Waldeck Pyrmontstraat 1a
5652 AD Eindhoven

8,3

M Tanko van der ende zei op 2017-05-24

Heel tevreden.bestelling was snel geleverd

A ARMAND De Clercq zei op 2017-05-24

Werkt perfect, ook met eigen apps.
Jammer dat er gaan android 6 op staat

Jeroen Slot zei op 2017-05-05

Snelle levering en goede afhandeling vragen via chat functie op de website

Monika Pedersen zei op 2017-05-04

The battery is NOT long lasted.

Hannes REITINGER zei op 2017-05-03

Ansicht sehr zufrieden. Leider startet die Kindle App nur sehr zaghaft und lässt in der App kein blättern mit denTasten zu. Auch schaltet sich der Reader trotz Einstellung sehr schnell aus.

Linda zei op 2017-04-26

Fast delivery. Although it is a refurbished reader, it looks as new and works perfectly.

rod green zei op 2017-04-07

Quick delivery, good quality, bit pricey

n van lieshout zei op 2017-04-01

Hadden per abuis de duitse versie besteld en voor dat we de bevestigde e-mail binnen hadden , zijn we al gebeld , of de bestelling niet nederlands moest zijn ,
Dat is super , dat noem ik meedenken met een klant !
Nog onze dank daarvoor !
M v g .

Gabriele Schrenk zei op 2017-03-31

I like the reader very much. It is reliable, works with different formats and I can also read books with various apps.
It combines both worlds, epub and kindle.

Only the battery could last a little longer. Even without WLAN it is not more than 1-2 weeks depending how often I use it.

Anonymous zei op 2017-03-31

OK

Erlend Dahl zei op 2017-03-31

It works well, but it has some minor issues. I haven't tried the built-in reading app, because I bought this specifically because it had Android, and could use Google Play Books. The Android version is very old, and the newest version of Google Play Books does not work on this device (it runs, but the pages are sliced and unreadable). Therefore, I had to download an older version, and force Android to not auto-update it.

Battery life is alright, but could be better (I have to re-charge it about once a week when I read mostly at night before going to bed, and has activated all battery saving options). Weight is superb. I think the lowest level of back-light is too high, I would love to be able to have even less light.

For now, I can only recommend this if you want to use the built-in reading app. If the device is updated to use a newer version of Android, however, I would recommend this to everybody!

Albert Prins zei op 2017-03-30

Bestelling kwam perfect op tijd, ondanks Kerst en Nieuwjaar.
E-reader werkt goed. Het is open systeem. Je kunt de boeken via e-mail of diect via files binnen halen. Duidelijk beeld. Goede prijs- prestatie.

Raymond Vanhemelryck zei op 2017-03-30

Reader werkte niet goed teruggezonden en nieuwe ontvangen - werkt nu perfect - vlotte afhandeling. Zeer tevreden over de dienst na verkoop maar ook over de nieuwe reader

Dick Waalboer zei op 2017-03-21

Iets groter dan de Sony PRS-T3, die ik heb. Daarom is het even wennen. Knoppen aan de zijkant nodigen uit tot per ongeluk bladeren.
In de handleiding mogen wat meer details staan.
Eenmaal gewend aan de besturing werkt de navigatie prima en logisch. Android maakt het eenvoudig om boeken toe te voegen en te verwijderen. Ook het gebruik van Google Play is winst. Schaken op de e-reader. De scherpte van het scherm is prima en de verlichting perfect. De randen gelijk aan het scherm is een verbetering ten opzichte van de 653. Samen met de lederen omslag is de Icarus E654BK een leesmaatje voor alle dag. Hij mag ook mee op vakantie.

Boers zei op 2016-12-18

Top service, ik ging vlak voor m'n vakantie nieuwe boeken op mijn e-reader plaatsen maar helaas was mijn accu te lang niet opgeladen. Hierdoor moest ik mijn e-reader opsturen ter reparatie. Icarus kon hem binnnen een dag maken maar dat was voor mij te laat. Nu hebben ze mij kosteloos een e-reader te leen aangeboden zodat ik toch boeken kon lezen op vakantie, Icarus bedankt hiervoor!!!

Gabriella zei op 2016-03-02

Mijn e-reader was binnen 2 dagen binnen, heb sindsdien al twee boeken verslonden. Aanrader!

Eilko Knoop zei op 2015-11-26

Levering correct. Toestel een absoluut drama! Vrijwel altijd slechte verbinding. Zelfde simkaart in een oude Nokia gestopt. Probleem opgelost...
Zonde van mijn geld geweest.

Cor van Ojen zei op 2015-11-26

Een prachtige beschermhoes voor mijn E-reader. Mooi stevig zwart "leer" met een magnetische sluiter.

Henk Duvaloois zei op 2015-11-26

Het betreft de Easy Phone.
Indertijd met veel bombarie geïntroduceerde smartphone, die uitstekend geschikt zou zijn voor senioren.
Makkelijk in gebruik, eenvoudig en meer van deze soort uitlatingen.
Vele kanttekeningen zouden geplaatst kunnen worden, o.a. Het enige makkelijke zou kunnen zijn de grote apps. Maar door plaatsing van diverse persoonlijke en algemene apps is het aantal bureaubladen zo veel, dat het de meest onhandige snartphone is geworden. Een contactenlijst waar alleen de voornaam geplaatst kan worden en in verkorte weergave omdat beide zijden wordt ingenomen met een foto en een telefoon pictogram. Geen verdere infolijsten, zoals plaatsing van mailadres, huisadres etc. Een wirwar van technische termen waar zelfs een ervaren smartphone gebruiker geen weg mee weet. Regelmatig verspringen van de bureaubladen. Instellen van de tijdsduur, die vanuit de fabrieksinstelling op 10sec. staat. Bij wijziging steeds terugvalt op deze 10sec. Zeer frustrerend bij het nemen van foto's. Het schuifje van de zaklamp heeft geen blokkade waardoor deze regelmatig aangaat bij het gebruik omdat deze bij de minste aanraking verschuift etc, etc. De praktijk heeft geleerd en uit testen is gebleken, dat er vele andere smartphones zijn die heel wat eenvoudiger in gebruik zijn.

M K de Mooij zei op 2015-11-26

Ik lees al jaren via Icarus readers en ben altijd heel tevreden geweest. Omdat ik mijn vorige verloren heb, heb ik een nieuwe moeten kopen. Ik heb nu de Icarus Illumina E653 6 inch. Een prachtig apparaat, waar heel veel mee kan, dus ook boeken van amazon, kobo enz. Mooie hoes, past in damestasje. Het heeft alleen 2 nadelen: de batterij is heel snel leeg, al na 3 uur lezen. Ook als je het licht uitzet. En hij gaat heel moeilijk aan. Je moet steeds met het knopje friemelen.