Nijverheidsweg 4V

Anonymous beoordeelde op 2018-11-17

Anonymous beoordeelde op 2018-11-17

Anoniem beoordeelde op 2018-11-16

Anne-Marie beoordeelde op 2018-11-16

Zeer tevreden, met één week het beschilderde huwelijksjubileum wandbord al in huis. Tussentijds door middel van foto's op de hoogte gehouden. Eindresultaat is schitterend. Nogmaals bedankt voor de prettige en snelle service!

Anonymous beoordeelde op 2018-11-16

Anoniem beoordeelde op 2018-11-15

Mirinda Hill beoordeelde op 2018-11-15

It is pretty but I thought the size was larger. It gave only 1 dimension and did not include the fluid capacity. Mirinda

Anoniem beoordeelde op 2018-11-14

Ingrid Yates beoordeelde op 2018-11-14

Het was makkelijk om een keuze te maken on line. Dit was een cadeau voor onze schoondochter in New York en arriveerde daar binnen 1 week. Fantastische service. 👍

AB beoordeelde op 2018-11-14

Kwaliteit van product valt in het echt tegen dan het op de website uitziet, maar klachtafhandeling wordt serieus genomen. Dat waardeer ik en getuigt van goede service.

Assortiment

Anonymous beoordeelde op 2018-11-14

Anoniem beoordeelde op 2018-11-13

Barry Gallegos beoordeelde op 2018-11-13

My wife was thrilled with the items I ordered for her - quick and fast delivery!

Assortiment

Mark Studer beoordeelde op 2018-11-13

Excellent service to the UK with speedy delivery and product as promised.