Botenmakersstraat 106

Remco de Jong beoordeelde op 2019-09-18

Prima en snel verzorgd.

Susanne Jongewaard beoordeelde op 2019-09-15

Michelle beoordeelde op 2019-09-14

Zeer mooie tas ontvangen. Heel erg blij mee. Ik heb eindelijk mijn Joof shopper. Zo'n mooie tas, echt wat ik zocht in een tas.
Snelle levering. Goede communicatie. Ik raad Joof webshop zeker aan.

Aukje De Boer beoordeelde op 2019-09-14

Monique Prevoo beoordeelde op 2019-09-11

Superservice. 3 tassen besteld waarvan er een niet op voorraad was. Via app gevraagd om voorradige tassen alvast te sturen . Direct antwoord ! Top....bestel zeker weer Joof tassen!

Fenna beoordeelde op 2019-09-09

Martine Serné beoordeelde op 2019-09-08

Persoonlijk contact en supersnelle afhandeling & verzending

Janine Cloosterman beoordeelde op 2019-09-08

Joyce Blonk beoordeelde op 2019-09-07

Suzanne De Klijn beoordeelde op 2019-09-06

Helaas was de bestelde tas in de sale niet meer op voorraad. Ik kreeg snel een alternatief aangeboden en deze is minstens zo leuk!

Mandy Bijlsma-Visser beoordeelde op 2019-09-06

Snelle levering! Leuke aanbieding en prachtig materiaal! Dit is mijn tweede tas en de eerste als cadeau voor mijn mamsje! Dit zullen niet de laatste zijn.

Margriet Poeder beoordeelde op 2019-09-06

Corine Ligt beoordeelde op 2019-09-06

Birgit van Haastrecht beoordeelde op 2019-09-06

Mooie tas, snel in huis. Top!

Christel Jansen beoordeelde op 2019-09-06

Friedeke Albers beoordeelde op 2019-09-06

Heel voordelig een super mooi hip echt leren tasje gescoord. Snelle levering! Gaat lekker mee op vakantie.

Flo Neuteboom beoordeelde op 2019-08-27

Super blijmet mijn nieuwe tassen. Ze werden ook super snel bezorgd. Goed verpakt ook.

Marion van Arendonk beoordeelde op 2019-08-27

Reactie van Joof:
Hai Marion, Wat jammer een negatieve beoordeling van 2 sterren. Zou je mij meer input willen geven alsjeblieft? Ik zie namelijk geen opvallendheden in jouw bestelling. Fijne dag, liza

Ingo Halfweeg beoordeelde op 2019-08-22

Nicole Van Neerbos beoordeelde op 2019-08-21