Maanlander 14H
3824MP Amersfoort

8,4

Hedy Kunst beoordeelde op 2019-06-25

E Shelter beoordeelde op 2019-06-17

Patroon gekocht van een hartstikke leuk jurkje. Geschreven door iemand met verstand van haken, maar voor mij veel te summier. Had, na het downloaden, met voorbedachte rade screenshots van het patroon gemaakt. Als je geen account aanmaakt op de hobbyou-site zie je je patroon anders niet meer terug.

MIEN LOON beoordeelde op 2019-06-13

toppy

Joke Reenen beoordeelde op 2019-06-02

Ik heb er helemaal niets aan kan een pdf ook niet openen en de andere die wel opent heb je helemaal niets meer aan dan reclame zeer teleurgesteld , geld uitgegeven voor NIETS!!!

Tony Kuijer beoordeelde op 2019-05-28

Snelle afwikkeling,keurig nette duidelijke pdf

Femke Welvaadt beoordeelde op 2019-05-17

Als het iets sneller geleverd werd was het uitstekend

Mo beoordeelde op 2019-05-08

Prima en snelle service.

Claudia Weteling beoordeelde op 2019-05-07

Slecht patroon. Geen afmetingen van hele deken vermeld. Geen diagram. Echt zonde van mijn geld.

Christiane Heus beoordeelde op 2019-05-03

Snele levering, prima service

Marianne Veeken beoordeelde op 2019-04-29

Patroon meteen binnen. Dus kon direct starten

Wendy Plakké beoordeelde op 2019-04-28

Snelle service, goede website. Kortom uitstekend.

Alie Abbink beoordeelde op 2019-04-20

Duidelijk en snel geleverd

Mieke Zeilstra beoordeelde op 2019-04-18

Ik dacht geen bestelling ontvangen te hebben, maar het bleek dat ik zelf niet goed gekeken had. Prima en snelle service

Annie Marks beoordeelde op 2019-04-03

Uitstekend

Joke Slabbekoorn beoordeelde op 2019-03-31

Snelle service

Martine Ronckers beoordeelde op 2019-03-28

Erg leuke lampion om te maken.

Jetta Eicher beoordeelde op 2019-03-26

Goed overzichtelijk.

Petra Baptist de wit beoordeelde op 2019-03-06

Ik heb een patroon besteld, maar moet ik nog de voorbeeld kaart kopen, dan heb ik er toch nog niets aan.
Wel een abonnement afgesloten en ik hoop dat dat wel bevalt
Ik dacht dat ik alle producten op deze website kon kopen maar dat was ook niet zo.

Janke Reinders beoordeelde op 2019-03-03

Zeer snelle levering

ma jong beoordeelde op 2019-02-28

ik heb het nog niet ontvangen