Industrieweg 7
3881 LB Putten

Anoniem beoordeelde op 2019-03-20

Marten Tel beoordeelde op 2019-03-18

Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop de order is afgehandeld. Stipt op tijd werd de artikelen afgeleverd. Zeer goed breukveilig verpakt. De artikelen voldeden volledig aan het gewenste.

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de bestelling, Marten Tel!

Anonymous beoordeelde op 2019-03-17

Ange beoordeelde op 2019-03-17

Makkelijke site, mooi priduct, goed verpakt en snelle levering

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Bedankt voor de positieve review, Ange!

Anoniem beoordeelde op 2019-03-17

Miss Raman beoordeelde op 2019-03-16

My question was answered quickly and very happy with the service

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Thank you for your kind review, Miss Raman!

Anonymous beoordeelde op 2019-03-15

Anonymous beoordeelde op 2019-03-15

Anoniem beoordeelde op 2019-03-15

Anoniem beoordeelde op 2019-03-15

Lianne ban Garderen beoordeelde op 2019-03-14

Prima info en opvolging!

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Bedankt voor de review, Lianne!

Annette Hols beoordeelde op 2019-03-13

Goed aangekomen, mooi verpakt! Snelle leverig

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Fijn om te horen, Annette! Veel plezier met de bestelling!

M.Hoogeboom beoordeelde op 2019-03-13

Het pakket voor vrinden in de USA is prima verzorgd door Heinen.

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Wij zijn blij om te horen dat het naar tevredenheid is verlopen, bedankt voor de review!

Mappie beoordeelde op 2019-03-13

Punctueel en volledig volgens beloftes en verwachtingen geleverd!

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Fijn om te horen Mappie, veel plezier met de bestelling!

Erik beoordeelde op 2019-03-12

Prachtige genummerde vaas besteld. Binnen 1 dag gekregen in zeer stijlvol kadopapier.

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Bedankt voor deze positieve review, Erik!

Anonymous beoordeelde op 2019-03-12

Corine beoordeelde op 2019-03-12

Mijn Man heeft de vazen als verrassing voor mij besteld. Het was allemaal goed en snel gegaan met betaling en hij had al snel een email dat alles verzonden was naar Canada, de vazen staan mooi op de open haard.. Hij vond het een aangename ervaring en we zullen nu vaker wat bestellen. Heel erg bedankt.

Reactie van Heinen Delfts Blauw:
Wat fijn om te horen, Corine! Veel plezier met de vazen.

F.J.R. Laugeman. beoordeelde op 2019-03-11

Een van de huisjes, is niet goed afgewerkt Het plakplaatje aan de voorkant van een van de twee huisjes is scheef geplakt en daarna is er overheen geglazuurd. Daar het een typisch hollands kado is voor japanners is dit jammer! , maar niet onoverkomelijk, want het glazuur is wel goed. ik kan het niet omruilen, omdat ik de afspraak a.s. woensdag al heb.

Met vriende;lijke groeten,

Frits Laugeman.