Botenmakersstraat 106

waarom

Natalie Verstaen beoordeelde op 2018-11-16

Hele snelle service

Chris beoordeelde op 2018-11-14

Tijdens een actie een mooie leren weekendtas besteld. Super snelle levering. Heel blij met de tas 😍

C Spaan beoordeelde op 2018-11-14

Goede service , nette mail over de besteltijd en prachtige tas

Ilse van Raaij beoordeelde op 2018-11-14

Prachtige tassen, goed contact en snelle levering!

Hetma Endeman beoordeelde op 2018-11-13

C Baas beoordeelde op 2018-11-13

Prima! Snelle, nette levering!

Marie louise Eilander beoordeelde op 2018-11-11

Edith Wiersma beoordeelde op 2018-11-10

Zeer goed. Snelle reactie op mail en app. Goede info en snelle levering. Mooie producten, ik ben héél tevreden.

M.D. Verburg-Ydema beoordeelde op 2018-11-10

Anoushka van Hoften beoordeelde op 2018-11-07

Heel snel geleverd, mooi en goed verpakt. Beloofde kwaliteit waargemaakt. Derde Joof tas en wederom tevreden.

Esseline Lee beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering! Toppie

J beoordeelde op 2018-11-06

Snelle nette verzending. Vriendelijk en snel contact bia messenger. En natuurlijk superleuke tassen!

Marieke L beoordeelde op 2018-11-06

Geweldige kwaliteit en snel geleverd

Anja Weijdeveld-Fokker beoordeelde op 2018-11-06

Ik had een single tas besteld dus de ene dag besteld de andere dag in huis maar heel mooi zacht leer en goed verpakt

Nicole Baeten beoordeelde op 2018-11-05

De communicatie verliep heel goed enkel betreft het retourneren was ik niet tevreden aangezien de kost geheel gedragen werd door de koper. Zo kwam het op €16,50 voor het terugsturen van artikelen van België naar Nederland;

Francis Belmer beoordeelde op 2018-11-05

Altijd zeer tevreden over Joof. Zowel de zeer klantvriendelijke wijze als de uitstekende kwaliteit van de tassen.

Wilma beoordeelde op 2018-11-03

Gave tas besteld met leuke actie. Gratis gaaf hengsel met dierenprint erbij. Snelle levering en leuk contact via email en Instagram. Aanrader!!

Marcella Negrijn beoordeelde op 2018-11-03

Binnen 3 dagen ontvangen.mooi verpakt.goede kwaliteit.heel blij mee.!!!

Marian De Kiefte beoordeelde op 2018-11-01

Leuke tas ,snelle levering!

Annemiek Slagter beoordeelde op 2018-10-31