Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Hosting4ever

Abraham Strickstraat 4
7521EV Enschede
084 4300 022
KvK 08155216

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Hosting4ever

Gemiddelde beoordeling

9,3

26 beoordelingen

Beoordeling van klanten

92%

4%

4%

2018
Hosting4ever

Mika beoordeelde op 2018-03-22

Ik ben klant geworden bij hosting4ever voor mijn website die ik hobbymatig gebruik. Ik ben uitstekend geholpen door hun support team met het installeren van Wordpress.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Jeffrey beoordeelde op 2018-03-08

Vandaag geholpen door Peter met een probleem aan mijn website. Mijn website was gehackt en dit probleem heb ik neergelegd bij Hosting 4 Ever. Vanaf het begin gelijk heel vriendelijk en oplossingsgericht geholpen.
Het probleem was binnen 20 minuten verholpen en ik kan weer genieten van de website.
Als laatst heb ik nog goede adviezen gekregen om het in de toekomst niet meer te laten gebeuren.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

nick beoordeelde op 2018-03-08

Ik ben overgestapt omdat ik hier Wordpress hosting heb met direct al SSL. Verhuizing ging moeiteloos. uitermate tevreden

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Stef Rikhof beoordeelde op 2018-03-08

Al meerdere jaren mijn eigen website en die van verschillende klanten bij Hosting4ever lopen. Nooit problemen gehad en wordt altijd vriendelijk en snel geholpen. Zeker aan te raden!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Hedwig beoordeelde op 2018-02-19

Aanvankelijk veel problemen met de URL van mijn site. Hoewel het niet de taak van hosting4ever is om een WordPress probleem op te lossen, hebben ze toch even alle instellingen nagekeken en heel netjes opgelost! Prima service!Hedwig

Hosting4ever

Bjarne beoordeelde op 2017-09-01

Prima service, waarbij goed gelusiterd wordt en direct actie wordt ondernomen door de klantenservice. Niet alleen bij simpele problemen, maar ook als het probleem ingewikkelder is wordt je tussentijds op de hoogte gehouden!!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Lars Douwe Schuitema beoordeelde op 2017-08-18

Drie jaar lang tevreden klant. Het afgelopen jaar is er veel in positieve zin veranderd. 99.9% up-time en met de vele communicatiemiddelen (chat, e-mail, social media, telefoon etc.) staan ze altijd voor je klaar.

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Brian Tukkers beoordeelde op 2017-08-03

Ben al een aantal jaren zeer tevreden klant met meerdere domein en hosting pakketen!

Wanneer er een probleem voor doet helpen ze graag en snel mee met het zoeken naar een goede oplossing.

Support hulp is snel met antwoorden, ook in de late avond uren :)!

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

dapd.nl beoordeelde op 2017-07-27

Goede service, perfecte uptime, snelle servers. Niets dan lof

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Joy me beoordeelde op 2017-07-26

Wij zijn als sportcentrum zeer tevreden over de snelheid en service, echt top

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Danny Hulst beoordeelde op 2017-07-25

Zeer tevreden, heb meerdere domeinnamen lopen bij dit bedrijf. www.dechihuahuashop.nl

Bestelproces
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Edwin beoordeelde op 2017-02-20

Wij zijn zeer tevreden over de helpdesk van Hosting4ever. Je wordt altijd goed en snel geholpen geholpen en ze maken altijd even tijd voor je als je met een vraag zit, Klasse!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Flying Dutchess beoordeelde op 2017-01-18

Slechte communicatie. Online support zoals tutorials worden niet of zelden bijgewerkt. Ondersteuning slecht.
En gister lagen al mijn sites eruit en niet eens een mail.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Hosting4ever:
Bedankt voor deze feedback, wij gaan zeker even kritisch kijken of wij vaker tutorials kunnen plaatsen wanneer daar behoefte naar is. Betreffende uw website die eruit lag. Wij streven naar een 100% online tijd, echter blijft een server dus electronica in een server ruimte waarbij het kan voorkomen dat er een downtime is. Wij kennen meer dan 99% online tijd maar streven zeker naar 100%.
Hosting4ever

Klussenbedrijf Roal beoordeelde op 2016-03-05

Goede service. Alles snel en goed geleverd/opgelost.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

T. van Heukelum en A. van Burk beoordeelde op 2016-03-04

Prima tevreden op de communicatie na. Er wordt geen mail meer verstuurd dat het afgenomen product verlengt moet worden. Hierdoor hebben wij erg veel problemen ondervonden van twee websites.
Men claimt dat deze wel verstuurd is en dat deze mail waarschijnlijk door een spamfilter wordt tegengehouden. Deze stelling trekken wij ernstig in twijfel, de nieuwsbrief en andere reclame komt namelijk wel gewoon binnen. en de mail was ook niet in een spamfilter terug te vinden.
We hebben inmiddels een automatische incasso opdracht ingesteld maar het neemt niet weg dat de communicatie rond deze problematiek geen schoonheidsprijs verdient.
Daarnaast vind ik dat als een website offline wordt gehaald of in quarantaine wordt geplaatst (omdat de betaaldatum is verstreken) daar best nog wel een extra mailtje aan besteed mag worden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Alex Droogendijk beoordeelde op 2016-03-01

Uitstekend. Maak al jaren gebruik van Hosting4ever.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Jeroen beoordeelde op 2016-02-29

Nabij 99,99 % online , de helpdesk is minder online , wacht nog steeds op antwoord.... Dik een halve jaar , passen de voorwaarden eenzijdig tot ... Min puntjes verder , goedkoop en weinig problemen


Reactie van Hosting4ever:
Bedankt voor uw goede recensie over ons maar wij vinden het jammer om te horen dat onze support niet goed bevalt. Wij reageren gemiddeld binnen 1 á 2 uur, daarom vinden wij het zeer jammer dat u nog op een antwoord wacht. Wilt u zo vriendelijk zijn de vraag nogmaals te herhalen via support@hosting4ever.nl / http://support.hosting4ever.nl of tel: 084 4300 022 b.v.d. en wij horen graag van u.
Hosting4ever

Ronald beoordeelde op 2016-02-21

Geen klachten prima bedrijf

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Albert Vermeulen beoordeelde op 2016-02-20

Prima provider. Al jaren de hoster voor mijn website http://www.oppadmetgps.nl

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hosting4ever

Vincent Jansen beoordeelde op 2016-01-15

Aanmelden en website vastleggen ging eenvoudig,

het uploaden en installeren van de website (wordpress) ging ook eenvoudig.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.