Emmy Andriessestraat 423
1087NE Amsterdam
0202613908
KvK 562922010000

E. van der Veen beoordeelde op 2017-09-22

Verder goed. Maar aangezien ze op een beurs stonden duurde het erg lang voor ze gingen versturen. Dat vond ik wel jammer. Verder tevreden.

Reactie van KiddyGate:
Beste E. van der Veen, dank voor uw beoordeling. De verzending heeft inderdaad wat langer geduurd omdat wij op de beurs stonden. Echter hebben we dit wel vooraf kwnbaar gemaakt om teleurstelling te voorkomen. Een prettige avond gewest.

Kees van Leeuwen beoordeelde op 2017-09-11

Bestelling keurig op tijd afgeleverd. Montage was klantvriendelijk beschreven. Prima werk. Ga zo door.

Bart B beoordeelde op 2017-08-23

Zeer tevreden, klantenservice heeft mij zeer vriendelijk en uitgebreid uitleg gegeven over de installatie. Product hangt nu uitstekend.

F.J. Esschmeijer beoordeelde op 2017-08-19

Levering ging snel, goede kwaliteit.

Erik beoordeelde op 2017-06-25

Supersnel geleverd voor een hele scherpe prijs!

Anouk van den Brink beoordeelde op 2017-06-09

Top service !

Petra barczyk-Soff beoordeelde op 2017-06-05

rekje voldoet aan onze wensen (om de hond tegen te houden), maar je hebt wel twee handen nodig om hem open en dicht te doen. Lukt wel goed, als je de slag te pakken hebt.

Kees De Groot beoordeelde op 2017-06-05

Heel goed contact gehad nadat ik een verkeerd artikel besteld had. Is heel goed opgelost terwijl het mijn fout was

Daan beoordeelde op 2017-05-22

Goed geholpen en snelle levering!

anine Vedder beoordeelde op 2017-01-29

Donderdag middag besteld vrijdag in huis snelle levering dikke prima

Hans Vonk beoordeelde op 2017-01-25

Prima afwikeling

Charles de Zwart beoordeelde op 2017-01-20

Tevreden met het probucht en goede lever tijd

Marloes beoordeelde op 2017-01-18

De bestelling was de volgende dag in huis. Prima service.

Wendy beoordeelde op 2017-01-16

We zijn superblij met onze twee bestelde oprolbare traphekjes. Ze zijn perfect voor op onze kleine overloop met twee trappen. Mooi compact en makkelijk in gebruik. Ook een prima ervaring Kiddygate, onze bestelling werd de volgende dag al bezorgd en was via track & trace exact te volgen. Een probleempje met één van de hekjes werd direct verholpen, een dikke pluim voor de klantenservice!

dj Haringsma beoordeelde op 2017-01-16

bellen nog als je je huisnummer vergeet op te geven netjes toch

Bart en Yvet (Amsterdam) beoordeelde op 2017-01-05

Zeer tevreden met onze aankoop van een vijftal BabyDan traphekjes via KiddyGate en met name de geleverde service. Het team van KiddyGate heeft onlangs een uitmuntend stuk klantgerichtheid laten zien. In no-time werd een prima oplossing gevonden en zijn de items vanuit een ander deel in Nederland - in dichte mist - bezorgd in Zaandam zodat wij e.e.a. precies op tijd konden ophalen. Staaltje service dat je tegenwoordig niet zo vaak meer tegenkomt. Dank!

Troy beoordeelde op 2016-12-29

For our home we need a unique set up as we have a steep flight of stairs which goes down and stairs which have larges spaces which access our roof terrace. As such we needed a custom made solution to assure no accidents. We placed our questions to the customer service team, in English, and received a prompt response. After sending in pictures and dimensions of what we needed the Customer Service team at Kiddy gate advised us on the best option.

The instillation of the gate was simple and we are very happy with the results.

From the initial contact to the delivery of the gates the Kiddy Gate team was prompt, professional and helped us with any questions we had, the experience with Kiddy Gate was excellent.

Astrid beoordeelde op 2016-10-31

Betrouwbaar en snelle levering.

M. van Kaam beoordeelde op 2016-10-27

Ben zeer tevreden over de service van het bedrijf.
Het traphek onderdeel dat ik nodig had was niet meer in de handel.
Kiddygate heeft voor mij de fabriek aangeschreven en alsnog het onderdeel geleverd.

Venneboer beoordeelde op 2016-07-13

Snelle levering!