Botenmakersstraat 106

Lees
waarom

MILDRED ZIJLSTRA-MEDINA beoordeelde op 2019-01-23

Anita Lanters beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden , snelle service. Prachtige tassen!

Susanna beoordeelde op 2019-01-22

De leverancier wijzigde de afmetingen net nadat ik mijn bestelling had gemaakt. Daardoor was de tas niet zoals ik had verwacht, wat natuurlijk jammer was, maar hierdoor werd het duidelijk dat JOOF ook in zo een situatie goed service verleent. Ik kon mijn tas kosteloos retourneren en kreeg mijn geld terug, zonder problemen. Top service dus!

Arjen Roos beoordeelde op 2019-01-22

De plaatjes kloppen, keurige afwikkeling en snelle levering. Ben blij met mijn nieuwe tas!

Yvonne Wildeman beoordeelde op 2019-01-20

Mijn tassen waren heel snel geleverd. Keurig netjes ingepakt

ted Hartog-teunissen beoordeelde op 2019-01-19

Gillissen beoordeelde op 2019-01-19

Ik had mijn tas 8 januari besteld, bij het bestellen stond dat deze tas binnen 24 uur verzonden zou worden. Vrijdag 11 januari had ik nog niks gezien of gehoord over mijn bestelling. Een mailtje gestuurd en bijna direct antwoord op mijn vraag, top! Het zou nagekeken worden en bleek er uit eindelijk een "miscommunicatie" te zijn in de voorrdaad met het magazijn. Want hier was hij niet meer voorradig. Er waren nog wel tassen, deze is maandag 13 januari op de post gedaan en de volgende dag had ik hem in huis! Wat ben ik ontzettens blij met deze tas, er zou goed gebruik van gemaakt gaan worden! Bedankt!

Marjanne Verburg beoordeelde op 2019-01-19

Lisette Brinkman beoordeelde op 2019-01-18

Zeer tevreden. Bestelling was snel binnen. Mocht er iets zijn met de tas, is het altijd zo geregeld!

Esther beoordeelde op 2019-01-16

snelle levering, meteen antwoord op mijn vragen, supermooie tas ontvangen van prachtig leer; kortom TOP

Kim Joor beoordeelde op 2019-01-15

lucia Hiralal beoordeelde op 2019-01-14

Johannamaria De Wolf beoordeelde op 2019-01-13

Vriendelijk contact exact binnen aan gegeven tijd
Mooi product
Bedrag meer dan waard

Liek Remmerswaal beoordeelde op 2019-01-13

Mooie tas!
Snelle levering!

Katina Karneris beoordeelde op 2019-01-12

Super service en prachtige tassen

Irene Knol beoordeelde op 2019-01-12

Lois Blom beoordeelde op 2019-01-10

Jacquelien Speek beoordeelde op 2019-01-09

Netjes op tijd geleverd leuk tasje en kaartje met korting voor volgende aankoop

Sonja Ypeij beoordeelde op 2019-01-09

Miran Brinkhof beoordeelde op 2019-01-09

Meegedaan aan een superleuke actie van Joof. Heb een portemonnee gewonnen die ik cadeau heb mogen geven. Joof regelde de afhandeling en heeft er namens mij een kerstkaart bij gedaan. Geweldig om iemand blij te hebben mogen maken.