Xenonweg 31

Duidelijke website

Tiela Velthuijsen-Thijssen beoordeelde op 2017-07-03

goed

Sandra Bluekens beoordeelde op 2017-07-03

De bestelling werdt snel en correct geleverd.

joke Staal beoordeelde op 2017-06-28

De bestelde kabel, voor tunisch haaknaald, is heel snel ontvangen en voldeed aan hoe het er uit zag en hoe het gebruikt wordt..

Toch nog 1 opmerkinkje. 2 dagen daarvoor bestelde ik een haakpakket voor een babydekentje in tunischsteek.
Meteen ook de tunisch haaknaald besteld waarop je een kabel op kan aanbrengen.
Was misschien wel zo attent geweest om even na te vragen of ik er een kabel er bij wilde hebben.
Nu moest ik het nabestellen en ook weer verzendkosten er bij te betalen. Ik had, bij de bestelling voor het haakpakket in de webwinkel, al naar een kabel zocht maar kon het toen niet in de webwinkel vinden.
Toen het haak-babydekentje-pakket (ook heel vlot gekregen) binnen was kwam ik er achter dat de kabel toch nog er bij besteld moest worden. Toen gelukkig toch nog ,in de webwinkel, gevonden omdat ik nu zo slim was het op een zoekterm te gaan zoeken.

Bij het haakpakket waren de garen-kleuren nog mooier dan wat ik verwacht had. Het voelt ook heel aangenaam en zacht aan.

Marieke Doornbos beoordeelde op 2017-06-20

Ik ben er meer dan tevreden over.
Krijg altijd alles keurig op tijd.

Helma beoordeelde op 2017-06-10

Bestelling geplaatst, en voordat je het doorhebt is de bestelling al binnen

W.A Vos beoordeelde op 2017-06-04

Mooie katoen/wol vlotte bezorging

Chris FRIES beoordeelde op 2017-04-20

Snel en gemakkelijk ; zowel het bestellen ; betalen en downloaden !!

Karen Mazurel beoordeelde op 2017-04-15

Voor besteldatum open gesteld was prima contact over wanneer en hoe.
Als verbeterpunt zou er een automatische melding kunnen komen. Dat betaling is verwerkt

marij van beurden -melis beoordeelde op 2017-04-10

ik heb elke keer aan de haak al ontvangen alleen nummer 8 nog niet en dat vind ik jammer . jullie schrijven wel terug op de mail dat ik blij ben omdat ik het garen pakket heb gewonnen maar niet waar nummer 8 blijft groetjes marij

Reactie van Hobbyou:
Beste Marij, als je een nummer van je abonnement niet hebt ontvangen kun je het beste even mailen met de abonnementenadministratie. Dat gaat namelijk niet via Hobbyou.nl

A.P. Vliet beoordeelde op 2017-04-05

ik vind Hobbyou een leuke site

mpoort beoordeelde op 2017-04-05

Online bestelling + online 'levering' ~kan weinig mee 'mis'gaan

Hendrika Tibbits beoordeelde op 2017-04-05

De pdf file had niet veel meer inhoud dan het plaatje en verklaring op de email. Ja het was gratis maar het gaf eigenlijk niet veel.

Beste Hendrika,
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je het gratis artikel niet zo interessant vond. Volgende keer beter :)

M Bijloo beoordeelde op 2017-04-04

Bij de eerste mail zat een link die niet werkte en heb moeten bellen en kreeg toen een mail met bijlage en hier inhet patroon.

Beste M. Bijloo,
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat de PDF in eerste instantie niet bij de bestelling zat maar fijn dat het direct voor je is opgelost :)

Femy Pouw beoordeelde op 2017-04-03

2 producten besteld (was niet veel 1,95) maar 1 product gekregen

Janneke beoordeelde op 2017-04-03

Mijn bestelling gedaan en betaald met Ideal.
Niet ontvangen maar na een telefoontje binnen 10 minuten geregeld!!!