Laviro
Webwinkel voor keukenbenodigdheden zoals
pannen en andere accessoires.

Lidmaatschap per 20-10-2016 stopgezet

8,7

• R. Lipperts
    Review voor Laviro

Juiste product geleverd, goed verpakt. Levertijd wel 2 dagen i.p.v. de beloofde 1 maar is voor mij verder geen probleem.

• karin snapper
    Review voor Laviro

Snelle levering. Bij vragen aan telefoon goed geholpen.

• Peter Driessen
    Review voor Laviro

9 juni besteld. Middels een mail is aangegeven dat ik het pakketje op zaterdag 11 juni zou ontvangen.
    Het is nu maandag 13 juni en het pakketje is nog niet binnen. Slechte zaak.

Antwoord van Laviro

Beste meneer Driessen,
    Allereerst ontzettend vervelend om te horen dat de bestelling nog niet is geleverd. Het lijkt erop wanneer we de Track&Trace code volgen uw bestelling bij DHL blijft hangen. Wat wij nu gaan doen is contact opnemen met DHL om te horen wat hier aan de hand is. Mocht dit geen passend antwoord zijn sturen wij direct een nieuw exemplaar af.
    Hartelijke groet,
    Robert Nowee (Laviro)

• Kornelis Wolthuis
    Review voor Laviro

Ben erg tevreden, duidelijke site, snelle service en goede verpakking. Ook betaling verliep vlot via Visa. Niets op aan te merken!

• Edwin van Eck

snel geleverd, goede communicatie

• M van den Brekel
    Review voor Laviro

Snelle levering ,goede verpakking ,pan was beschadigd mail weggedaan en de volgende dag al een nieuwe pan in huis SUPER .zeker goed voor een volgende keer.

• Yvonne
    Review voor Laviro

Op de site belofte voor 15.00 uur besteld, levering volgende dag. Op vrijdagochtend vroeg bestelling gedaan, zodat het pakket op zaterdag (vrije dag) geleverd zou worden. Ontvang mail met volgende tekst: "Uw bestelling is zojuist verzonden. Indien uw bestelling wordt verwerkt als 'partijenpost' ontvangt u géén Track&Trace-code. (TTC) Als we een TTC verkrijgen, ontvangt u een e-mail met het TTC nummer. Gelieve daarom twee dagen te wachten voordat u zich richt tot onze klantenservice."

Helaas zaterdag niets ontvangen, dus weer gedoe rond aflevering volgende week.

Antwoord van Laviro

Beste Yvonne, laat ik mezelf eerst voorstellen. Ik ben Robert Nowee, eigenaar van Laviro. allereerst vervelend om te horen dat de levering niet naar wens is geweest. Ik heb onze administratie geraadpleegt en zie dat de bestelling daadwerkelijk op 5 februari door de vervoerder is opgehaald en de volgende dag bezorgt had moeten worden. Helaas komt het sporadisch voor dat hier vertraging in optreed. dit kan te maken hebben met oponthoud bij de vervoerder, pech bij de vervoerder of anders. Ik vind dit heel spijtig omdat onze klanten erop rekenen, ik ben zelf ook geregeld een klant en ken dit gevoel maar al te goed. Mijn persoonlijke excuses voor de vertraging. Wanneer u een volgende bestelling wilt plaatsen neem dan contact met ons op via robert.nowee@laviro.nl. Ondanks de late levering wens ik u veel culinair plezier met de stoompan. Hartelijke groet, Robert Nowee

• JLM

Zeer snelle levering

• Evie Tijssen
    Review voor Laviro

Wij hadden een frituurpan besteld die we binnen 1 dag hadden ontvangen. Helaas was 1 handvat beschadigd en toen ik het meldde, kreeg ik een nette mail terug, dat ik de volgende dag een nieuwe pan zou krijgen. Hele goede en snelle service. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

• M.J. Guldemond
    Review voor Laviro

correcte afhandeling en snelle levering

• Jannie van gestel

Tevreden .

• Sylvester
    Review voor Laviro

Goede service nadat ik een vraag had over het product heeft Laviro mij gebeld en uitleg gegeven

• Ries rodenburg
    Review voor Laviro

is een goede ervaring zeker voor herhaling vatbaar

• E Gruiters
    Review voor Laviro

We hadden een gietijzeren wokpan besteld vis Bol.com en de bodem daarvan was bruinig en kapot, Dat zagen we gelijk met uitpakken. eerst op site van bol.com gekeken wat te doen . Met de persoon van Lavori gebeld, die deed weliswaar zijn best om iets te regelen, wilde een pan opnieuw sturen e.d maar was langdradig en kon mij niet verzekeren dat als er een nieuwe pan opgestuurd zou worden, deze wel helemaal in orde zou zijn. Volgens hem was het vliegroest, tja als er dan meer pannen bij elkaar staan , dan kunnen de andere pannen dat ook hebben.....het gesprek verliep vervolgens niet lekker , zowel hij als ik raakten geirriteerd en ik besloot om geen nieuwe pan meer te laten sturen en de oude terug te sturen. Ik was er helemaal klaar mee. Baalde er wel van dat ik retourkosten moest betalen, Ik vind dat niet terecht in dit geval. Zij hebben iets ingepakt wat stuk was en dat ingepakt in een doos waarop notabene stond dat er fluitketels inzaten(bij aflevering aan huis door een meneer eerst gekeken of het wel klopte, want ik had geen fluitketel besteld.....), dus de pan is in een magazijn ter plekke ingepakt (zat niet in een wokpandoos) en dan hadden zij kunnen zien dat de pan niet in orde was.
    Ik heb Bol.Com de volgende dag gebeld en zij zouden Laviro vragen om een passende regeling, dus we wachten af wat dat gaat worden
    Ik heb altijd goede ervaringen met Bol.com. Ook nu heb ik het gevoel dat ze van alles doen om mij te helpen. Maar ik bestel nooit meer via Bol.com iets wat door een andere leverancier geleverd word. Wat een gedoe......ik zou het netjes vinden als ik de retourkosten terug krijg. Als je iets niet mooi vind en terugstuurt dan snap ik dat je retourkosten moet betalen maar bij het leveren van kapotte spullen vind ik dat een ander verhaal..

• Mira

Goed

• lennaert
    Review voor Laviro

De site is erg overzichtelijk en de bestelling werd op de beloofde datum geleverd. Echt super blij met deze pan, fantastische kwaliteit.

• Menno Eggenhuizen
    Review voor Laviro

In december wilde ik via bol.com de braadpan van Relance "le beaussette" bestellen. De levering zou via Laviro gaan. Pan stond op voorraad dus ik had gehoopt deze snel in huis te hebben. Na een aantal dagen bleek dat de pan was uitverkocht. Uiteraard was ik nogal teleurgesteld en heb dit ook kenbaar gemaakt aan Laviro. Vervolgens kreeg ik van de eigenaar zelf een persoonlijke email terug met uitgebreide uitleg over waarom deze bestelling niet direct geleverd kon worden en een nieuwe aanbieding. De fout zat dus ook niet bij Laviro maar bij bol.com. Vervolgens ben ik via meerdere persoonlijke emails op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en is Robert al zijn beloftes nagekomen. Hier ben ik echt zeer content over en ben blij dat dit soort bedrijfjes met een echte persoonlijke benadering nog bestaan. De pan is afgelopen week binnengekomen en is werkelijk fantastisch. Zwaar gietijzer, fantastische eigenschappen en mooi afgewerkt. Prijs/kwaliteit meer dan uitstekend. Voor volgende bestellingen zal ik zeker eerst langs Laviro.nl surfen.