Lindenlaan 12a

Mystery shopper

Lees
waarom

PJ beoordeelde op 2019-04-17

Ik had het verkeerde product ontvangen, dit is na een telefoontje keurig opgelost

Jose Hoekstra beoordeelde op 2019-04-17

De afhandeling van onze bestelling van onze artikelen en de bezorging waren perfect geregeld,

J.Kors beoordeelde op 2019-04-14

Een wasdroger en wasmachine gekocht hier. Vriendelijk geholpen met advise aan de telefoon, producten zijn snel geleverd. 2 machines gekocht voor een zeer scherpe prijs.
Beide machines zijn bezorgd bij mijn ouders (op hogere leeftijd) en de bezorger was zo vriendelijk om de droger op de wachmachine te plaatsen en beide apparaten voor ze aan te sluiten, ondanks dat er alleen bezorging was geregeld.
Echt service ver boven verwachting, wat schaars is tegenwoordig. 5 sterren welverdiend!

J B Gernaat beoordeelde op 2019-04-14

Vorige week een combi magnetron besteld. En ik wou ook een inductiekookplaat erbij. Die type die ik zocht konden ze ook leveren, maar waren duurder dan een andere internet winkel. Na overleg kon ik de inductiekookplaat voor diezelfde prijs ook bij de keukenwinkel kopen. Spullen zijn netjes aangekomen en inmiddels geinstalleerd. Beide apparaten werken naar volle tevredenheid. Kortom een TOP winkel zeer zeker een aanrader.

Hechtermans Guido beoordeelde op 2019-04-08

MAANDAG NAMIDDAG HEBBEN WIJ EEN NIEUWE INDUCTIEKOOKPLAAT BESTELD VAN HET MERK AEG.
DINSDAG NAMIDDAG WERD ZE REEDS GELEVERD IN PRIMA CONDITITE EN 'S AVONDS KONDEN WIJ TERUG KOKEN.
PRIMA SERVICE.

C.S. Vulto beoordeelde op 2019-04-07

Ben heel tevreden!

D. Bloemer beoordeelde op 2019-04-07

De AEG inb. Koelkast SKE81021AF gekocht en opgehaald, omdat dat mijn eerste bestelling was daar.
Voordelige keuze in vergelijking met de kwalitatief betere liebherr koelkasten.
Gekocht voor €420,- met lichte schade aan de zijkant (deukje) naar aanleiding van het testrapport van de consumentenbond.
Bij KeukenwinkelinVinkel.nl hebben meer keuken apparatuur staan 90% met lichte transport-, inbouwschade. Mijn koelkast had overigens een fikse deuk in de deur aan de binnenkant maar werd meteen vervangen door een nieuwe deur.

Met vr. Gr.

D. Bloemer.

Wim V. beoordeelde op 2019-03-31

Er is een kwaliteitsproduct geleverd tegen zeer scherpe prijs.
Zeer tevreden over hele proces van bestelling tot levering.

Jitske beoordeelde op 2019-03-15

Product op tijd in huis

john de lizer beoordeelde op 2019-03-15

snel, correct en vriendelijk. Heb al veel bij deze winkel gekocht en steeds een perfecte service.

Frans van de Donk beoordeelde op 2019-03-13

Alles prima geregeld

Peter beoordeelde op 2019-03-04

Vrijdagavond besteld en zaterdag mocht ik komen afhalen.
Aangename persoonlijke service

S V beoordeelde op 2019-03-02

GOEDE SNELLE LEVERING ECHTER HET BESTELDE ARTIKEL IS UITGEPAKT GEWEEST SLECHT VERPAKT VERZONDEN WAARDOOR DEUKJE S IN DE KAP BOVENEIND

Lammert beoordeelde op 2019-02-27

Prima levering, Produkt conform verwachting. Probleem aan het begin werd snel met telefonisch advies opgelost.

Manon beoordeelde op 2019-02-24

Prachtige kenwood kmix gescoord! Was eerst een beetje huiverig voor de staat van de machine omdat deze bv mogelijk op een beurs zou kunnen hebben gestaan, stond er. Maar was een hele mooie machine en heb al veel gebruik gemaakt van deze topper!

Ruud Schnitker beoordeelde op 2019-02-16

Product was snel in huis en na telefoongesprek werd de gebruiksaanwijzing direct doorgemaild ook werd telefonisch het een en ander geregeld.

Hans Vanhaesebrouck beoordeelde op 2019-02-12

Alles goed/correct omschreven en geleverd volgens afspraak.

Hans Rinkel beoordeelde op 2019-02-10

Zaterdag besteld en maandag in huis, keurig!

clemens ketelaars beoordeelde op 2019-02-06

product prima aankoop snelle afhandeling en correcte levering

Arjan beoordeelde op 2019-01-27

Ik had een beursmodel aangeschaft. Niets mis mee, maar bij aankomst bleek één onderdeel te ontbreken. Maar dankzij de prima chat functie had ik het onderdeel 2 dagen later al in huis! Dat zijn momenten waarop service blijkt. En die is top!