Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Hoge Zandsestraat 27
6685CJ Haalderen
0648932023

L. Visser beoordeelde op 2017-08-10

Zeer tevreden, wat een leuke webshop is dit! Heb een shirt en broek van Noeser besteld. Verzendinformatie per mail gekregen en ontving het pakketje een dag later, met de kleding ingepakt als een cadeautje (leuk voor mijn zoon) en een bedankkaartje met handgeschreven tekst erbij.

Verhagen beoordeelde op 2017-05-30

Snelle levering, leuk ingepakt..
Een feestje om thuis te krijgen