Botenmakersstraat 106

Mystery shopper

Lees
waarom

Thea Van der Wal beoordeelde op 2018-09-22

Super is de kwaliteit van het leer en de kleuren van de tassen
Ik ben fan!

Wwndy Mandjes beoordeelde op 2018-09-22

Annemieke Nass beoordeelde op 2018-09-22

Geweldige assortiment tassen. Wordt er hebberig van.
Prettige communicatie over levering en waar je heen kan met vragen.
Levering heeft iets langer geduurd als gepland.

Ellen Harmsen beoordeelde op 2018-09-19

Heel tevreden. Snel geleverd. Fijn tasje voor een hele fijne prijs. Blij mee!

Ellen beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering, goed verpakt. Prachtige tas van soepel leer zoals beloofd in beschrijving.
Aanrader!

Grietje Krikke-Roosma beoordeelde op 2018-09-16

keurig aangeleverd

Hanny Janssen beoordeelde op 2018-09-15

Y Verhaaf beoordeelde op 2018-09-15

Afwerking is ruw. Geen voering, onhandig binnentasje erin.

Reactie van Joof:
Hallo Yvonne, Dank voor je feedback. De afwerking en binnenzijde van de tassen die jij hebt besteld staan op met foto op de site vermeld. Ik zal nav jouw feedback eens kijken of ik dat eventueel nog duidelijker op de site kan laten zien.

Charda Sleicher beoordeelde op 2018-09-15

J.E.M. von Konigslow beoordeelde op 2018-09-15

Birgit Hijdra beoordeelde op 2018-09-14

Sandra Tomassen beoordeelde op 2018-09-14

Heel goed tevreden

Ilonka Duivenbode beoordeelde op 2018-09-12

Prima kwaliteit, goede service en makkelijk bereikbaar voor vragen.

Dieuwertje Spit beoordeelde op 2018-09-12

Jannie v.d. Graaf beoordeelde op 2018-09-12

Heel tevreden, ik heb de tas binnen de afgesproken tijd binnen. Keurig verpakt en mijn tas is nog mooier als op de foto. Ik word er helemaal blij van.

Pleun Wielinga beoordeelde op 2018-09-11

Prima service, prachtige tas!

M. Engelen beoordeelde op 2018-09-10

Levering enigszins vertraagd vanwege vakantie periode, maar dan ontvang je zo'n persoonlijke mail met excuses en dat er alles aan gedaan wordt om bestelling zsm te leveren. Vond ik echt uitzonderlijk en gaf me een heel goed gevoel. Ik zal Joof zeker aanbevelen !!!

Lesley Arrighi beoordeelde op 2018-09-10

Snelle levering en prachtige tas.

Sanneke Vlam beoordeelde op 2018-09-09

Supersnel in anwoorden op vragen en verzending. Tas voldoet 100% aan verwachting. Mooie kwaliteit, prachtige kleur.

Carla Kalf beoordeelde op 2018-09-09

bestelling correct uitgevoerd, verpakking zorgvuldig, ik bestelde drie tassen tegelijk.