Lindenlaan 12a

Mystery shopper

Lees
waarom

M. Streefkerk beoordeelde op 2018-12-13

Snelle levering goede prijs!

Sander beoordeelde op 2018-12-07

Raad iedereen deze winkel aan. Scheelt best veel geld met andere webshops! Zelf een inbouwvriezer gekocht met een klein deukje in de deur, maar die ziet niemand aangezien er nog een deurtje tegenaan komt.
Heb direct na bestellen een mail gestuurd over mijn voorkeuren voor levering, deze werd helaas nooit beantwoord en bij telefonisch contact klonk de medewerker enigszins verrast toen hij mijn mail tegen kwam, niet gelezen dus. Het bleek een week voor de plaatsing van de keuken ook niet meer mogelijk om de vriezer nog op tijd te leveren. Klantencontact is nog iets te winnen, maar verder een dikke voldoende. Vriendelijk personeel en goede (en vriendelijke) bezorging.

Leegstra beoordeelde op 2018-11-30

Snelle levering! Vragen worden snel beantwoord en de bejegening van het personeel is zeer vriendelijk!

J.E. Scherpbier beoordeelde op 2018-11-26

Zeer snelle levering, lage prijs!

Astrid beoordeelde op 2018-11-26

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding. Telefonisch werd een afspraak voor levering ingepland. Er werd, zoals vooraf afgesproken, in de ochtend gebeld door de chauffeur om tijdstip door te geven.

Selma Sybrandy beoordeelde op 2018-11-16

Vlotte levering, apparaat werkt goed

Carien van de riet beoordeelde op 2018-11-15

Heel tevreden werden goed geholpen

Patrick beoordeelde op 2018-11-12

Correcte service. Vlug geleverd, echter bij levering een bluts achteraan in de beschermplaat. Na contactname mochten we beslissen, toestel retourneren of een korting van 50 euro. Correct afgehandeld.

Frans beoordeelde op 2018-11-11

- snelle levering
- goede prijs

Ina beoordeelde op 2018-11-05

Bij de 1e levering was het app defect. Teruggestuurd en per omgaande een nieuwe gekregen. Helemaal top.

livio olivieri beoordeelde op 2018-11-05

Zeer tevreden , uitstekende service en schitterende prijs.
In time geleverd. Volgende keer nog gebruiken moest er iets nieuws aangekocht worden bij mij

Cris Shaw beoordeelde op 2018-11-01

Prima

Cf beoordeelde op 2018-10-31

Vriendelijke klantenservice, snelle levering!

m van Loosbroek-Ruijs beoordeelde op 2018-10-23

heb een wasdroger gekocht ,ik kreeg een telefoontje wanneer hij gebracht werd en een bedankje voor de aankoop.

Gerard beoordeelde op 2018-10-22

Alles netjes afgeleverd en oud apparaat weer meegenomen.
Daarnaast de prijs is reuze.

Marc beoordeelde op 2018-10-17

Goede service, goede prijs /kwaliteit

Rik beoordeelde op 2018-10-13

Prima afhandeling en afstemming

Rianne beoordeelde op 2018-10-12

Bedankt voor de mooie oven en de snelle levering. We hebben er goed schik van

m beoordeelde op 2018-10-12

Zeer vriendelijk, duidelijke antwoorden bij chat. Snelle levering

E.P.F. Meessen beoordeelde op 2018-09-28

Voordelige beste prijs t.o.v. andere winkels. Verder alles volgens verwachting.