Stemerdingweg 29
3769CE Soesterberg
030-8200914

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Max Nieuwenhuizen beoordeelde op 2018-01-22

Geweldige kratom, super snel bezorgd, vriendelijke en behulpzame service, gewoon perfect! 10/10

eduard wolff beoordeelde op 2018-01-22

Ik vond de levering goed alleen vond ik de kratom niet ze geweldig als ik had verwacht want je word verleid om meerdere kratom te proberen dus zit ik nu met 4 ongebruikte zakjes opgescheept waar ik niks mee kan en ook niet kan terugsturen. Weet waar je aan begint,

Allan hansen beoordeelde op 2018-01-20

Werry good customer service and always to the time thank you mann6 times regards allan

Sh beoordeelde op 2018-01-19

Heel goed. Komt altijd de volgende dag aan.

Robert Saes beoordeelde op 2018-01-19

Zeer goed,snelle leverinb

Raoul Van de Calseyde beoordeelde op 2018-01-19

prima snelle service

Mark Geurink beoordeelde op 2018-01-19

Heel tevreden, elke keer netjes en op tijd verstuurd/ontvangen.

Herman Hazendonk van beoordeelde op 2018-01-19

Prima, alleen de prijzen kunnen wat lager in vergelijk met de concurrentie!

EDWIN ERAS beoordeelde op 2018-01-19

Een prima en goed bedrijf . Deze webwinkel kan ik dan ook zeker aanbevelen , ..............

El beoordeelde op 2018-01-19

Meerdere malen besteld; altijd snelle levering en goed product!

roelof klos beoordeelde op 2018-01-19

Bestel hier al 3 jaar kratom topkwaliteit en perfecte service krijg soms samples en een 1x verkeerde soort gekregen heb ze meteen de juiste bestelling toegestuurd. Altijd bestelling binnen een dag. Waren alle webshop maar zo goed als deze webshop. In 1 woord perfect

M beoordeelde op 2018-01-19

Goede Kwaliteit en prijs-hoeveelheid verhouding.
Snelle levering + vriendelijke service
Gezonde dosis humor

Patrick Traut beoordeelde op 2018-01-19

Super klant vriendelijkeheid.
Je kan alles vragen.
Voor 1600u besteld volgende dag thuis ^-^

Ale Tamminga beoordeelde op 2018-01-19

Prima sevice. Ongevraagde herhaaldelijke spam houd ik niet van, maar eens kijken of er een winkel is die geen "gratis" spam bij verstuurd.

Donald Flissinger beoordeelde op 2018-01-19

Tevreden, had alles snel in huis, duidelijke omschrijving en producten zijn super van kwaliteit.

Magdi Masgidi beoordeelde op 2018-01-19

P