Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Emmy Andriessestraat 423
1087NE Amsterdam
0202613908
KvK 562922010000

9,0

Rosita Steel beoordeelde op 2018-03-25

lang moeten wachten op levering, tussendoor gemaild om navraag te doen

Viola Qaddour-Smit beoordeelde op 2018-03-19

Traphekje gekocht. Goede communicatie over vertraging van levering. Fijn om te weten wat er gaande was en een indicatie te krijgen van wanneer ik het wel kon verwachten. Goede levering verder.

Kees van Maastricht beoordeelde op 2018-03-17

Prima rolhekje.
Levertijd wel wat langer dan in eerste instantie voorzien,
Tussendoor wel melding van gekregen.

Dorien Kreeftenberg beoordeelde op 2018-03-12

2 maanden moeten wachten. Weinig communicatie, geen goedmakertje.

Reactie van KiddyGate:
Beste,

dank voor uw reactie en beoordeling. De levering heeft inderdaad lang op zich moeten wachten. Wij hebben u daarover geïnformeerd, misschien hadden wij dit wat vaker moeten doen. Door het grote succes van de aanbieding heeft de levering (tezamen met vertraging bij de leverancier) gezorgd voor een late levering. Wij hopen desalniettemin dat u tevreden bent met het traphekje en wensen u er veel plezier mee. Onze excuses voor het ongemak.
Team KiddyGate

Martine van Mannekes beoordeelde op 2018-03-12

Goede communicatie!

b de jong beoordeelde op 2017-12-31

Snelle en nette levering!

Daisy Vlasman beoordeelde op 2017-10-20

Verkeerde kleur ontvangen maar netjes opgelost.

Marloes De Wijngaert beoordeelde op 2017-10-20

Snelle levering, alles netjes.

E. van der Veen beoordeelde op 2017-09-22

Verder goed. Maar aangezien ze op een beurs stonden duurde het erg lang voor ze gingen versturen. Dat vond ik wel jammer. Verder tevreden.

Reactie van KiddyGate:
Beste E. van der Veen, dank voor uw beoordeling. De verzending heeft inderdaad wat langer geduurd omdat wij op de beurs stonden. Echter hebben we dit wel vooraf kwnbaar gemaakt om teleurstelling te voorkomen. Een prettige avond gewest.

Kees van Leeuwen beoordeelde op 2017-09-11

Bestelling keurig op tijd afgeleverd. Montage was klantvriendelijk beschreven. Prima werk. Ga zo door.

Bart B beoordeelde op 2017-08-23

Zeer tevreden, klantenservice heeft mij zeer vriendelijk en uitgebreid uitleg gegeven over de installatie. Product hangt nu uitstekend.

F.J. Esschmeijer beoordeelde op 2017-08-19

Levering ging snel, goede kwaliteit.

Erik beoordeelde op 2017-06-25

Supersnel geleverd voor een hele scherpe prijs!

Anouk van den Brink beoordeelde op 2017-06-09

Top service !

Petra barczyk-Soff beoordeelde op 2017-06-05

rekje voldoet aan onze wensen (om de hond tegen te houden), maar je hebt wel twee handen nodig om hem open en dicht te doen. Lukt wel goed, als je de slag te pakken hebt.

Kees De Groot beoordeelde op 2017-06-05

Heel goed contact gehad nadat ik een verkeerd artikel besteld had. Is heel goed opgelost terwijl het mijn fout was

Daan beoordeelde op 2017-05-22

Goed geholpen en snelle levering!

anine Vedder beoordeelde op 2017-01-29

Donderdag middag besteld vrijdag in huis snelle levering dikke prima

Hans Vonk beoordeelde op 2017-01-25

Prima afwikeling

Charles de Zwart beoordeelde op 2017-01-20

Tevreden met het probucht en goede lever tijd