Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Azuurweg 354
5044KJ Tilburg

PdH beoordeelde op 2019-01-06

Pakketje in prima staat ontvangen, inhoud onbeschadigd door gebruik van noppenfolie. De passie van de eigenaresse van de webshop is al voelbaar in de vrolijke en liefdevolle wijze waarop alle beauty's van stenen zijn ingepakt: vrolijke kleur papier, kleine beschrijvingen per steen bijgevoegd en zelfs nog een extraatje !
Alsof je een cadeau krijgt van een vriendin :)
Een Topper met een hoofdletter !

Reactie van I love Crystals:
Super dank je wel voor het compliment!

Natasja beoordeelde op 2019-01-05

Prachtige stenen besteld en supermooie exemplaren ontvangen. Een dag later had ik de stenen in huis. Alles mooi en netjes verpakt en ik kreeg een mooie steen kado erbij. Ik ben behoorlijk thuis in ‘de edelstenen’, ik heb er veel, ik weet er aardig wat van en ik heb veel ervaring met andere winkels.
Ik ontdekte gister deze winkel. Ik vind deze winkel op basis van deze koopervaring een van de betere edelsteenshops, qua prijs en qua kwaliteit. Ik ga zeker nog eens terugkomen. 🙏🏻💖 een dikke tien!

Wow wow wow! Dank je wel! :-D

Marijke van den Hatert beoordeelde op 2019-01-05

Het was al een feestje om rond te neuzen in de webshop, maar het uitpakken van het pakketje maakte het feest compleet. Elke steen zorgvuldig verpakt met een beschrijving erbij, mooi vloeipapier eromheen en een extra steen als kadootje. De stenen waarbij op de site vermeld staat dat je de steen van de foto krijgt, waren inderdaad precies die stenen. Ze zijn prachtig, van hoge kwaliteit. Ik ben heel blij met mijn aankoop. Hier kom ik graag weer terug als klant!

Reactie van I love Crystals:
Wow, ik ben er even stil van! Super dank je wel! :-)

Monique Verkouter beoordeelde op 2018-12-23

Ik heb op 20 december voor de eerste keer een bestelling gedaan bij I love Crystals en ik ben heel erg tevreden. De stenen zijn dezelfde dag nog verzonden en ik had mijn pakketje de volgende dag in huis. De stenen zijn heel mooi en waren met zorg verpakt en voorzien van uitleg. Ook was ik erg blij met de extra steen die als cadeautje bij mijn bestelling zat. Ik ga zeker vaker een bestelling doen bij I love Crystals.

Reactie van I love Crystals:
Dank je wel Monique! Super fijn om te horen :-)

Cas de Bruijn beoordeelde op 2018-12-07

mooie stenen en assortiment , goede prijzen, snelle levering , mooi verpakt , aanrader !

Reactie van I love Crystals:
Wow! Dank je wel voor je positieve feedback. Heel veel plezier met je aankoop!

Karin beoordeelde op 2018-11-02

Dank je wel voor de mooie kwaliteit stenen en ook voor de extra steen. Zeer zorgvuldig en liefdevol ingepakt. Echt een cadeautje. Fijn ook dat je het pakje bij een pick up point kan laten bezorgen.

Reactie van I love Crystals:
Super om te horen! Dank je wel Karin :-)

Dineke Zuidema beoordeelde op 2018-10-29

Heel tevreden, zorgvuldig verpakt met zoveel aandacht het leek wel een feestje! Dankbaar voor de extra steen die ik er bij kreeg.

Reactie van I love Crystals:
Dank je wel voor lieve compliment! :-)

Anneke besems beoordeelde op 2018-10-25

De stenen zaten goed ingepakt en een snelle verzending

Wow, dank je wel! :-)

Wilhelmien beoordeelde op 2018-10-22

De producten zijn netjes en zorgvuldig verpakt, en de kristallen van hoge, prachtige kwaliteit. Helemaal blij!

Wat fijn te horen! Dank!