Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Laviro

Stationsstraat 16
3451BX Vleuten
0623904623
KvK 58230335

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Laviro

Gemiddelde beoordeling

8,7

17 beoordelingen

Beoordeling van klanten

82%

6%

12%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

2016
Laviro

R. Lipperts beoordeelde op 2016-10-13

Juiste product geleverd, goed verpakt. Levertijd wel 2 dagen i.p.v. de beloofde 1 maar is voor mij verder geen probleem.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Laviro

karin snapper beoordeelde op 2016-09-07

Snelle levering. Bij vragen aan telefoon goed geholpen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Laviro

Peter Driessen beoordeelde op 2016-06-13

9 juni besteld. Middels een mail is aangegeven dat ik het pakketje op zaterdag 11 juni zou ontvangen.
Het is nu maandag 13 juni en het pakketje is nog niet binnen. Slechte zaak.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Laviro:
Beste meneer Driessen,
Allereerst ontzettend vervelend om te horen dat de bestelling nog niet is geleverd. Het lijkt erop wanneer we de Track&Trace code volgen uw bestelling bij DHL blijft hangen. Wat wij nu gaan doen is contact opnemen met DHL om te horen wat hier aan de hand is. Mocht dit geen passend antwoord zijn sturen wij direct een nieuw exemplaar af.
Hartelijke groet,
Robert Nowee (Laviro)
Laviro

Kornelis Wolthuis beoordeelde op 2016-05-16

Ben erg tevreden, duidelijke site, snelle service en goede verpakking. Ook betaling verliep vlot via Visa. Niets op aan te merken!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Laviro

Edwin van Eck beoordeelde op 2016-03-17

snel geleverd, goede communicatie

Laviro

M van den Brekel beoordeelde op 2016-02-19

Snelle levering ,goede verpakking ,pan was beschadigd mail weggedaan en de volgende dag al een nieuwe pan in huis SUPER .zeker goed voor een volgende keer.

Laviro

Yvonne beoordeelde op 2016-02-07

Op de site belofte voor 15.00 uur besteld, levering volgende dag. Op vrijdagochtend vroeg bestelling gedaan, zodat het pakket op zaterdag (vrije dag) geleverd zou worden. Ontvang mail met volgende tekst: "Uw bestelling is zojuist verzonden. Indien uw bestelling wordt verwerkt als 'partijenpost' ontvangt u géén Track&Trace-code. (TTC) Als we een TTC verkrijgen, ontvangt u een e-mail met het TTC nummer. Gelieve daarom twee dagen te wachten voordat u zich richt tot onze klantenservice."

Helaas zaterdag niets ontvangen, dus weer gedoe rond aflevering volgende week.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Laviro:
Beste Yvonne, laat ik mezelf eerst voorstellen. Ik ben Robert Nowee, eigenaar van Laviro. allereerst vervelend om te horen dat de levering niet naar wens is geweest. Ik heb onze administratie geraadpleegt en zie dat de bestelling daadwerkelijk op 5 februari door de vervoerder is opgehaald en de volgende dag bezorgt had moeten worden. Helaas komt het sporadisch voor dat hier vertraging in optreed. dit kan te maken hebben met oponthoud bij de vervoerder, pech bij de vervoerder of anders. Ik vind dit heel spijtig omdat onze klanten erop rekenen, ik ben zelf ook geregeld een klant en ken dit gevoel maar al te goed. Mijn persoonlijke excuses voor de vertraging. Wanneer u een volgende bestelling wilt plaatsen neem dan contact met ons op via robert.nowee@laviro.nl. Ondanks de late levering wens ik u veel culinair plezier met de stoompan. Hartelijke groet, Robert Nowee
Laviro

JLM beoordeelde op 2015-12-06

Zeer snelle levering

Laviro

Evie Tijssen beoordeelde op 2015-11-27

Wij hadden een frituurpan besteld die we binnen 1 dag hadden ontvangen. Helaas was 1 handvat beschadigd en toen ik het meldde, kreeg ik een nette mail terug, dat ik de volgende dag een nieuwe pan zou krijgen. Hele goede en snelle service. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Laviro

M.J. Guldemond beoordeelde op 2015-06-25

correcte afhandeling en snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Laviro

