Botenmakersstraat 106
1506TH Zaandam

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Mystery shopper

Lees
waarom

suze Zuiddam beoordeelde op 2017-08-19

De bestelling is niet aangekomen!!
Dit komt goed, het kwam door de vakantietijd.

Milou Bosch beoordeelde op 2017-08-18

Snelle service top!

Renske Roem beoordeelde op 2017-08-17

Na mijn bestelling kreeg ik een herinnering per mail dat er 14 dagen levertijd op zat. De bestelling was er een halve week eerder. Netjes verpakt tegen beschadigingen. Zeker een aanrader!!
Renske

Dinie Ekhart beoordeelde op 2017-08-10

Ik ben heel tevreden. Snelle levering en netjes verpakt. Een hele mooie tas. Ik ben er blij mee.

Joyce Nauss beoordeelde op 2017-08-01

De shopper voldoet precies aan mijn verwachting en heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De levering van de tas duurde helaas alleen iets langer dan de twee weken die vermeldt stond.

Nico Tabor beoordeelde op 2017-07-28

Goede en correcte service van zeer bedreven ondernemers. Ook nog eens met goede dosis humor.

Petra Coppens beoordeelde op 2017-07-28

Goede service en zeer goed materiaal.

S. van der Veur beoordeelde op 2017-07-28

Goede ervaring. Via de app snel en goed antwoord gekregen. Tas ook helemaal goed maw een heel tevreden klant.

Marloes Rood beoordeelde op 2017-07-28

Product niet de volgende dag ontvangen terwijl deze ruim op tijd besteld was, werd pas een dag later verzonden.

Nanette Bos beoordeelde op 2017-07-28

Uitstekende service. Snel en vriendelijk!

R Ruiten beoordeelde op 2017-07-28

Prima kwaliteit van het bestelde product. Bestelling zoals voorgesteld, binnen 14 dagen. Makkelijk contact wanneer er vragen zijn, zou er zo weer een bestelling plaatsen.

Lara Wigboldy-Mitina beoordeelde op 2017-07-19

ik ben zeer positief over deze webwinkel

Corine beoordeelde op 2017-07-19

Bestellen met gekregen cadeaubon en verrekenen van korting ging niet helemaal goed. Contact met Lisa via whatsapp verliep soepel en adequaat. Afspraken werden nagekomen. Tas inmiddels in gebruik. Erg mooi, heel blij mee.

Natasja Van Schijndel beoordeelde op 2017-07-16

Goede service, geweldige tas !

Jip beoordeelde op 2017-07-10

Snelle levering, duidelijke communicatie

MJ Moormann beoordeelde op 2017-07-08

Helder, duidelijke info op site, makkelijk te bestellen. Mooi product. Netjes verpakt en met extra info over herkomst.

Carolien Vellinga beoordeelde op 2017-07-08

Hoewel er een levertijd van 10 dagen stond aangegeven( tas moest uit Italië komen) had ik de tas ruim binnen die tijd in huis!
Netjes dat er ook nog een reminder werd gestuurd over de levertijd. Prima service en prachtige tas!

Jantina Hogewoning beoordeelde op 2017-07-08

Ik ben erg tevreden. Mijn tas was zorgvuldig verpakt en zag er mooi uit.

alie Stoffers beoordeelde op 2017-07-04

Prima! Goed op de hoogte gehouden.

Anja van Geenen beoordeelde op 2017-07-03

Ik ben heel tevreden! Liza dacht met me mee toen ik op zoek was naar een witte tas. Ze kwam met een prima alternatief. Ook toen een tas niet meer leverbaar was in het blauw ben ik op haar deskundige advies afgegaan. De tassen zijn met veel enthousiasme ontvangen door mijn dochters. En ik ben ook heel blij met mn witte tas. Ik kom graag terug!