Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Frisselsteinstraat 5
5461AD Veghel
0631932640

Tineke Van Es beoordeelde op 2018-02-28

Zeer goede kwaliteit hondenbrokken. Mijn hond is gezond en heeft een glanzende vacht. De service is uitstekend. Altijd op tijd bezorgd. Kortom zeer tevreden.

Fam kooijmans beoordeelde op 2017-12-12

Heel tevreden!!!

Stein Muller beoordeelde op 2017-12-12

Zeer tevreden. Er worden altijd goede afspraken gemaakt over de bezorging.

Ruud beoordeelde op 2017-12-12

Ik bestel al sinds het begin brokken voor mijn hond hier, super service en goede prijs.

Vincent beoordeelde op 2017-12-12

Zoals altijd een voorbeeldige service!

Wilma van Erp beoordeelde op 2017-12-10

Kwaliteit is erg goed en heel betaalbaar en ook de service is super.

Carla Verberne beoordeelde op 2017-12-07

Fijne winkel,duidelijke site,altijd goed contact over het bezorg moment!