Xenonweg 31
3812SZ Amersfoort

8,0

marijke beoordeelde op 2018-04-18

Eigenlijk nooit probelemen gehaf, maar ben nu al bijna 2 weken op mijn bestelling aan het wachten, Ik ben hier absoluut niet blij mee

Reactie van Hobbyou:
Beste Marijke, wat vervelend dat je je bestelling nog niet binnen hebt. Weet je zeker dat het niet om een product gaat wat nog uit moet komen? Stuur even een mailtje naar abonnementen@uitgeverijscala.nl, dan kunnen we uitzoeken waar het mis is gegaan.

Marian Niesten beoordeelde op 2018-02-15

Kwam snel binnen

J.A. Droste-Fraay beoordeelde op 2018-02-12

Ik heb een haakpatroon voor een poef besteld en na betaling meteen gekregen.

Marjo Staden beoordeelde op 2018-02-01

Top!

Machteld Beek beoordeelde op 2018-01-14

Prijs porto kan lager is te duur op dit moment !

Carina beoordeelde op 2018-01-01

op beurs deel 3,4,5 en 6 betaald , deel 5 en 6 zou naar huis gestuurd worden,deel 5 rond november we zijn nu januari en nog altijd niets gezien deel 6 rond februari

Reactie van Hobbyou:
Beste Carina, neem even telefonisch contact op via 033-4892900, dan kunnen we uitzoeken of u goed in het systeem staat en waar het mis is gegaan.

Jan Boonacker beoordeelde op 2017-12-27

Nooit iets ontvangen lijkt mij geen goede zaak

Reactie van Hobbyou:
Beste Jan, we hebben uw bestelling bekeken en u heeft een online artikel bestelt, deze krijgt u door middel van een downloadlink in de bevestiging van de bestelling. Stuur even een mailtje naar ecommerce@uitgeverijscala.nl, dan kunnen we u het online artikel opnieuw toesturen.

Betty Hoogeveen beoordeelde op 2017-12-25

Snelle levering, prima service. Kom zeker terug.

Reactie van Hobbyou:
Dankjewel voor de positieve feedback Betty!

Brenda Biemond beoordeelde op 2017-12-21

Heel tevreden, alles is duidelijk, goed overzicht qua bestelling en snelle afhandeling / levering. Goede service

Reactie van Hobbyou:
Dat is fijn om te horen Brenda! Dankjewel.

Jan Kox beoordeelde op 2017-12-16

Besteld, betaald en meteen binnen. Super!!!

Reactie van Hobbyou:
Beste Jan, bedankt voor uw positieve ervaring :)

g.j. van aalst. beoordeelde op 2017-12-11

alles moeilijk leesbaar bij printen en het lig niet aan de printer

Reactie van Hobbyou:
Beste G.J. van Aalst, misschien kunt u ons even een mailtje sturen zodat we met u mee kunnen kijken naar het probleem. Om welke titel gaat het precies? We horen het graag.

Rolf Maasakker beoordeelde op 2017-12-03

Linkje naar besteld online artikel werkte niet
Werd eerst volgende werkdag direct opgelost door het betreffende artikel te mailen
Goede Service dus

Louella peters beoordeelde op 2017-12-03

Een patroon voor een mooie poef te haken.

Marie-Jeanne D'hont beoordeelde op 2017-11-29

Heb al 4 creative letters op tijd gekregen. Kreeg nr 5 en 6 twee keer omdat ik problemen had met internet en het dus 2 maal heb ingegeven. Een telefoontje met een zeer vriendelijke dame van de abonnementenservice heeft dit misverstand direct opgelost. Nogmaals bedankt daarvoor. Jullie hebben nu zeker aan mij een trouwe klant.

Martine Calie beoordeelde op 2017-11-13

Heel tevreden, ik had een pakket van 6 'aan de haak' besteld. Die had ik echter nooit ontvangen. Mijn huisnummer bevat een letter + een busnr maar dat aanvaardt de computer niet. Maar de post doet moeilijk als het adres niet volledig is...
Ik heb dit gemeld bij jullie en jullie hebben onmiddellijk een nieuw pakket opgestuurd, als dat geen service is... dus nogmaals bedankt en daarvoor een UITSTEKEND!!!

Nancy bouw beoordeelde op 2017-10-29

heb al aantal doosjes gemaakt en zijn makelijk te maken met het goede voorbeeld en mooi om ook nieuwe ideeen op te doen

Ines Martens beoordeelde op 2017-09-13

Met een beetje vertraging de tijdschriften goed ontvangen. Een goede communicatie bij problemen. Dank daarvoor.

J. beoordeelde op 2017-08-31

was de eerste x maar zeker niet de laatste x ;)

Tiny Klink beoordeelde op 2017-08-19

ik ben best te vreden over het product. En ik sluit niet uit dat ik in de toekomst via een ander een bestelling plaatst .Ik kreeg het zeer snel binnen in ieder geval .

Carina de Goffau beoordeelde op 2017-08-17

Tevreden