Industrieweg 7
3881 LB Putten

John van der Steeg beoordeelde op 2019-09-19

Goede web-site, makkelijke afhandeling en prettige assistentie bij het afhalen. ( Heinen Delfts Blauw, Putten )

W.Vlemmix beoordeelde op 2019-09-18

Na bestelling meteen volgende dag in huis. Mooi verpakt leuk gedaan.

Sandi Wallace beoordeelde op 2019-09-17

Excellent customer service, quick delivery, and secure/safe packaging of the delicate items. Very pleased. I highly recommend ordering online if unable to carry items back from vacation without risking breakage.

Anita beoordeelde op 2019-09-17

I am very satisfied with the communication and the services.

Anonymous beoordeelde op 2019-09-16

Anonymous beoordeelde op 2019-09-16

Albert Schraa beoordeelde op 2019-09-14

Snelle levering, goede verpakking.

B Greene beoordeelde op 2019-09-13

Website was easy to use. Had trouble trying to get my cc through. I reached out to HDB and was able to finish transaction. Products came in about a week and very well packed.
Disappointed in DHL as they delivered to wrong house and did not return my reply. Using their pic, i located pkg on a neighbor’s doorstep 2 houses down. I asked to have a signature release-didn’t
happen. For paying $45 for shipping, I would not use them again.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-13

Anonymous beoordeelde op 2019-09-13

Anoniem beoordeelde op 2019-09-12

Anoniem beoordeelde op 2019-09-12

Simone beoordeelde op 2019-09-12

Binnen 24 uur bezorgd, mooie kwaliteit!

Anoniem beoordeelde op 2019-09-11

Mirjam van der Elst beoordeelde op 2019-09-11

Erg tevreden. Snelle levering, producten goed ingepakt om beschadigingen te voorkomen. Goede dienstlevering.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-11

Viviane beoordeelde op 2019-09-10

Vlotte bestelling. Goed en degelijk verpakt tegen breuken. Vlugge levering. Artikelen conform aan de bestelling. Prima service