Haartseweg 19
7121 KZ Aalten

9,9

E Spaan beoordeelde op 2017-09-06

Erg tevreden. Zaterdag avond een oude kist besteld en dinsdag in huis! De kleur van de kist op de foto was iets grijzer (in het echt bleek de kist iets groener). Maar alsnog vind ik hem erg mooi.

Ellen beoordeelde op 2017-08-30

Super service!! Binnen 1 dag bezorgd, het bovenblad zelfs nog keurig opnieuw geverfd i.v.m wat kringen. Heel erg blij met mijn nieuwe kastje!! Zou hier zeker vaker bestellen.. top!

Joyce beoordeelde op 2017-08-25

Super blij met mijn aankoop! Snel geleverd, en fijn contact! En super leuke spullen!! Nu nog ophangen, ik ben er erg blij mee!!

Danielle beoordeelde op 2017-08-24

Snel contact, snelle levering en goed verpakt met leuke attentie!
Mooi website met prachtige spullen! Bedankt! 😘

c.de Haan beoordeelde op 2017-08-17

Heel blij met de weegschaal. Super snelle en goede service .
Denk niet de laatste keer dat ik iets bestelt heb.

Frency beoordeelde op 2017-08-06

Zaterdag mijn metalen magazijnbakjes gekregen, vrijdag besteld. Zorgvuldig verpakt met leuke attentie. Hele snelle levering, ook vriendelijk en snel contact. Staan super in de keuken!!

Alexandra uit Apeldoorn beoordeelde op 2017-08-05

Ik ben zo blij met mijn aankoop gekocht via de website. Zo leuk en vriendelijk geholpen. Echt top!!! 😀

Kim beoordeelde op 2017-08-05

Hele snelle levering. Super leuk ingepakt, echt een kadotje om uit te pakken. Geen must maar toch leuk dat er zo veel aandacht aan word gegeven.
Zou er zeker vaker bestellen.

Lorenzo beoordeelde op 2017-08-05

Snelle en gemakkelijke website. Artikel werd snel geleverd. Keurige meldingen over de status - prettig dan sta je niet voor verrassingen!

Judith beoordeelde op 2017-08-04

Mooie spullen voor een eerlijke prijs. Snelle en vriendelijke reactie en levering. Ik ben heel blij met m'n legerbankje en kistje!

Josette beoordeelde op 2017-08-04

Leuke site, mooie spullen, spontane reactie op vragen, snelle levering!!

Ashley beoordeelde op 2017-08-04

Super blij met mijn nieuwe accessoires voor ons nieuwe huisje. Unieke artikelen, snelle levering en beslist een aanrader!

Ruth beoordeelde op 2017-08-04

Persoonlijke service, veel vragen persoonlijk beantwoord. Zelf bezorg in Gouda . Heel vriendelijk persoon . Alles was netjes verpakt .Ik ben onwijs bij met het tuintafel ,kistje en bankje. die ik heb besteld. Top service

Janda beoordeelde op 2017-07-26

Persoonlijke service, netjes verpakt met een berichtje! Ik ben onwijs bij met het legerkistje, windlicht en andere spulletjes die ik heb besteld. Top!

Mieke70 beoordeelde op 2017-07-17

Snelle persoonlijke service!