Lindenlaan 12a

Mystery shopper

Lees
waarom

Harry beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering, en product als omschreven

De Graaff beoordeelde op 2019-08-16

Goed contact, goedkoop en snelle levering.

Erik beoordeelde op 2019-08-05

Prima prijs en zeer goede service

M. Doeleman beoordeelde op 2019-07-31

Mijn bestelde Braun koffiezetter heb ik in goede staat binnen korte tijd ontvangen. De prijs was zeer aantrekkelijk. Een klein min-puntje: op de verpakking van de koffiezetter staat vermeld dat een koffiewaterfilter bij de machine meegeleverd werd. Dit heb ik niet aangetroffen. Verder zeer tevreden.

Daniel beoordeelde op 2019-07-26

Snele levering, duidelijk afgesproken, nieuwe AEG wasmachine gekocht (zonder verpakking + klein duikje achterkant) met een flink korting en volledig 2-jaar AEG fabireksgarantie. Bezorgd door heel vriendelijk chaufer, oude wasmachine heeft hij uiteraard meegenomen.

twako beoordeelde op 2019-07-26

Prima website, goede prijzen en in het algemeen prima levering. Hadden een extra feature besteld, die besteld moest worden bij de leverancier. Levering was daarom later dan gepland. Afspraken mbt terugbellen worden goed nagekomen.

Jan beoordeelde op 2019-07-25

Zeer tevreden. De medewerkers stonden me vriendelijke te word, waren duidelijk in de uitleg in het vergelijken van verschillende apparaten. De wasmachine die ik gekocht heb had alleen een krasje op de behuizing, waar uitgelegd werd voordat ik hem had gekocht.. en ook reden was voor het feit dat hij 150eur goedkoper was dan de eerstvolgende aanbieder.
Tijdens de bezorging was mijn vrouw alleen thuis, en de chauffeur was zo aardig om hem ook nog eens te plaatsen en aan te sluiten, zeer gewaardeerd. De service en prijs overtreft alle verwachtingen.

Hans Herweijer beoordeelde op 2019-07-23

Onlangs heb ik een airco bij de Keukenwinkel gekocht, omdat zij deze leverde voor een gunstige prijs. Ik wilde de airco graag op een bepaald tijdstip bezorgd hebben en zij verzekerden mij telefonisch dat dat kon worden geregeld. Ik heb hem toen direct besteld, waar ik absoluut geen spijt van heb. Want zowel de bestelling, de afhandeling en bezorging verliep prima. Mijn conclusie is dat je naast een goed product ook een goede service krijgt. Zij houden zich perfect aan gemaakte afspraken.

Jan beoordeelde op 2019-07-21

Goede prijs. Prima service. Doen wat ze beloven.

Tuur beoordeelde op 2019-07-14

Top service voor topapparaat!

William gerrits beoordeelde op 2019-07-13

Top zaak!

Steven beoordeelde op 2019-07-12

Fantastisch team, zeer vriendelijk en behulpzaam. Kreeg een vervangend product omdat mijn keuze niet voorradig was. Ook achteraf toen ik nog vragen had uitstekend geholpen.

P. Amade beoordeelde op 2019-07-09

alles liep volgens afspraak top.

Tuur beoordeelde op 2019-07-07

Alles top!!!

Sikke beoordeelde op 2019-07-06

Zeer goede communicatie, snel antwoord op mijn vragen gehad, levering was goed en een hele scherpe prijs op een b-keuze koelkast met een bijna onvindbaar deukje.

Karen Van Wissem beoordeelde op 2019-07-04

Alles zeer goed afgesteld en geïnstalleerd

Nancy beoordeelde op 2019-07-02

Het duurde vrij lang dat hij geleverd werd maar dat lag aan post nl. Apparaat netjes geleverd en ondanks beurs model, zag hij er helemaal top uit. Ik ben er super blij mee

Offerman - Martis beoordeelde op 2019-07-02

Uitstekend.

Monique holleman beoordeelde op 2019-06-28

Heel tevreden oude koelkast mee en zonder dat ik het aangeven had toch ook de nieuwe ingebouwd super tevreden

Karin beoordeelde op 2019-06-27

Goede en snelle service. Ik werd gebeld of ze zelfs eerder konden leveren. Zeer tevreden over de apparaten voor een zeer mooie prijs.