Botenmakersstraat 106

Lees
waarom

Nanine van den Ing beoordeelde op 2019-03-19

Marlies van der Waa beoordeelde op 2019-03-19

Heel tevreden, snelle verzending, duidelijke communicatie en attente verpakking waaruit aandacht blijkt! T zijn de kleine dingen die het doen!

S Racz beoordeelde op 2019-03-19

Leuke website, berichtje in de tas van de verkoper. Komt persoonlijk over.

Laura Ploeg-Zietse beoordeelde op 2019-03-18

Super fijn contact gehad. Twijfelde welke ik moest bestellen en kreeg snel en duidelijk antwoord.
Tas was super leuk verpakt snel in huis

Evelien van den Breemen-Obbink beoordeelde op 2019-03-18

Diana de Been beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering, snel antwoord op je vragen. Bestel hier beslist nog vaker!

John Bouwsema beoordeelde op 2019-03-17

S.S Meer beoordeelde op 2019-03-16

Leuk contact. Goede levering en lwuk verpakt.

Marijke Otten beoordeelde op 2019-03-16

De levering was snel. De tas is helaas niet van een kwaliteit die ik verwachtte bij een suede tas. Ik zal hem dus retourneren. Retouneren is op eigen kosten. Dat is jammer.

Martie van der Zee beoordeelde op 2019-03-16

Super service. Ik had de aktie niet toegepast en ik kreeg een mail dat ze dit voor me geregeld had en afterpay het bedrag al aan gepast. Mijn volgende tas koop ik daar vast weer.

Melanie Van Lewe beoordeelde op 2019-03-09

R van Roon beoordeelde op 2019-03-09

Mascha Meewis beoordeelde op 2019-03-09

Maaike Bonenberg beoordeelde op 2019-03-06

De tas is precies zoals gehoopt!!! Mijn nieuwe liefde voldoet aan alles!

Cate Kroon beoordeelde op 2019-03-06

Hele mooie tas en snelle levering!

Angelique Barbuio beoordeelde op 2019-03-06

Supertevreden! Avonds besteld en de volgende dag al op de post. Vriendelijke communicatie ook. En niet te vergeten: een prachtige tas!

Ilse Janssen beoordeelde op 2019-03-06

Glenda Van Lijssel beoordeelde op 2019-03-06

Carmen De Haan beoordeelde op 2019-03-05

snel geleverd!!! Prachtige tas!!!

Brigitte Barlage beoordeelde op 2019-03-05