Moleplaat 48
8939DS Leeuwarden

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

Jeroen Opstelten beoordeelde op 2018-02-21

Snelle verzending, echter heeft DPD niet mijn voorkeur als transportbedrijf, deze hebben al meerdere malen bewezen beroerde service te leveren. Als huisdierenshop overstapte op een ander, krijgen ze de 5 sterren rating

wim zijlema beoordeelde op 2018-02-20

Goeie mensen doen echt wat ze beloven en daar hou ik wel van

Reactie van Huisdierenshop.NU:
Best Wim Zijlema, dank voor uw vriendelijke woorden!

Anton Buiks beoordeelde op 2018-01-19

Prima shop, uitgebreid en snelle levering.

Cobi Slingerland beoordeelde op 2018-01-17

Altijd een snelle reactie en heel snel bezorgt super fijn. Website vinden we wel soms wat lastiger met zoeken maar door de topservice komen we hier altijd weer terug.

Reactie van Huisdierenshop.NU:
Dank voor het aanpassen! Wat het zoeken betreft hebben wij voor de nieuwe website de filters toegevoegd en de zoekfunctie uitgebreid, maar wij zullen daar nog eens kritisch naar kijken om dit nog meer te verbeteren.

groet Monica