakte goed! En bedankt voor de Heathen sticker.

Toni Burer beoordeelde op 2019-06-08

Lekker spul, goede prijs. Duidelijke communicatie en snelle bezorging.

Luca Battistella beoordeelde op 2019-06-06

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Netjes verpakt.

Kim van Kruijsbergen beoordeelde op 2019-06-06

Snelle bezorging, goed verpakt en de mede is zoals altijd heerlijk

Edo de Poorter beoordeelde op 2019-06-03

De mede is op moment van schrijven nog niet ontvangen in verband met de waardeloze service van DPD. Dat gezegd hebbende, tot nog toe is mijn ervaring met de mede zeer goed te noemen. Maar zoek een betrouwbare pakketdienst!

Teun beoordeelde op 2019-05-30

Alles is vrij overzichtelijk op de website geen poes pas of gedoe. Ook is bestellen een peulenschil en komt je bestelling vaak op tijd en onbeschadigd binnen echt een top webwinkel.

Giancarlo Montis beoordeelde op 2019-05-28

Perfect!

Daan Buitelaar beoordeelde op 2019-05-27

Donderdag besteld, zaterdag in huis. Hartstikke toppie!