Breed 29
1621KA Hoorn

bert de Boer beoordeelde op 2019-04-16

P. Edel beoordeelde op 2019-04-13

Een snelle en met een betrouwbaar gevoel ontvangen levering. Ook zegt mijn gevoel, dat uw inkt nergens anders goedkoper te krijgen is.

Rene Jonkman beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering en goed

Edward Sikkema beoordeelde op 2019-04-11

Toners besteld en geleverd. Zoals het hoort.

saskia van den hoeven beoordeelde op 2019-04-08

A. van Oers beoordeelde op 2019-04-08

Prima en betrouwbaar

C Gorissen beoordeelde op 2019-04-08

Super, snel, doeltreffend

Harry Volkers beoordeelde op 2019-04-08

Natasja van Dulmen beoordeelde op 2019-04-08

Alexander Kobessen beoordeelde op 2019-04-05

Prima. Goede prijs, snelle levering.

gh meutstege beoordeelde op 2019-04-05

goed alternatief

Jan De Kok beoordeelde op 2019-03-25

Yvonne Abid beoordeelde op 2019-03-25

Lilianne Willems beoordeelde op 2019-03-21

goede ervaring, alles keurig bezorgd.