Botenmakersstraat 106

Mystery shopper

Lees
waarom

W van Loenen beoordeelde op 2017-06-25

Donderdagochtend een cadeaubon besteld en pas dinsdag in huis, jammer.
Erg positief is dat ik snel reactie kreeg op mijn App bericht.

Jaap Schouten beoordeelde op 2017-06-25

Vlot en vriendelijk is de aankoop verwerkt.
De persoonlijke aandacht was erg prettig.

Rob Blom beoordeelde op 2017-06-18

Goede service

Ria smit beoordeelde op 2017-06-10

Een prachtige tas,heel blij Mee!

Lenie Reimering beoordeelde op 2017-05-08

Mooie tas jammer dat hij zo duur is,de kleur is mooi

Regina van Driel beoordeelde op 2017-05-08

Prima conversatie. Snel antwoord. Produkt is erg mooi.

susanne demmer beoordeelde op 2017-05-03

Duidelijke instructie

Sharissa Cloo beoordeelde op 2017-04-29

Erg fijne service en de tas is fantastisch en uniek!

Kirsten Goos beoordeelde op 2017-04-23

Prachtige tas! Bijzonder goed verpakt in wel 2(!)stofzakken. :-)
Het blijft een hoop geld, maar hij is het waard.

Claudia leenhoven beoordeelde op 2017-04-19

Ik heb nu een aantal weken mijn tas van Joof en ben er enorm blij mee! De tas is geweldig in draag comfort en ziet er mooi uit, goede kwaliteit leer en afwerking. Aanrader !

Groetjes claudia

Eric Kersten beoordeelde op 2017-04-03

Zeer snelle service.

Siska Weisenbach beoordeelde op 2017-03-24

Vanaf de 1e vraag die ik per mail stelde tot nu is alles zeer vlot beantwoord en behandeld. Liza gaf me het gevoel alsof ik een vriendin mailde. En, niet onbelangrijk, de tassen zijn ook super !!
Groetjes Siska.

Willie beoordeelde op 2017-03-24

Levering zoals verwacht, prima tasje verder ook.

annick teeuwen beoordeelde op 2017-03-19

Er werd van het vakantie adres de zelfde dag nog gereageerd. Meer dan service. Prima aankoop.

Silvia beoordeelde op 2017-03-18

Duidelijk site, vriendelijke en duidelijke afhandeling, zeer mooie kwaliteit producten. Al jaren koop ik hier mooie kwaliteit tassen met scherpe prijs!

Jacqueline Antonissen beoordeelde op 2017-03-13

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk!
Mooie tassen, goed afgewerkt.

Marga Jannenga beoordeelde op 2017-03-13

Goed overleg over de bestelling met verkoopster.
Levering volgens afspraak, uitstekende
kwaliteit van de tassen.

Natasja Janssen beoordeelde op 2017-03-13

Goede service, ik had een klacht en werd snel en netjes opgelost. Mooie tas!

Esther beoordeelde op 2017-03-07

Heel tevreden, mooie tas (precies zoals afgebeeld op de site) en goede duidelijke communicatie.

Rieta Schreurs beoordeelde op 2017-03-06

Weet zeker dat ik een cognac kleur besteld hebt, en krijg een bruine gestuurd die ik al heb, ga toch niet de zelfde bestellen. Maar die mevr. houd voet bij stuk dat ik die besteld heb. Daarom gaat hij retour.

Reactie van Joof:
Ik heb hier even geen woorden voor, onderstaand de mail die ik stuurde naar de klant. Blijkbaar houd ik "voet bij stuk"

===
Hallo Rieta,

Wat jammer dat de kleur niet naar wens is. Je schrijft een cognackleur, maar je hebt een bruine leren shopper besteld he? Ik zeg dit nog even om te checken of het niet op een misverstand berust.

Via deze link kun je zien hoe je de tas kunt terugsturen: http://www.shopjoof.com/service/shipping-returns/

Hartelijke groet,
JOOF