Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Hobbyou

Xenonweg 31
3812SZ Amersfoort
0334892900
KvK 32151469

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Hobbyou

Gemiddelde beoordeling

8,0

47 beoordelingen

Beoordeling van klanten

83%

9%

8%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 7 7,1
2018
Hobbyou

marijke beoordeelde op 2018-04-18

Eigenlijk nooit probelemen gehaf, maar ben nu al bijna 2 weken op mijn bestelling aan het wachten, Ik ben hier absoluut niet blij mee


Reactie van Hobbyou:
Beste Marijke, wat vervelend dat je je bestelling nog niet binnen hebt. Weet je zeker dat het niet om een product gaat wat nog uit moet komen? Stuur even een mailtje naar abonnementen@uitgeverijscala.nl, dan kunnen we uitzoeken waar het mis is gegaan.
Hobbyou

Marian Niesten beoordeelde op 2018-02-15

Kwam snel binnen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Hobbyou

J.A. Droste-Fraay beoordeelde op 2018-02-12

Ik heb een haakpatroon voor een poef besteld en na betaling meteen gekregen.

Hobbyou

Marjo Staden beoordeelde op 2018-02-01

Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Hobbyou

Machteld Beek beoordeelde op 2018-01-14

Prijs porto kan lager is te duur op dit moment !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Hobbyou

Carina beoordeelde op 2018-01-01

op beurs deel 3,4,5 en 6 betaald , deel 5 en 6 zou naar huis gestuurd worden,deel 5 rond november we zijn nu januari en nog altijd niets gezien deel 6 rond februari

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Hobbyou:
Beste Carina, neem even telefonisch contact op via 033-4892900, dan kunnen we uitzoeken of u goed in het systeem staat en waar het mis is gegaan.
Hobbyou

Jan Boonacker beoordeelde op 2017-12-27

Nooit iets ontvangen lijkt mij geen goede zaak

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Hobbyou:
Beste Jan, we hebben uw bestelling bekeken en u heeft een online artikel bestelt, deze krijgt u door middel van een downloadlink in de bevestiging van de bestelling. Stuur even een mailtje naar ecommerce@uitgeverijscala.nl, dan kunnen we u het online artikel opnieuw toesturen.
Hobbyou

Betty Hoogeveen beoordeelde op 2017-12-25

Snelle levering, prima service. Kom zeker terug.


Reactie van Hobbyou:
Dankjewel voor de positieve feedback Betty!
Hobbyou

Brenda Biemond beoordeelde op 2017-12-21

Heel tevreden, alles is duidelijk, goed overzicht qua bestelling en snelle afhandeling / levering. Goede service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Hobbyou:
Dat is fijn om te horen Brenda! Dankjewel.
Hobbyou

Jan Kox beoordeelde op 2017-12-16

Besteld, betaald en meteen binnen. Super!!!


Reactie van Hobbyou:
Beste Jan, bedankt voor uw positieve ervaring :)
Hobbyou

g.j. van aalst. beoordeelde op 2017-12-11

alles moeilijk leesbaar bij printen en het lig niet aan de printer

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Hobbyou:
Beste G.J. van Aalst, misschien kunt u ons even een mailtje sturen zodat we met u mee kunnen kijken naar het probleem. Om welke titel gaat het precies? We horen het graag.
Hobbyou

Rolf Maasakker beoordeelde op 2017-12-03

Linkje naar besteld online artikel werkte niet
Werd eerst volgende werkdag direct opgelost door het betreffende artikel te mailen
Goede Service dus

Hobbyou

Louella peters beoordeelde op 2017-12-03

Een patroon voor een mooie poef te haken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Hobbyou

Marie-Jeanne D'hont beoordeelde op 2017-11-29

Heb al 4 creative letters op tijd gekregen. Kreeg nr 5 en 6 twee keer omdat ik problemen had met internet en het dus 2 maal heb ingegeven. Een telefoontje met een zeer vriendelijke dame van de abonnementenservice heeft dit misverstand direct opgelost. Nogmaals bedankt daarvoor. Jullie hebben nu zeker aan mij een trouwe klant.

Hobbyou

Martine Calie beoordeelde op 2017-11-13

Heel tevreden, ik had een pakket van 6 'aan de haak' besteld. Die had ik echter nooit ontvangen. Mijn huisnummer bevat een letter + een busnr maar dat aanvaardt de computer niet. Maar de post doet moeilijk als het adres niet volledig is...
Ik heb dit gemeld bij jullie en jullie hebben onmiddellijk een nieuw pakket opgestuurd, als dat geen service is... dus nogmaals bedankt en daarvoor een UITSTEKEND!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Hobbyou

Nancy bouw beoordeelde op 2017-10-29

heb al aantal doosjes gemaakt en zijn makelijk te maken met het goede voorbeeld en mooi om ook nieuwe ideeen op te doen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Hobbyou

Ines Martens beoordeelde op 2017-09-13

Met een beetje vertraging de tijdschriften goed ontvangen. Een goede communicatie bij problemen. Dank daarvoor.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Hobbyou

J. beoordeelde op 2017-08-31

was de eerste x maar zeker niet de laatste x ;)

Hobbyou

Tiny Klink beoordeelde op 2017-08-19

ik ben best te vreden over het product. En ik sluit niet uit dat ik in de toekomst via een ander een bestelling plaatst .Ik kreeg het zeer snel binnen in ieder geval .

Hobbyou

Carina de Goffau beoordeelde op 2017-08-17

Tevreden


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.