Breed 29
1621KA Hoorn

Peter Vermeer beoordeelde op 2019-08-16

Nienke Molendijk beoordeelde op 2019-08-09

Benno van de Pas beoordeelde op 2019-08-03

Zonder problemen wordt de bestelling geleverd. Mocht er iets misgaan (wat wel een keer is gebeurd) dan werd/ wordt dit keurig naar tevredenheid van de klant opgelost. Dat is mijn ervaring. Ik hoop nog lang klant te mogen zijn!

Selma Soester beoordeelde op 2019-07-29

Snel en voordelig.

Pieter Boon beoordeelde op 2019-07-28

Ruud van Hulten beoordeelde op 2019-07-27

R.J.M. Pouwels beoordeelde op 2019-07-26

W.F. van der Hoeven beoordeelde op 2019-07-16

René Maas beoordeelde op 2019-07-16

Jan beoordeelde op 2019-07-11

prima geregelde denken met je mee

klaas jan beek beoordeelde op 2019-07-09

Henk Kaper beoordeelde op 2019-07-08

Zeer snelle en accurate levering.

Joke Kuis beoordeelde op 2019-07-06

Henk van Opstal beoordeelde op 2019-07-05

Prijs-kwaliteit goed. Originele cartridges zijn duur en niet beter dan die van Inktset. Gebruik ze al jaren. Vlotte afhandeling bestelling.

Mieke Wortel-van den Oetelaar beoordeelde op 2019-07-04

Aafke Hansma beoordeelde op 2019-07-03

Op de site is het gemakkelijk te vinden en te bestellen. Daarna supersnel geleverd,. En als dank voor je bestelling een kortingscode voor je volgende bestelling.....echt een aanrader..

A.N. Oostdijk beoordeelde op 2019-07-03

Monique Raeven beoordeelde op 2019-07-01

Goede en snelle service

K Lam beoordeelde op 2019-06-29

arnout weststrate beoordeelde op 2019-06-25

Snel geleverd. Passen goed, werken ook goed. Alleen nog geen zicht op het rendement.