Lindenlaan 12a

Goede service, goede prijs /kwaliteit

Rik beoordeelde op 2018-10-13

Prima afhandeling en afstemming

Rianne beoordeelde op 2018-10-12

Bedankt voor de mooie oven en de snelle levering. We hebben er goed schik van

m beoordeelde op 2018-10-12

Zeer vriendelijk, duidelijke antwoorden bij chat. Snelle levering

E.P.F. Meessen beoordeelde op 2018-09-28

Voordelige beste prijs t.o.v. andere winkels. Verder alles volgens verwachting.

stan beoordeelde op 2018-09-27

Heel tevreden want dit toestel is al ouder en toch nog te koop hier

rayliegh beoordeelde op 2018-09-19

heel tevreden

Michaël Maenen beoordeelde op 2018-09-15

Product niet voorradig, stond wel voorradig op de website. Na 3 dagen belt er iemand voor dit mee te geven. Stelt een totaal andere alternatieve voor. Wij vragen voor een andere alternatief: zijn oplossing was dat voor de levering van morgen te bekijken voor te zien of ons product daar op ging staan. Wij gingen hem dan horen. Na 5 werkdagen moeten we zelf bellen want we horen niemand. Die mevrouw was niet op de hoogte, ze ging haar collega vragen om de dag erna terug te bellen. Ze belt na 2 dagen zelf terug op zaterdag 16u10. Ze geeft ons een alternatief artikel, als we meer info vragen moeten we dit bekijken op hun website. Als we vragen tot wanneer we onze keuze kunnen doorgeven ( want er was al een week en half gepasseerd) zegt ze maandag want vandaag waren we gesloten om 16u. Nuja leuk is dit niet maar je kan er niets aan doen. We zoeken dan het artikel op, op hun website.... Niet te vinden, geen foto, geen prijs, geen info. Nu we zoeken op andere website voor info, zien we dat het toestel 1,5 jaar ouder is , minder krachtig en minder engergiezuinig. We bellen maandag onmiddellijk om dit allemaal door te geven. Trekken zich daar allemaal niet veel van aan. Vragen met aandrang toch korting gezien toestel minder is van keuze, krijgen deze dan gelukkig.

Donderdag namiddag krijgen we levering

Nu als je denkt dat we er zijn => not!

We krijgen gelukkig donderdag onze levering en op eerste gezicht lijkt alles goed. Totdat onze euro valt en we besey dat er niet van de accessoires van de steamoven meegeleverd zijn (alsof ze dit bewust gedaan hadden) nu onmiddellijk WEER terugbellen. Gelukkig niet te veel discussie en zaterdag hadden we 2 van de 3 accessoires die we te kort hadden de 3 de blijft weg en gaan we ook niet meer voor bellen want we zijn het kotsmoe.

Slechtste ervaring met Nederlandse webshop ooit!

Lyssens / België beoordeelde op 2018-09-07

Reeds 2x machine besteld tot komplete tevredenheid. Is aanbeveling meer dan waard!

Wever beoordeelde op 2018-09-05

Vaatwasser raar niet op voorraad..nieuwer type wel. Gekregen voor hetzelfde geld. Netjes gebeld over de levering.
Prima service

groeneveld beoordeelde op 2018-08-27

heel tevreden over de aankoop ,heb meerdere keren gekocht ,prijs kwaliteit is goed

Marijke beoordeelde op 2018-08-24

Heel goedkoop maar uitstekende Delonghi gekocht. Blij mee.

EddieM beoordeelde op 2018-08-20

ruilen geen probleem. men denkt in oplossingen. aanbevelenswaardig

Johan c de zeeuw beoordeelde op 2018-08-16

Goede afhandeling van het geheel.
Snelle levering en garantie.

Paul Spierings beoordeelde op 2018-08-16

Zeer goed geholpen, scherpe prijs, eerlijk over het te leveren product (korting ivm schade) en supersnelle levering

Guy Winkelmans beoordeelde op 2018-08-15

Snelle levering, correcte prijzen, zeer vriendelijk.

de wolf dirk beoordeelde op 2018-08-13

We zijn tevreden over de verstrekte diensten. Vlotte levering.
Zullen nog beroep doen op jullie diensten.

Wendy beoordeelde op 2018-08-08

Om 17.58 uur een wasmachine besteld, de volgende ochtend bezorgd én aangesloten. Netjes te woord gestaan en ook een hele vriendelijke én nette bezorgservice.

Simon Allijn beoordeelde op 2018-08-08

Was gewoon goed!