Abraham Strickstraat 4
7521EV Enschede

084 4300 022

9,0

Edwin beoordeelde op 2017-02-20

Wij zijn zeer tevreden over de helpdesk van Hosting4ever. Je wordt altijd goed en snel geholpen geholpen en ze maken altijd even tijd voor je als je met een vraag zit, Klasse!

Flying Dutchess beoordeelde op 2017-01-18

Slechte communicatie. Online support zoals tutorials worden niet of zelden bijgewerkt. Ondersteuning slecht.
En gister lagen al mijn sites eruit en niet eens een mail.

Reactie van Hosting4ever:
Bedankt voor deze feedback, wij gaan zeker even kritisch kijken of wij vaker tutorials kunnen plaatsen wanneer daar behoefte naar is. Betreffende uw website die eruit lag. Wij streven naar een 100% online tijd, echter blijft een server dus electronica in een server ruimte waarbij het kan voorkomen dat er een downtime is. Wij kennen meer dan 99% online tijd maar streven zeker naar 100%.

Klussenbedrijf Roal beoordeelde op 2016-03-05

Goede service. Alles snel en goed geleverd/opgelost.

T. van Heukelum en A. van Burk beoordeelde op 2016-03-04

Prima tevreden op de communicatie na. Er wordt geen mail meer verstuurd dat het afgenomen product verlengt moet worden. Hierdoor hebben wij erg veel problemen ondervonden van twee websites.
Men claimt dat deze wel verstuurd is en dat deze mail waarschijnlijk door een spamfilter wordt tegengehouden. Deze stelling trekken wij ernstig in twijfel, de nieuwsbrief en andere reclame komt namelijk wel gewoon binnen. en de mail was ook niet in een spamfilter terug te vinden.
We hebben inmiddels een automatische incasso opdracht ingesteld maar het neemt niet weg dat de communicatie rond deze problematiek geen schoonheidsprijs verdient.
Daarnaast vind ik dat als een website offline wordt gehaald of in quarantaine wordt geplaatst (omdat de betaaldatum is verstreken) daar best nog wel een extra mailtje aan besteed mag worden.

Alex Droogendijk beoordeelde op 2016-03-01

Uitstekend. Maak al jaren gebruik van Hosting4ever.

Jeroen beoordeelde op 2016-02-29

Nabij 99,99 % online , de helpdesk is minder online , wacht nog steeds op antwoord.... Dik een halve jaar , passen de voorwaarden eenzijdig tot ... Min puntjes verder , goedkoop en weinig problemen

Reactie van Hosting4ever:
Bedankt voor uw goede recensie over ons maar wij vinden het jammer om te horen dat onze support niet goed bevalt. Wij reageren gemiddeld binnen 1 á 2 uur, daarom vinden wij het zeer jammer dat u nog op een antwoord wacht. Wilt u zo vriendelijk zijn de vraag nogmaals te herhalen via support@hosting4ever.nl / http://support.hosting4ever.nl of tel: 084 4300 022 b.v.d. en wij horen graag van u.

Ronald beoordeelde op 2016-02-21

Geen klachten prima bedrijf

Albert Vermeulen beoordeelde op 2016-02-20

Prima provider. Al jaren de hoster voor mijn website http://www.oppadmetgps.nl

Vincent Jansen beoordeelde op 2016-01-15

Aanmelden en website vastleggen ging eenvoudig,

het uploaden en installeren van de website (wordpress) ging ook eenvoudig.

David beoordeelde op 2016-01-08

Verlenging via automatische incasso. Ging op zich prima, maar ik had graag per email de bijbehordende factuur ontvangen. No moet ik eerst inloggen in account management om de factuur te zoeken en uit te printen. Verder prima allemaal!

Stephanie Schot beoordeelde op 2015-12-18

Via Hosting4ever heb ik 4 domeinnamen geregistreerd en ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit verhouding. De momenten waarop ik hulp nodig had en hiervoor contact heb opgenomen, ben ik altijd deskundig geholpen. Zeer fijn dat Wordpress kan worden geïnstalleerd, zodat je na de registratie van je domeinnaam direct aan de slag kunt. Wellicht handig om een gratis download voor een (basis) handboek Wordpress aan te bieden voor de klanten. Ik zou Hosting4ever.nl zeker aanraden.

Jan Kok beoordeelde op 2015-12-16

Jongens het is weer helemaal gelukt

Maurice Krabbenborg beoordeelde op 2015-11-30

Prettig bedrijf, goede klantenservice

Martin beoordeelde op 2015-11-30

Ik zit al jaren bij hosting4ever.
Fijn bedrijf met prima klantenservice.

David Janssen beoordeelde op 2015-11-30

Ik had gekozen voor automatische verlenging per incasso, maar om de één of andere reden kreeg ik toch een mail waarin ik om handmatige actie werd verzocht. Verder geen klachten over hosting4ever! Hoop dat de incasso volgend jaar zonder problemen verloopt..

Wiebe beoordeelde op 2015-11-30

Snelle en betaalbare webhosting.

Ik had meer ruimte nodig omdat ik veel fotoalbums online heb voor foto's. Bij hosting4ever bieden ze een pakket van 60GB aan voor een betaalbare prijs.

Daarnaast ook een snelheids check gedaan mbt het verkleinen van foto's. Mijn vorige hosting deed er zo'n 2.5 seconde per foto over terwijl de server(s) van hosting4ever er 1.2 seconde over deden.

2015