Nijverheidsweg 4V
3881 LA Putten

Anoniem beoordeelde op 2018-07-16

Tjardi Bus beoordeelde op 2018-07-16

Bestelde was niet vooradig maar kreeg mail dat als ik contact opnam ze toch voor zouden zorgen dat ik bestelde kreeg. Bleek achteraf niet nodig (want wel weer voorradig) maar heel netjes. Bestelde toen vlot ontvangen en net zo mooi als ik hoopte

Mylène Beulen beoordeelde op 2018-07-15

Prima service, mooi produkt en geleverd conform afspraak. Goed verpakt, het is immers kwetsbaar! Zeer tevreden.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-15

Anoniem beoordeelde op 2018-07-13

Anita beoordeelde op 2018-07-13

Tevreden, snelle levering

Berend beoordeelde op 2018-07-11

Overzichtelijke aanbiedingen. Afrekenen en verzenden van de bestelling gaan bijzonder vlot en is het
daarna makkelijk om de zending te volgen tot aflevering.

Hennie beoordeelde op 2018-07-10

Heel tevreden, mooie producten, snel geleverd en vooral met zorg verpakt en verstuurd. En dan ook nog als een leuk cadeautje ingepakt.

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
dankjewel voor de mooie review! :)

G C meinema beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering goed verzorgd

Graag gedaan :)

Gina beoordeelde op 2018-07-08

Vóór de bestelling via de webwinkel, hebben wij per e-mail contact gezocht met Heinen Delfts Blauw. Één van de producten was niet beschikbaar. Dhr Martijn van Norden heeft bij twee van uw winkels de producten voor ons georganiseerd. Dit maakte de totale bestelling compleet! Het was een super service!. De artikelen zijn op tijd geleverd met begeleidende e-mails. De artikelen zijn op ons verzoek ingepakt als cadeatjes en zullen zeker bij onze vrienden in Nieuw Zeeland hartelijk worden ontvangen!
Mijn schoonzus hoorde van de Fiets vaas 1, en gaat proberen deze ook te bestellen. Het is een heel mooi origineel artikel! Wij hebben er zelf ook één gehouden!
Hartelijk dank voor uw medewerking.
Patrick en Gina Koopmans

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Dankuwel voor het mooie compliment! Wij hebben veel over voor een tevreden klant :) Groetjes Martijn.

PS de Blauwe Fiets nr. 1 is sinds vandaag weer online te bestellen.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-07

Ketting kralen zijn erg (te) groot vooral voor slanke arm dus ? Of t gedragen word en het pakje werd door bezorger gewoon door brievenbus gedaan dus waarom te dure verzendkosten pakketdienst?
Werd ook veel later besteld als vermeld

Beste,

Bedankt voor de review. Wij doen altijd ons uiterste best om onze producten zo goed mogelijk te omschrijven en af te beelden op onze webshop. Echter kan het voorkomen dat u een andere verwachting had van het product. In dit geval van de armbanden. In dat geval staat u vrij om binnen 14 dagen het product gratis retour te sturen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Betreft de kosten voor verzending. Dit zijn niet alleen de portokosten, maar de verzendkosten dekken ook een stukje handelingskosten van het magazijn.

Ik hoop dat een en ander duidelijk is geworden.

Tuba Çelik beoordeelde op 2018-07-07

Binnen de beloofde werktijd was hij binnen

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Fijn om te horen. Veel plezier met uw aankoop!

ST Hoyinck beoordeelde op 2018-07-07

Bestellen is eenvoudig, fijn dat je het kunt laten inpakken. Jammer dat de posterijen zo traag waren, het was een huwelijkscadeau en nog maar nét op tijd.

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Dankuwel voor de review. Wij sturen de pakketten die voor 15.00 uur zijn besteld op werkdagen, dezelfde dag nog op. Pakketten die in het weekend zijn besteld, sturen we de volgende maandag op. Normaal gesproken wordt een pakket dus de volgende binnen 1-2 werkdagen bezorgd. Echter zijn er de laatste tijd veel storingen geweest bij PostNL. Wij hebben al diverse klachten ingediend bij hun en hopen op beterschap.

Fijn dat het pakket nog net op tijd aangekomen is.

Beumers beoordeelde op 2018-07-04

Leuke items, snelle en correcte afhandeling!

Graag gedaan :)

Anoniem beoordeelde op 2018-07-03

Marleen Beumers beoordeelde op 2018-07-03

Leuke spullen, snelle en perfecte levering!

Anoniem beoordeelde op 2018-07-03