Nijverheidsweg 4V
3881 LA Putten

Anoniem beoordeelde op 2018-09-25

Tjardi beoordeelde op 2018-09-24

Prachtig spul en snel geleverd

Anonymous beoordeelde op 2018-09-24

Ledeboer beoordeelde op 2018-09-23

Efficiënt!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-22

Beth beoordeelde op 2018-09-22

Excellent service.

Anonymous beoordeelde op 2018-09-20

Gina beoordeelde op 2018-09-19

Package arrived intact, thank you!

You're welcome! Enjoy your purchases

Anonymous beoordeelde op 2018-09-19

Anoniem beoordeelde op 2018-09-18

Mary beoordeelde op 2018-09-17

Really very pretty. and it's unique and the quality shows. Looked great. Good size. Received compliments.
Thank you! Will recommend highly!

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Thank you for this great review!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-17

Frouke beoordeelde op 2018-09-15

Beautiful pear, 3dimensional which came as a pleasant surprise as it seems to be flat in the photo

Assortiment

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
That's always a nice surprise :) Enjoy the pear!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-15

Anonymous beoordeelde op 2018-09-15

Anonymous beoordeelde op 2018-09-14

Nuijten beoordeelde op 2018-09-13

Gewoon goed volgensafspraak.

Graag gedaan.

Anonymous beoordeelde op 2018-09-12

Medelaine Carolus beoordeelde op 2018-09-11

De Delfs klomp is klein voor de bedrag van 109 euro. Het zag groter op de website. Een beetje telurgesteld.
Vriendelijk groet
Lin carolus

Beste mevrouw Carolus,

Wij betreuren het dat de klomp kleiner was dan gedacht. Wij doen altijd ons uiterste best om de artikelen zo goed mogelijk te omschrijven d.m.v. een duidelijke foto en alle afmetingen te tonen. Toch kan het voorkomen dat een item niet aan de verwachtingen voldoet. Daarom kunt u uw aankopen zonder opgave van reden binnen 14 dagen gratis retour sturen. Het aankoopbedrag ontvangt u dan uiteraard ook volledig terug. Mocht u hier gebruik van willen maken, dan verzoek ik u ons een mailtje te sturen.

Marita

Ariane Vanclee beoordeelde op 2018-09-11