Botenmakersstraat 106

Mystery shopper

Lees
waarom

Ellis Aalders beoordeelde op 2017-12-17

Snel en een goede afhandeling

Anneke Geerts-Jansingh beoordeelde op 2017-12-16

Mooi product zeer netjes ingepakt!!

Sylvia beoordeelde op 2017-12-15

Supermooie tas voor een fijne prijs en een snelle levering in goede, beschermende verpakking. Ik ben zeer tevreden!

Chantal Huisman beoordeelde op 2017-12-15

Zeer snelle levering. En een hele mooie kwaliteit leren tas! Ik ben fan van Joof!!

Oleksiy Nesterov beoordeelde op 2017-12-14

Vragen worden snel beantwoord via WhatsUp. Zee vriendelijk.

C. M. Bosman beoordeelde op 2017-12-13

Mooie tas en snelle service.

Angela Purvis beoordeelde op 2017-12-12

Leuke tassen.
Leuke aanbiedingen en snelle levering

Ann Dewulf beoordeelde op 2017-12-12

Was een cadeau. De ontvanger was zeer tevreden. Voor het overige perfecte service bij bestelling en levering.

Evelien Staats beoordeelde op 2017-12-11

Goede kwaliteit. Top leer. Blij met de (eindelijk) grote hoeveelheid vakjes en ritsjes in de tas. Ook werd de tas eerder bezorgd dan gedacht. Ik heb alleen nog 1 vraagje over de binnenkant - er zit een "plak streep" in. Lijkt net een soort vettig iets dat plakt. Kan dit? Wat is dit? Hoort dit ??

Judith van der Zee beoordeelde op 2017-12-11

Heel erg tevreden. Ik heb de tas sneller ontvangen dan verwacht.

Ruud Mars beoordeelde op 2017-12-11

Ik ben tevreden over de verzending en communicatie. Maar wat betreft de prijs kwaliteit had ik echt meer verwacht. De gespen zitten met goedkope magneetjes vast, ik was er al eentje kwijt. Heb ze nu maar vastgelijmd.

Karen Van Reenen beoordeelde op 2017-12-10

prima! snel geleverd en mooie tas voor een super prijs

Ellen Goijaerts beoordeelde op 2017-12-10

Leuk assortiment... snelle levering... niks op aan te merken

Angela beoordeelde op 2017-12-10

Blij met een leuke aanbieding. Mooie suède tassen voor een heel aantrekkelijke prijs. Geleverd in een stoffen beschermhoes. Top! Ik onthoud de naam Joof!

Maria Hoenderdos beoordeelde op 2017-12-09

Er ging iets mis met het betalen. Ik kreeg direct een heldere mail met uitleg hoe ik toch mijn bestelling kon afronden. Dat was fijn!

anoniem beoordeelde op 2017-12-09

Makkelijk besteld, snel in huis.
Tassen waren uniek, dus zoeken naar de juist uit vele foto's was wel lastig: je kon niet je tas naar keuze aanklikken.

Karin beoordeelde op 2017-12-09

Marianne Hartsteen beoordeelde op 2017-12-07

Super snel geleverd, prima verpakt en ook nog een mooie tas.

Anita Bierens beoordeelde op 2017-12-07

Snelle levering.

Sandra Jansen beoordeelde op 2017-12-05

Bestelling was niet compleet! Maar door de communicatie via de app was dit probleem snel verholpen.