Sint Martinusstraat 32

Anoniem beoordeelde op 2018-09-16

Anoniem beoordeelde op 2018-09-12

Anoniem beoordeelde op 2018-09-07

Jens beoordeelde op 2018-09-05

Levering was, zoals aangegeven op de website, de volgende dag.
De juiste producten netjes en discreet geleverd.

Wout Brusse beoordeelde op 2018-08-26

Het was eerst verkeerd zonder Track en Trace opgestuurd

Anoniem beoordeelde op 2018-08-21

edwin beoordeelde op 2018-08-13

voor mij met een beperking werkt het niet.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-12

Dirk beoordeelde op 2018-08-07

Website overzichtelijk. Niet duur en snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-05

Jason beoordeelde op 2018-08-01

top service

Anoniem beoordeelde op 2018-07-31

Anoniem beoordeelde op 2018-07-29

Anoniem beoordeelde op 2018-07-16

Ken bosman beoordeelde op 2018-07-13

Er was iets besteld op me naam maar was niet van mij waar het heen is gegaan geen idee nu kreeg ik een mail dat alles in orde is

Seb beoordeelde op 2018-07-11

De Track & Trace werkte niet naar behoren maar het artikel was desondanks op tijd op het afhaaladres bezorgd. Vraag aan klantenservice werd snel en goed beantwoord. De dag erna werd zelfs proactief aan mij gevraagd of het probleem verholpen was. Dikke prima!

Seb beoordeelde op 2018-06-29

Net een bestelling geplaatst. Ging vlot en probleemloos. Verzenden is gratis: top! Nu afwachten. Ik ga er vanuit dat ik het artikel morgen in huis heb.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-20

Het werkt goed alleen voor mij is hij te groot ik heb niet een grote penis en niet elektrisch jammer kost veel batterijen
is er niets anders dat wel past en op stroom