JTotaalwonen
Is JTotaalwonen veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,9

• Nicole
    Review voor JTotaalwonen

Een snelle levering van erg leuke cadeaus. Erg leuk en goed verpakt ook. Hier word met passie gewerkt, dat kun je zien. Erg klantvriendelijk!

• Carina
    Review voor JTotaalwonen

Supersnelle levering, met zorg ingepakt en een supergaaf bijzettafeltje cq lectuurbak!

• Hoe beoordeel je JTotaalwonen?

• Mp van wijngaarden
    Review voor JTotaalwonen

Wat een perfecte service , ik vind dit echt geweldig , zonder probleem de tafel omgeruild.
    Wens jullie veel succes . En heel erg bedankt .
    Buitengewoon vriendelijke mensen mens . Daar kan de Violier nog een puntje aan zuigen . Of in de leer gaan .
    Hartelijke groet Mary v wijngaarden

• LWaenink
    Review voor JTotaalwonen

Geweldig gastvrij en snelle reactie via Internet. Wat een enthousiast en vrolijk persoon! Zelfs een artikel kunnen ruilen voor andere spulletjes. Ga zo door Jantien, van mij krijg je een dikke 10!

• E Spaan
    Review voor JTotaalwonen

Erg tevreden. Zaterdag avond een oude kist besteld en dinsdag in huis! De kleur van de kist op de foto was iets grijzer (in het echt bleek de kist iets groener). Maar alsnog vind ik hem erg mooi.

• Ellen
    Review voor JTotaalwonen

Super service!! Binnen 1 dag bezorgd, het bovenblad zelfs nog keurig opnieuw geverfd i.v.m wat kringen. Heel erg blij met mijn nieuwe kastje!! Zou hier zeker vaker bestellen.. top!

• Joyce
    Review voor JTotaalwonen

Super blij met mijn aankoop! Snel geleverd, en fijn contact! En super leuke spullen!! Nu nog ophangen, ik ben er erg blij mee!!

• Danielle
    Review voor JTotaalwonen

Snel contact, snelle levering en goed verpakt met leuke attentie!
    Mooi website met prachtige spullen! Bedankt! 😘

• c.de Haan
    Review voor JTotaalwonen

Heel blij met de weegschaal. Super snelle en goede service .
    Denk niet de laatste keer dat ik iets bestelt heb.

• Frency
    Review voor JTotaalwonen

Zaterdag mijn metalen magazijnbakjes gekregen, vrijdag besteld. Zorgvuldig verpakt met leuke attentie. Hele snelle levering, ook vriendelijk en snel contact. Staan super in de keuken!!