Masselinklaan 2
7065AG Sinderen

Jos beoordeelde op 2019-07-04

doen wat ze zeggen.

V d meulen beoordeelde op 2019-04-17

Zeer te vreden over de gang zaken en over de afhandeling van de klok

volkers beoordeelde op 2019-04-17

Goed verpakt en snel geleverd!

APK beoordeelde op 2019-04-17

Verpakking prima. Tel.gesprek uitstekend.

Fam. Steur beoordeelde op 2019-04-16

Erge mooie klok, prachtig passend in mijn interieur.
Loopt exact gelijk, nog niet hoeven bijstellen.

Deneve Inge beoordeelde op 2019-04-16

Overzichtelijke webshop met een enorm gevarieerd aanbod, maar door de vele filtermogelijkheden goed te doen., om te kiezen bedoel ik.
Ook een zeer gedetailleerde beschrijving van het product.
Ik koos de Japanse design wandklok van Lemnos, maar kon moeilijk kiezen tussen de verschillende kleuren. Door ze aan te klikken komen ze allemaal naast elkaar, onderaan. Dat vond ik goed, zo kan je beter kiezen.
Ik ben enorm te vreden, het is een zeer mooie klok, met een glijdende secondewijzer die NIET tikt!

Keesjan Soethoudt beoordeelde op 2019-02-26

Goede klok, ze controleren de klok voor t sturen. Snelle reactie klantenservice . Heel fijn.

J.van der ree beoordeelde op 2019-02-20

Vlotte en correcte levering

wilma beoordeelde op 2019-02-20

prima ik kreeg ook een antwoord over een ander klokje .die ter reperatie is aangeboden.alleen daar horen wij niks van

A,Fernandes beoordeelde op 2019-02-19

Levering binnen 24 uur. Verpakking van breekbaar product uitstekend. Voorbericht via e-mail omtrent aflevertijdstip.

serge laroes beoordeelde op 2019-02-19

heel tevreden en snelle levering.

JJanse beoordeelde op 2019-01-12

Prima service en fantastische klok

Guus Alofs beoordeelde op 2019-01-12

Even eenmisverstand maar snel opgelost

Hans beoordeelde op 2019-01-11

Gebruiksvriendelijke website met een duidelijke productbeschrijving.
De bestelde klok werd uitstekend verpakt op de afgesproken dag bezorgd.

Irma beoordeelde op 2018-12-18

snelle levering!

Raquel beoordeelde op 2018-12-18

Heel goed ingepakt & heldere communicatie. Product vrijdag besteld & zaterdag al in huis (ondanks Sinterklaasdrukte bij Post NL). Helemaal Top!

Gerard van Heugten beoordeelde op 2018-12-18

Snelle en verzorgen levering en correspondentie. Verder is de klok ook erg mooi en stil. Wij genieten hier nog uur na uur van.

Marianne beoordeelde op 2018-12-18

Heel veel keus, snelle levering en garantiebewijs meegeleverd met de klok!

Erwin beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering. Goed product. De enige wekker die lang meegaat. Duur en goed.

Siegfried Vendemmia beoordeelde op 2018-11-07

Ón-waar-schijn-lijk snelle levering, bestelling in optimale staat: wat kan een mens nog meer verlangen?