Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Abraham Strickstraat 4
7521EV Enschede
084 4300 022

Mika beoordeelde op 2018-03-22

Ik ben klant geworden bij hosting4ever voor mijn website die ik hobbymatig gebruik. Ik ben uitstekend geholpen door hun support team met het installeren van Wordpress.

Jeffrey beoordeelde op 2018-03-08

Vandaag geholpen door Peter met een probleem aan mijn website. Mijn website was gehackt en dit probleem heb ik neergelegd bij Hosting 4 Ever. Vanaf het begin gelijk heel vriendelijk en oplossingsgericht geholpen.
Het probleem was binnen 20 minuten verholpen en ik kan weer genieten van de website.
Als laatst heb ik nog goede adviezen gekregen om het in de toekomst niet meer te laten gebeuren.

nick beoordeelde op 2018-03-08

Ik ben overgestapt omdat ik hier Wordpress hosting heb met direct al SSL. Verhuizing ging moeiteloos. uitermate tevreden

Stef Rikhof beoordeelde op 2018-03-08

Al meerdere jaren mijn eigen website en die van verschillende klanten bij Hosting4ever lopen. Nooit problemen gehad en wordt altijd vriendelijk en snel geholpen. Zeker aan te raden!

Hedwig beoordeelde op 2018-02-19

Aanvankelijk veel problemen met de URL van mijn site. Hoewel het niet de taak van hosting4ever is om een WordPress probleem op te lossen, hebben ze toch even alle instellingen nagekeken en heel netjes opgelost! Prima service!Hedwig

Bjarne beoordeelde op 2017-09-01

Prima service, waarbij goed gelusiterd wordt en direct actie wordt ondernomen door de klantenservice. Niet alleen bij simpele problemen, maar ook als het probleem ingewikkelder is wordt je tussentijds op de hoogte gehouden!!

Lars Douwe Schuitema beoordeelde op 2017-08-18

Drie jaar lang tevreden klant. Het afgelopen jaar is er veel in positieve zin veranderd. 99.9% up-time en met de vele communicatiemiddelen (chat, e-mail, social media, telefoon etc.) staan ze altijd voor je klaar.

Brian Tukkers beoordeelde op 2017-08-03

Ben al een aantal jaren zeer tevreden klant met meerdere domein en hosting pakketen!

Wanneer er een probleem voor doet helpen ze graag en snel mee met het zoeken naar een goede oplossing.

Support hulp is snel met antwoorden, ook in de late avond uren :)!

dapd.nl beoordeelde op 2017-07-27

Goede service, perfecte uptime, snelle servers. Niets dan lof

Joy me beoordeelde op 2017-07-26

Wij zijn als sportcentrum zeer tevreden over de snelheid en service, echt top

Danny Hulst beoordeelde op 2017-07-25

Zeer tevreden, heb meerdere domeinnamen lopen bij dit bedrijf. www.dechihuahuashop.nl

Edwin beoordeelde op 2017-02-20

Wij zijn zeer tevreden over de helpdesk van Hosting4ever. Je wordt altijd goed en snel geholpen geholpen en ze maken altijd even tijd voor je als je met een vraag zit, Klasse!

Flying Dutchess beoordeelde op 2017-01-18

Slechte communicatie. Online support zoals tutorials worden niet of zelden bijgewerkt. Ondersteuning slecht.
En gister lagen al mijn sites eruit en niet eens een mail.

Reactie van Hosting4ever:
Bedankt voor deze feedback, wij gaan zeker even kritisch kijken of wij vaker tutorials kunnen plaatsen wanneer daar behoefte naar is. Betreffende uw website die eruit lag. Wij streven naar een 100% online tijd, echter blijft een server dus electronica in een server ruimte waarbij het kan voorkomen dat er een downtime is. Wij kennen meer dan 99% online tijd maar streven zeker naar 100%.

Klussenbedrijf Roal beoordeelde op 2016-03-05

Goede service. Alles snel en goed geleverd/opgelost.

T. van Heukelum en A. van Burk beoordeelde op 2016-03-04

Prima tevreden op de communicatie na. Er wordt geen mail meer verstuurd dat het afgenomen product verlengt moet worden. Hierdoor hebben wij erg veel problemen ondervonden van twee websites.
Men claimt dat deze wel verstuurd is en dat deze mail waarschijnlijk door een spamfilter wordt tegengehouden. Deze stelling trekken wij ernstig in twijfel, de nieuwsbrief en andere reclame komt namelijk wel gewoon binnen. en de mail was ook niet in een spamfilter terug te vinden.
We hebben inmiddels een automatische incasso opdracht ingesteld maar het neemt niet weg dat de communicatie rond deze problematiek geen schoonheidsprijs verdient.
Daarnaast vind ik dat als een website offline wordt gehaald of in quarantaine wordt geplaatst (omdat de betaaldatum is verstreken) daar best nog wel een extra mailtje aan besteed mag worden.

Alex Droogendijk beoordeelde op 2016-03-01

Uitstekend. Maak al jaren gebruik van Hosting4ever.

Jeroen beoordeelde op 2016-02-29

Nabij 99,99 % online , de helpdesk is minder online , wacht nog steeds op antwoord.... Dik een halve jaar , passen de voorwaarden eenzijdig tot ... Min puntjes verder , goedkoop en weinig problemen

Reactie van Hosting4ever:
Bedankt voor uw goede recensie over ons maar wij vinden het jammer om te horen dat onze support niet goed bevalt. Wij reageren gemiddeld binnen 1 á 2 uur, daarom vinden wij het zeer jammer dat u nog op een antwoord wacht. Wilt u zo vriendelijk zijn de vraag nogmaals te herhalen via support@hosting4ever.nl / http://support.hosting4ever.nl of tel: 084 4300 022 b.v.d. en wij horen graag van u.

Ronald beoordeelde op 2016-02-21

Geen klachten prima bedrijf

Albert Vermeulen beoordeelde op 2016-02-20

Prima provider. Al jaren de hoster voor mijn website http://www.oppadmetgps.nl

Vincent Jansen beoordeelde op 2016-01-15

Aanmelden en website vastleggen ging eenvoudig,

het uploaden en installeren van de website (wordpress) ging ook eenvoudig.