Botenmakersstraat 106

Mystery shopper

Lees
waarom

Bep beoordeelde op 2018-05-23

Prima service en prachtige tas

Finy beoordeelde op 2018-05-22

Heel tevreden, levering is te volgen , vragen worden snel beantwoordt en retouren snel verwerkt en niet goed geld terug! Kortom Top service en mooie tassen.

Kim Van Och beoordeelde op 2018-05-21

Ik bestelde 2 handtassen.
Perfecte maat en kleur.
Heb er al plezier aan gehad

A. Van Noppen beoordeelde op 2018-05-21

Duidelijke site, prachtige tassen, goede kwaliteit en prima levering!

indy beoordeelde op 2018-05-20

Super mooi tasje en erg mooie kleur..voor een leuke prijs

Jose Vincenten beoordeelde op 2018-05-20

Mooi aangeleverd. Op tijd. Binnen een week.

Dennis beoordeelde op 2018-05-16

Snelle levering en prachtige tas! Ouderwets handwerk/kwaliteit!

Marleen Verbeke beoordeelde op 2018-05-14

Vlugge reactie via mail

Renee Stoele beoordeelde op 2018-05-12

Zeer snelle en goede service!

ilona Polcyn beoordeelde op 2018-05-10

Snelle levering van mijn prachtige tas. In het echt nog mooier dan online. Dankjewel Liza voor de goede service.

Derrie Heuvelink - Fukkink beoordeelde op 2018-05-08

Super snelle levering. Mooi verpakt en belangrijk een super gave tas.

Wendy Van Zwieten de Blom beoordeelde op 2018-05-08

Prachtige tas en heel snel geleverd. Ben er erg blij mee

Lonneke Donselaar beoordeelde op 2018-05-08

Ben heel fijn geholpen, Post nl zelf had fout gemaakt, en dit is snel en fijn weer opgelost door Joof Alles van A tot Z fijn verlopen.

Agnieta van der Plaat beoordeelde op 2018-05-08

De rits van mijn tas was kapot gegaan. Omdat het probleem aan de 'slider' lag, heeft Joof voor mij een nieuwe 'slider' uit Italië laten komen. Deze kan ik er gemakkelijk aan laten zetten. Heel fijn!

Rianne Reijenga beoordeelde op 2018-05-08

Ik kreeg de verkeerde tas geleverd. De communicatie daarover en het zoeken naar een oplossing verliep erg goed.

Barbara Meijer beoordeelde op 2018-05-07

Snelle en persoonlijke service, én mooie tassen!!

Suzanne Manders beoordeelde op 2018-05-07

Op de site stond dat de levertijd twee weken zou zijn, maar ik had de tas veel sneller in huis. Positief! Verder had ik de indruk dat de tas in meer kleuren leverbaar was, maar dat stond niet duidelijk aangegeven.

Fleur Sastra beoordeelde op 2018-05-07

Super!

Joke Christine Eikelboom beoordeelde op 2018-05-07

Heel tevreden, ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld en het werd direct aangepast.

EA VAN dijk beoordeelde op 2018-05-06

De verzending liet wel een week op zich wachten. Tas best aardig; zeker voor die prijs maar probleem is wel dat de ruwe suède binnen zijde erg veel pluisjes afgeeft. Vervelend op donkere kleding, vooral tricot achtige stoffen waar die pluisjes aan blijven kleven. Vandaar dat ik toch niet zo tevreden ben over deze aankoop.

Reactie van Joof:
Hallo, dank voor je feedback. De tas heeft een levertijd van max 2 weken, dit staat bij het product op de site vermeld, 1 week levertijd is dus gemiddeld geweest.

Wat betreft de pluisjes, begrijp ik je goed dat die vanaf de binnenzijde van de tas op je kleding afgeven? Dat is niet de bedoeling hoor. Ik stuur je even een aparte mail daarover zodat we dat kunnen oplossen.

Hartelijke groet, Liza