Botenmakersstraat 106

Mystery shopper

Lees
waarom

Patricia Pieterse beoordeelde op 2018-07-22

Bestelling keurig geleverd in beschermende hoes voor tas

Marlien Verhoef beoordeelde op 2018-07-21

Prachtige tassen, perfecte levering en supersnel mailcontact. Klasse!

E. beoordeelde op 2018-07-21

Zeer snelle reactie op vragen, tas binnen een week geleverd (website gaf twee weken aan)
Goede service, ik kom graag terug.

Betty van der Woude beoordeelde op 2018-07-21

mathilde de Gier beoordeelde op 2018-07-21

Bijzonder mooie tas.Goede service.Ben zeer tevreden.

Geke Brinkhuis beoordeelde op 2018-07-21

Mooie tas precies wat ik ervan verwachtte. Alleen jammer dat verzendtijd langer was dan bij bestelling stond.

Inge beoordeelde op 2018-07-21

Alles wat met de bestelling te maken had is perfect gegaan. En de tad is perfect

Marielle Koning beoordeelde op 2018-07-21

Super snelle levering! Ook op de mail direct antwoord. Mooie tassen!

Ine Bos Eggink beoordeelde op 2018-07-17

Elly Johannes beoordeelde op 2018-07-17

Carin Kuijpers beoordeelde op 2018-07-17

Snelle en accurate afhandeling van mijn bestelling. Product voldoet aan de verwachtingen. Uitgebreide product informatie op website.

Anja Hendriks beoordeelde op 2018-07-16

Alles was oke. Prima

Nancy Van Campenhout beoordeelde op 2018-07-16

LR van Heijningen beoordeelde op 2018-07-16

Sanne beoordeelde op 2018-07-16

Goede service. Snelle reactie en verzending en ik kon achteraf mijn bestelling nog aanpassen.

Linda Van der Laan beoordeelde op 2018-07-15

Edith van der Veer beoordeelde op 2018-07-14

Zeer tevreden. Goede service.

Garance Reus beoordeelde op 2018-07-14

Prima ervaring; de tas was er binnen een week en zat in een mooie beschermingshoes. Tas is fijn en precies zoals op het plaatje. Het enige jammere is dat het kleine bijgeleverde tasje eigenlijk net te klein is voor een telefoon. De rits zit nl aan de zijkant en niet bovenop. Hierdoor krijg je je telefoon er niet goed in en uit. Ik gebruik m nu maar voor sleutels.

Odette Merkx beoordeelde op 2018-07-14

Veronique Creusen beoordeelde op 2018-07-14