Henricuskade 81
2497NB Den Haag

7,3

Joey Schiehal beoordeelde op 2018-03-29

Geweldige veren voor een goede prijs! Onder mijn Audi A3 uit 2010 hulpveren gemonteerd. Een paar maanden getwijfeld of de auto niet te stug zou worden.. Maar uiteindelijk besloten om de ST (ST11C) hulpveren te monteren. Tot op de dag van vandaag geen spijt en de auto rijdt zelf beter!

Reactie van Hulpverenshop:
Leuk om te horen! Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst!

paul beoordeelde op 2018-02-06

gewoon te gek voor woorden

moet zelf bellen of ze mijn pakket al verzonden hebben
had al betaald bevestiging ook gehad hadden vrijdag geen tijd voor het te verzenden zaterdag ook niet erg gek

maandag avond kreeg ik dat het verzonden zou woorden
dus verwacht je een track en tracé toch maar nee ook dat stuurde ze niet

dus stuurde ik een mailtje maar weer en krijg geen verontschuldiging of wat dan ook maar kreeg om 14.42 uur een berichtje van veren shop dat dpd blijkelijk van morgen in eens geweest is en konden het niet bezorgen dus kan ik maar ergens bij een pick up centrum ophalen

vind dit echt een zeer tot zeer slechte service

en zal ook zeker dit bedrijf nergens maar dan ook nergens aan bevelen

pwarman

Reactie van Hulpverenshop:
Donderdag avond 19:30 heeft Paul de hulpveren besteld. Wij nemen deze order vrijdag in behandeling. Helaas was het vrijdag ontzettend druk en waren wij niet in staat om de bestelling te versturen. De eerst volgende werkdag (maandag) is het pakket verzonden.

Paul heeft zowel ons als de fabriek gebeld om informatie. Beide hebben wij Paul zeer vriendelijk te woord gestaan. Helaas was de vriendelijkheid niet van beide kanten.

Paul besloot de hulpveren te retourneren. Wij hebben aangegeven dat wij niet ver van Paul afzitten en dat hij de hulpveren diezelfde dag nog kan terugbrengen bij ons in Den Haag. Twee uur later heeft Paul de hulpveren geretourneerd aan de balie.

F. de Haan beoordeelde op 2013-06-11

Snel ontvangen na betaling, duidelijke montage
beschrijving en snel gemonteerd ( ben geen monteur ).
Werkt ook prima, bedankt!

2013