Frisselsteinstraat 5

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Fam kooijmans beoordeelde op 2017-12-12

Heel tevreden!!!

Stein Muller beoordeelde op 2017-12-12

Zeer tevreden. Er worden altijd goede afspraken gemaakt over de bezorging.

Ruud beoordeelde op 2017-12-12

Ik bestel al sinds het begin brokken voor mijn hond hier, super service en goede prijs.

Vincent beoordeelde op 2017-12-12

Zoals altijd een voorbeeldige service!

Wilma van Erp beoordeelde op 2017-12-10

Kwaliteit is erg goed en heel betaalbaar en ook de service is super.

Carla Verberne beoordeelde op 2017-12-07

Fijne winkel,duidelijke site,altijd goed contact over het bezorg moment!