Laurentiusdijk 23
4651TJ Steenbergen
KvK 20106519

Priscilla beoordeelde op 2018-02-27

Erg tevreden! Bezorging ook heel netjes.

martien beoordeelde op 2018-02-27

geen probleem ondervonden

jeroen beoordeelde op 2017-12-14

Duidelijk en snel.

KMC Elektrotechniek beoordeelde op 2017-12-14

Prima product en snelle levering

André beoordeelde op 2017-11-27

Helemaal OK, van bestelling t/m aflevering en tevreden over rails en spots.

brenda beoordeelde op 2017-11-06

Ik vind de spotlights super mooi. De kleur koper past perfect bij ons nieuwe interieur en het is mooi gericht licht. Het spotje straalt echt kwaliteit uit en ik ontvang er complimentjes over.

Frans beoordeelde op 2017-10-27

Dat ging gemakkelijk. Leuk bedlampje gevonden, redelijke prijs. Snel ontvangen. Prima!

Ton Baars beoordeelde op 2017-10-17

geleverd wat besteld is en netjes bezorgd ,beter kan niet.

Michel beoordeelde op 2017-10-14

Het duurde wat lang, voordat de spullen werden geleverd, maar telefonisch contact hierover was goed

P.L. Boer beoordeelde op 2017-09-27

Geleverd zoals besteld.

Hanneke beoordeelde op 2017-08-30

Prima prijs, goede kwaliteit en uitstekende en snelle levering!

Wouters Freddy beoordeelde op 2017-07-17

Tevreden, correcte levering en product in orde

Anoniem beoordeelde op 2017-07-17

Makkelijke website, goede communicatie en snelle levering in een veilige verpakking.

Anne beoordeelde op 2017-06-07

Mooie lamp!

Alleen misten we eigenlijk de bijbehorende schroeven (om de lamp mooi op te kunnen hangen) en het duurde lang voor de bestelling binnen kwam.

G.bronger beoordeelde op 2017-04-14

Medewerker dacht mee ik had een verkeerd onderdeel besteld en hij wees me daar op en voegde het juiste onderdeel toe,levering is duurde een week,daar moet je rekening mee houden.

René beoordeelde op 2017-04-13

Zeer tevreden over de kwaliteit en snelle levering van mijn nieuwe tuinverlichting!

Anoniem beoordeelde op 2017-04-13

Heel tevreden

Freddy beoordeelde op 2017-02-14

Had lampjes gekocht. na nog niets ontvangen te hebben heb ik er weer een mail aan geweid. daar kreeg ik te horen dat ze gestuurd zouden worden. Nooit ontvangen

Reactie van Lichtdiscounter.nl:
Beste heer,

Allereerst excuus. Zoals telefonisch besproken is het pakketje wel verzonden naar u, maar (nog niet) aangeboden. Dit wordt intern uitgezocht. Tevens heb ik u, zoals aangegeven is ons gesprek, een kortingscode toegemaild voor het ontstane ongemak.

Nogmaals excuus en hopelijk tot ziens in onze webshop.

Lune beoordeelde op 2017-01-19

Ongelofelijk goede service voor een webwinkel! Echt klasse.

Anoniem beoordeelde op 2017-01-13

Snelle levering, mooi pridukt