't Blok 3
6617 KM Bergharen

Martin v/d Wardt beoordeelde op 2018-11-25

Fantastisch verpakt en volgende dag in huis.

Reactie van JUUL:
Bedankt voor je lieve reactie!

Liefs Juul

Irene Verburg beoordeelde op 2018-11-23

Een leuk cadeau voor de Kerst bestelt. Toen ik het kreeg, was het echt “WAUW” wat prachtig ingepakt en straks ook zo leuk om te geven.

Hi Irene,
Bedankt voor je lieve reactie!

Liefs,

Juul

Martijn Schouten beoordeelde op 2018-11-21

Onwijs mooi ingepakt, een feestje om uit te pakken! Zeker een aanrader!

Sylvia van Dodewaard beoordeelde op 2018-11-21

Super service 👌👌

Merel van Sierenberg de Boer beoordeelde op 2018-11-21

Zeer tevreden! Mijn bestelling was heel mooi ingepakt en omdat ik 1 van de eerste klanten was kreeg ik er een leuk presentje bij. Hele fijne service!

Liselotte beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering, super mooi ingepakt. Voor ieder wat wils!

CR beoordeelde op 2018-11-21

Prima! Goede kwaliteit spullen en snelle levering!
Leuke persoonlijke touch door handgeschreven kaartje.

Ga zo door!

Sander beoordeelde op 2018-11-21

Ruime keuze in leuke kado’s. Bestelling was een dag later al bezorgd en het was ook nog eens mooi ingepakt! Zo klaar om te geven. Fantastische service!