Waldeck Pyrmontstraat 1a
5652 AD Eindhoven

8,1

Dick Waalboer zei op 2017-03-21

Iets groter dan de Sony PRS-T3, die ik heb. Daarom is het even wennen. Knoppen aan de zijkant nodigen uit tot per ongeluk bladeren.
In de handleiding mogen wat meer details staan.
Eenmaal gewend aan de besturing werkt de navigatie prima en logisch. Android maakt het eenvoudig om boeken toe te voegen en te verwijderen. Ook het gebruik van Google Play is winst. Schaken op de e-reader. De scherpte van het scherm is prima en de verlichting perfect. De randen gelijk aan het scherm is een verbetering ten opzichte van de 653. Samen met de lederen omslag is de Icarus E654BK een leesmaatje voor alle dag. Hij mag ook mee op vakantie.

Boers zei op 2016-12-18

Top service, ik ging vlak voor m'n vakantie nieuwe boeken op mijn e-reader plaatsen maar helaas was mijn accu te lang niet opgeladen. Hierdoor moest ik mijn e-reader opsturen ter reparatie. Icarus kon hem binnnen een dag maken maar dat was voor mij te laat. Nu hebben ze mij kosteloos een e-reader te leen aangeboden zodat ik toch boeken kon lezen op vakantie, Icarus bedankt hiervoor!!!

Gabriella zei op 2016-03-02

Mijn e-reader was binnen 2 dagen binnen, heb sindsdien al twee boeken verslonden. Aanrader!

Eilko Knoop zei op 2015-11-26

Levering correct. Toestel een absoluut drama! Vrijwel altijd slechte verbinding. Zelfde simkaart in een oude Nokia gestopt. Probleem opgelost...
Zonde van mijn geld geweest.

Cor van Ojen zei op 2015-11-26

Een prachtige beschermhoes voor mijn E-reader. Mooi stevig zwart "leer" met een magnetische sluiter.

Henk Duvaloois zei op 2015-11-26

Het betreft de Easy Phone.
Indertijd met veel bombarie geïntroduceerde smartphone, die uitstekend geschikt zou zijn voor senioren.
Makkelijk in gebruik, eenvoudig en meer van deze soort uitlatingen.
Vele kanttekeningen zouden geplaatst kunnen worden, o.a. Het enige makkelijke zou kunnen zijn de grote apps. Maar door plaatsing van diverse persoonlijke en algemene apps is het aantal bureaubladen zo veel, dat het de meest onhandige snartphone is geworden. Een contactenlijst waar alleen de voornaam geplaatst kan worden en in verkorte weergave omdat beide zijden wordt ingenomen met een foto en een telefoon pictogram. Geen verdere infolijsten, zoals plaatsing van mailadres, huisadres etc. Een wirwar van technische termen waar zelfs een ervaren smartphone gebruiker geen weg mee weet. Regelmatig verspringen van de bureaubladen. Instellen van de tijdsduur, die vanuit de fabrieksinstelling op 10sec. staat. Bij wijziging steeds terugvalt op deze 10sec. Zeer frustrerend bij het nemen van foto's. Het schuifje van de zaklamp heeft geen blokkade waardoor deze regelmatig aangaat bij het gebruik omdat deze bij de minste aanraking verschuift etc, etc. De praktijk heeft geleerd en uit testen is gebleken, dat er vele andere smartphones zijn die heel wat eenvoudiger in gebruik zijn.

M K de Mooij zei op 2015-11-26

Ik lees al jaren via Icarus readers en ben altijd heel tevreden geweest. Omdat ik mijn vorige verloren heb, heb ik een nieuwe moeten kopen. Ik heb nu de Icarus Illumina E653 6 inch. Een prachtig apparaat, waar heel veel mee kan, dus ook boeken van amazon, kobo enz. Mooie hoes, past in damestasje. Het heeft alleen 2 nadelen: de batterij is heel snel leeg, al na 3 uur lezen. Ook als je het licht uitzet. En hij gaat heel moeilijk aan. Je moet steeds met het knopje friemelen.

André zei op 2015-11-26

Ik heb inmiddels al een andere E-reader omdat de Icarus kapot is gegaan! Gebeld naar Icarus in Eindhoven konden me niet helpen maar zouden me terug bellen. Niet gebeurd natuurlijk, zelf gebeld wilden ze me niet helpen moet ik maar de E- reader opsturen! Dan beoordeelde ze hetgeen kapot was en de oorzaak (lig toch vaak aan de klant) en voor wie de rekening was. Maar goed ik moest wel de bon meesturen, had E- reader op internet gekocht en mail was zoek? Besloten om dan maar een nieuwe te kopen, nu in het bezit van een KOBO, veel betere ervaringen mee!

Marcel zei op 2015-11-26

Duidelijke website en snel geleverd

Rob zei op 2015-11-26

Ik heb een voordeelbundel gekocht, e-reader en hoes waren keurig verpakt en snel geleverd. Al veel gelezen sindsdien.

Fredericke van Hout zei op 2015-11-24

Ik had eerst mijn twijfels aan het merk maar ik ben verrast met de kwaliteit van mijn Illumina, Alles werkt prima en is ongetwijfeld een van de fijnste e-readers. Ik heb dit merk ook aangeraden bij mijn vriendin die nu dus ook super tevreden is over haar omnia.

looking for better customer service zei op 2015-11-03

It is not possible to browse secure pages (https) with this device. This is a problem, since more and more web sites (including wikipedia) are transferring to secure pages, and it also means one can't connect to the internet in public places (i.e. coffee shops).

Other users have experienced the same problem, but no solution was found:

Their customer service is useless. All I could get from them is "one reply fit all": "update your firmware", "send us back the device for inspection". There is no indication in their replies over several message exchanges that anyone is actually reading my request for help. They totally ignore a comment I made on a mistake in their user manual (instead of acknowledging and suggesting to correct it).

Updating my firmware didn't work. Sending them my device is very inconvenient, since I depend on it for pdf reading, and frankly, considering my experience with their customer service, I don't trust them to fix it or to return it to me.

Reactie van ICARUS Reader:
Our customer service has talked to this customer on the issue and we were not replicate the issue on similar devices we have in our office. In general what the customer describes is not a characteristic of our product (secure pages are supported). So therefor we asked the customer to send us the device for inspection as this is the only way for us to check what is going on.

MICK MULLIN zei op 2015-08-13

I HAVE DELETED ALL MY DATA FROM MY ICAE
RUS READER AND HAVE LOST MY PASSWORD SERIAL NUMER OMNG 212080349 CAN YOU HELP PLEASE

Han Brandt zei op 2015-06-25

Prima reader, snel bezorgd, opvallend goede klantvriendelijkheid. Een aanrader!

a.van waalwijk van Hee zei op 2015-06-22

nog niet ik zoek hulp

Saskia Berk zei op 2015-02-10

De keuze voor een reader was makkelijk, ik had de reader binnen 24 uur in huis! Top en bedankt!

Claudia zei op 2015-01-29

Fijne service, mooi product!

henk zei op 2015-01-27

Top service!

Silvia van Ravestein zei op 2015-01-26

Goede prijs en zonder verzendkosten.

Rinke van Wakeren zei op 2015-01-26

Goede prijs & kwaliteit verhouding. Zeer professionele club!