Jannie van gestel beoordeelde op 2015-04-25

Tevreden .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Laviro

Sylvester beoordeelde op 2015-04-21

Goede service nadat ik een vraag had over het product heeft Laviro mij gebeld en uitleg gegeven

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Laviro

Ries rodenburg beoordeelde op 2015-04-13

is een goede ervaring zeker voor herhaling vatbaar

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Laviro

E Gruiters beoordeelde op 2015-04-12

We hadden een gietijzeren wokpan besteld vis Bol.com en de bodem daarvan was bruinig en kapot, Dat zagen we gelijk met uitpakken. eerst op site van bol.com gekeken wat te doen . Met de persoon van Lavori gebeld, die deed weliswaar zijn best om iets te regelen, wilde een pan opnieuw sturen e.d maar was langdradig en kon mij niet verzekeren dat als er een nieuwe pan opgestuurd zou worden, deze wel helemaal in orde zou zijn. Volgens hem was het vliegroest, tja als er dan meer pannen bij elkaar staan , dan kunnen de andere pannen dat ook hebben.....het gesprek verliep vervolgens niet lekker , zowel hij als ik raakten geirriteerd en ik besloot om geen nieuwe pan meer te laten sturen en de oude terug te sturen. Ik was er helemaal klaar mee. Baalde er wel van dat ik retourkosten moest betalen, Ik vind dat niet terecht in dit geval. Zij hebben iets ingepakt wat stuk was en dat ingepakt in een doos waarop notabene stond dat er fluitketels inzaten(bij aflevering aan huis door een meneer eerst gekeken of het wel klopte, want ik had geen fluitketel besteld.....), dus de pan is in een magazijn ter plekke ingepakt (zat niet in een wokpandoos) en dan hadden zij kunnen zien dat de pan niet in orde was.
Ik heb Bol.Com de volgende dag gebeld en zij zouden Laviro vragen om een passende regeling, dus we wachten af wat dat gaat worden
Ik heb altijd goede ervaringen met Bol.com. Ook nu heb ik het gevoel dat ze van alles doen om mij te helpen. Maar ik bestel nooit meer via Bol.com iets wat door een andere leverancier geleverd word. Wat een gedoe......ik zou het netjes vinden als ik de retourkosten terug krijg. Als je iets niet mooi vind en terugstuurt dan snap ik dat je retourkosten moet betalen maar bij het leveren van kapotte spullen vind ik dat een ander verhaal..

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Laviro

Mira beoordeelde op 2015-03-19

Goed

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Laviro

lennaert beoordeelde op 2015-03-10

De site is erg overzichtelijk en de bestelling werd op de beloofde datum geleverd. Echt super blij met deze pan, fantastische kwaliteit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-02

Onlangs hebben we Laviro verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerde voor een frituurpan. We wilden weten hoe gebruiksvriendelijk deze was. Was deze eenvoudig schoon te maken en vaatwasser bestendig? We kregen zeer spoedig een reactie terug met daarin keurige uitleg dat de frituurpan geschikt is voor de vaatwasser en op iedere warmtebron is te gebruiken, inclusief inductie. Het reinigen is hiermee eenvoudig te noemen. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren.

Laviro

Menno Eggenhuizen beoordeelde op 2015-01-15

In december wilde ik via bol.com de braadpan van Relance "le beaussette" bestellen. De levering zou via Laviro gaan. Pan stond op voorraad dus ik had gehoopt deze snel in huis te hebben. Na een aantal dagen bleek dat de pan was uitverkocht. Uiteraard was ik nogal teleurgesteld en heb dit ook kenbaar gemaakt aan Laviro. Vervolgens kreeg ik van de eigenaar zelf een persoonlijke email terug met uitgebreide uitleg over waarom deze bestelling niet direct geleverd kon worden en een nieuwe aanbieding. De fout zat dus ook niet bij Laviro maar bij bol.com. Vervolgens ben ik via meerdere persoonlijke emails op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en is Robert al zijn beloftes nagekomen. Hier ben ik echt zeer content over en ben blij dat dit soort bedrijfjes met een echte persoonlijke benadering nog bestaan. De pan is afgelopen week binnengekomen en is werkelijk fantastisch. Zwaar gietijzer, fantastische eigenschappen en mooi afgewerkt. Prijs/kwaliteit meer dan uitstekend. Voor volgende bestellingen zal ik zeker eerst langs Laviro.nl surfen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2015

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.