Xenonweg 31

8,5

Chantal Graf beoordeelde op 2018-10-12

ben tevreden

Jannie Zuidema beoordeelde op 2018-10-08

Donderdag besteld; vrijdag pakketje al thuis. Kon meteen van start :-) .
Op de site ook prima de materialen kunnen vinden.

C.C.M.J. salden beoordeelde op 2018-10-05

Snelle afhandeling en goede prijs

Clarence Waal beoordeelde op 2018-10-02

Zondag een mailtje gestuurd, volgende dag antwoord en de dag erop bestelling binnen. Snel vriendelijk en goed geholpen

C. Veld beoordeelde op 2018-09-29

Niet thuis briefje met onleesbaar stempel waar een telefoon nr op staat. Geen tracking nr om te volgen. 2e keer geweest zegt de transport dienst. 2 mensen waren thuis en hebben geen transportbedrijf gezien en gehoord.

Pammy Scheepvaart beoordeelde op 2018-09-27

Rosemarie Boons beoordeelde op 2018-09-24

Besteld en gelijk ontvangen via een te downloaden link.

Henriette Lassooij beoordeelde op 2018-09-22

Heerlijk boekje vol met haakpatronen mogen ontvangen vanwege de lancering van de website......ga hier zeker mee aan de slag

Linda Tuel beoordeelde op 2018-09-19

redelijk tevreden. mocht wel uit wat meer pagina's bestaan

Ellen Baggen beoordeelde op 2018-09-19

Met dit naslagwerk heb ik veel inspiratie opgedaan, top!

ineke Krul beoordeelde op 2018-09-18

alles heel duidelijk en goed begrijpbaar om de juiste handelingen te verrichten.

Diana KOELEVELD beoordeelde op 2018-09-18

hOBBYOU IS EEN GOEDE SITE MET VEEL EXTRA'S LEUKE boeken voor elke hobby bijna , en on trend ! ik heb zelf hobbykaartxl en vind het geweldig! al vind ik wel dat als je lid bent de specials zoals de kerst uitgavens enz, gratis voor leden moeten zijn!

Richella Akkerman beoordeelde op 2018-09-17

Heel tevreden

Hanny Smith beoordeelde op 2018-09-16

Alles was zo netjes in orde en verder is het tijdschrift (ook online) echt super en inspireert!

Ria Wesselink beoordeelde op 2018-09-16

Erg snel binnen

Riet beoordeelde op 2018-09-16

Had bestelling snel binnen

Ella Scheffer-Heeringa beoordeelde op 2018-09-13

Ik heb een online boekje besteld en dat ging goed. Geen klachten!

Marian Bert beoordeelde op 2018-09-12

Heel blij had mijn bestelling nog niet verwacht.

Henk Schneider beoordeelde op 2018-09-07

Het ging om het aanschaffen van een digitale versie (download) van een tijdschrift. Even betalen met Ideal en klaar zou je denken. Maar dan moet je je volledige naam-adres-woonplaats gegevens invullen, zelfs zonder zonder het tegenwoordig standaard invullen op basis van postcode en huisnummer, en bovendien of je man of vrouw bent, geheel irrelevante informatie. Knap irritant.

Reactie van Hobbyou:
Bedankt voor je beoordeling Henk. We gaan dit meenemen in onze ontwikkelingen van Hobbyou. We zijn altijd blij met extra tips zodat we onze webshop kunnen blijven verbeteren.

Marjola Pauw beoordeelde op 2018-09-03

Leuke ideeën vaak niet zo duur
Net ontdekt gaaf hoor