A.R.Holststraat 27
1321 TP Almere

2015

SW beoordeelde op 2015-09-03

Goede service! Ook voor de bestelling juiste informatie ontvangen en erg vriendelijk geholpen!

Lia beoordeelde op 2014-10-22

De artikelen die ik heb besteld zijn bijzondere ontwerpen van merken die, voorzover mij bekend, nergens anders in Nederland te koop zijn. De kwaliteit van de artikelen is uitstekend. Ik had alles in 1 of 2 dagen in huis, desgevraagd keurig verpakt in cadeaupapier.

Kaky.nl beoordeelde op 2014-04-16

Na 3 jaren gebruik te hebben gemaakt van de onafhankelijke beoordelingssite Kiyoh heeft KAKY.nl sinds april 2014 het Webwinkel KEUR. Dit onafhankelijke KEURMERK heeft tevens een beoordelingspagina waar u ons, onze service en collectie kunt beoordelen. We waarderen het zeer wanneer u hier gebruik van maakt als u tevreden bent over ons. Bent u niet tevreden ?? Laat dit dan aan ons weten zodat we het samen met u kunnen oplossen.
Op de Kiyoh site en in ons gastenboek kunt u tevens nog meer recensies lezen van onze klanten.
Veel winkelplezier !!

2014