Daguerrestraat 12
5621AT Eindhoven
0619430499

Priscilla Vissers beoordeelde op 2019-09-17

Ik ben ontzettend tevreden over Heathen Mead. Ze hadden helaas een product niet op voorraad waardor de levering later was. Ze hebben dit professioneel opgepakt en de mede was ontzettend lekker. Bedankt Heathen Mead!

Jan Tiemissen beoordeelde op 2019-09-09

Super aardige mensen en uiteraard heerlijke mede. Heb de mensen op een evenement ontmoet en daar ook verschillende smaken mede geproefd en een paar flessen gekocht. Nu maar weer eens bijbesteld. Ook de cider is zeer aan te raden.

Jeffrey Hazelaar beoordeelde op 2019-09-09

Super goed, kreeg de mede snel binnen en het was goed verpakt!

Marc Arians beoordeelde op 2019-09-05

Ik ben erg tevreden met mijn producten en met de service.

Pieter beoordeelde op 2019-09-04

De mede is goed maar de bezorging niet zo. Het was niet afgeleverd aan de deur en meteen ging het naar een pick-up point.

Mijn complimenten voor de heidehoning mede, zeer goed.

Jordy boxman beoordeelde op 2019-09-02

Zeer hulpzame medewerkers. Mijn fout werd snel en zonder problemen gecorrigeert

Jari Renes beoordeelde op 2019-08-30

Altijd uitstekend. Perfecte service.

Matt Badcock beoordeelde op 2019-08-26

Super quick delivery! I ordered on a thursday evening and got it by saturday morning :) The mead was good quality as well

Melanie Horstink-Knights beoordeelde op 2019-08-19

Very happy to find Mead available to buy in the Netherlands. Super easy to navigate the website, easy to order and pay. Good communication regarding the order and the bottles were perfectly packaged.

Jalissa van der Velden beoordeelde op 2019-08-12

Duidelijke en overzichtelijke site, ook op mobiel. Bestelling was snel afgehandeld; pakketje was er na één werkdag. Tijdig mail gekregen over de status. Al met al een heel prettige ervaring!

Jari Renes beoordeelde op 2019-08-12

Uitmuntend.

Lau van der Zande beoordeelde op 2019-08-09

Goed gegaan.

Koert Hup beoordeelde op 2019-08-04

Snelle service en goede producten

Chanisco Tromp beoordeelde op 2019-07-30

Ben tevreden met de aankoop, Erg lekker. Ik ga zeker nogmaals bestellen

Nelleke Christ beoordeelde op 2019-07-26

Ik ben zeer tevreden over Heathenmead . Bestellingen worden goed verpakt en snel verstuurd .
Ik heb met mede bestellen wel eens anders meegemaakt .
Deze mensen hebben duidelijk plezier in hun werk .
Succes verder
Groeten Nelleke Christ

Ingrid van Greuningen beoordeelde op 2019-07-25

Snelle levering, goed verpakt! Helemaal blij mee.

Wesley beoordeelde op 2019-07-25

Heel tevreden. Bestelling volgende dag in huis. Duidelijke, goedwerkende/snelle site. Gemakkelijk bestellen dus.

Dajo Jeremias beoordeelde op 2019-07-25

Snel bezorgt, flessen zien er keurig uit. Lekker!

Léon Schotman beoordeelde op 2019-07-22

Vrijdag middag besteld, zaterdag middag geleverd. Top service en de fles is al op ;) Skäl!

Diego Kinds beoordeelde op 2019-07-18

Heb reeds een aantal aankopen gedaan van verschillende smaken en steeds opnieuw verrast van de lekkere smaken en heb eigenlijk maar 1 nadeel mijn flessen zijn te snel op 😉