Willemsvaart 1 1003
8019AA Zwolle

Rolf van den Breemer beoordeelde op 2019-08-10

Daniel Van der Vliet beoordeelde op 2019-08-09

Arjan Overwater beoordeelde op 2019-07-12

Fantastische service, zeer behulpzaam en prompte levering! Alle lof.

Tamme Stallinga beoordeelde op 2019-04-22

Familie Kuppens beoordeelde op 2019-02-24

Na betaling is de Port meteen verzonden. Duidelijke berichtgeving via de mail

Linda Kemper beoordeelde op 2019-02-13

Nelleke van der Boon beoordeelde op 2019-01-18

Nicky Reijnhout beoordeelde op 2018-12-25

Goed omschrijving op de website. Alleen levertijden klopte niet. Zou donderdag geleverd worden. Maar zaterdag stonden ze al op de stoep van Post NL

Dick Frijlink beoordeelde op 2018-12-23

Maartje Bons beoordeelde op 2018-12-19

Angela Meekhof beoordeelde op 2018-12-18

Snelle levering. Alleen had er vulmateriaal in de doos gemoeten. Ik had namelijk een dure POrt besteld en deze zat in een grote doos zonder vulmateriaal. Hierdoor kon de flas beschadigd raken. Is gelukkig niet gebeurd, maar misschien als tip voor de volgende zending.

Reactie van IM-PORT.nl:
Gelukkig dat het goed gekomen is, maar excuses voor de verzending. We zijn normaal juist extra zorgvuldig met inpakken (wat gelukkig ook blijkt uit eerdere beoordelingen). We willen niet dat zo'n mooi product niet mooi aankomt. We gaan er extra op letten.

Ria Wijen beoordeelde op 2018-12-17

goede service dezelfde dag geleverd

Marion Ebbeling beoordeelde op 2018-12-09

Perfect en snel geleverd, makkelijke betaalwijze en het was hartstikke lekker!

henry nieuwenhuizen beoordeelde op 2018-11-28

Anna List-Spronk beoordeelde op 2018-11-16

Mijn bestelling werd supersnel, uiterst goed verpakt en verzorgd, bezorgd.
Heerlijke port bovendien!

D. van Engelenburg beoordeelde op 2018-10-29

De port die ik zocht hadden ze en werd op tijd geleverd. Jammer dat ze alleen geen witte port van Portocruz in het assortiment hebben.

Rene Meijnen beoordeelde op 2018-10-15

fred freling beoordeelde op 2018-09-28

Snelle levering en goed verpakt.

Erik Hendriks beoordeelde op 2018-09-24

Zeer tevreden over bestelling. Snelle levering, goede prijzen.

Pjc Grispen beoordeelde op 2018-08-23

Supersnelle levering en telefonisch prima bewaaradvies