Vaart Z.Z. 1 C 7
9401GE Assen
06 - 20 95 55 49

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Annebeth beoordeelde op 2019-02-09

Supersnelle levering en topkwaliteit producten!

Bedankt voor je beoordeling Annebeth! Heel veel feestplezier! Liefs, Marijke

Annemieke beoordeelde op 2019-02-08

Wat een leuke webshop! Goede service en alles heel snel in huis!

Reactie van Lief & Jarig:
Dankjewel voor je beoordeling Annemieke! Heel veel plezier met je bestelling! Liefs, Marijke

Babette beoordeelde op 2019-02-01

Top! Leuk verpakt! Zoals het op de site staat weergeven en snelle levering!

Reactie van Lief & Jarig:
Hoi Babette, bedankt voor je beoordeling! Heel veel plezier met je bestelling! Liefs, Marijke

Sheila beoordeelde op 2019-02-01

supersnelle levering, onwijs leuk verpakt en een lief persoonlijk berichtje erbij. Ik werd er blij van!

Reactie van Lief & Jarig:
Bedankt voor je lieve beoordeling Sheila, fijn dat je blij bent met je bestelling! Lieve groet, Marijke

Laura beoordeelde op 2019-01-26

De bestelling was er snel, super schattig ingepakt. Zelfs met een persoonlijk geschreven kaartje. Service top.

Reactie van Lief & Jarig:
Dankjewel voor je beoordeling Laura! Fijn dat je blij was met de bestelling! Liefs, Marijke

Sonja beoordeelde op 2019-01-09

Overzichtelijk en leuke unieke producten!

Reactie van Lief & Jarig:
Bedankt voor je goede beoordeling Sonja! Heel veel plezier met je bestelling! Lieve groet, Marijke

Jacqueline beoordeelde op 2019-01-09

Gewoon goede service. Volgende dag mijn versieringen al in huis. Het was ingepakt als een cadeautje. Erg leuk!

Reactie van Lief & Jarig:
Fijn dat je blij bent met je bestelling Jacqueline! Heel veel plezier ermee! Lieve groet, Marijke

Kim Herman beoordeelde op 2019-01-08

Super goede opvolging! Zonder het zelf door te hebben was ons pakje nog niet geleverd, maar lief & jarig had dit zelf opgemerk en hield ons super goed op de hoogte! Super lief!

Reactie van Lief & Jarig:
Hoi Kim, dankjewel voor je mooie beoordeling! En heel fijn dat het pakketje nog op tijd is aangekomen. Alvast veel feestplezier! Lieve groet, Marijke

Misjelle beoordeelde op 2019-01-02

Bedankt voor je goeie beoordeling! Liefs, Marijke

Bas beoordeelde op 2018-12-18

Versiering voor de geboorte van mijn zoontje besteld. Snelle levering en mooie spullen. Aanrader!

Reactie van Lief & Jarig:
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Fijn dat je blij bent met je bestelling. Lieve groet, Marijke

angela beoordeelde op 2018-12-17

mooie producten, goeie kwaliteit. Snel geleverd.

Reactie van Lief & Jarig:
Dankjewel voor je recensie Angela! Veel plezier met je producten. Lieve groet, Marijke

Lotte beoordeelde op 2018-12-16

Superveel keuze, snelle levering en een feest om uit te pakken!

Yes, fijn dat je er blij mee bent!! Liefs, Marijke

Ilse beoordeelde op 2018-12-14

Mooie, originele feestartikelen. Ik had het de volgende dag in huis, bedankt.

Top, fijn dat je er blij mee bent! Heel veel feestplezier! Lieve groet, Marijke

Hannah beoordeelde op 2018-12-08

Snel geleverd

Reactie van Lief & Jarig:
Bedankt voor je recensie, veel plezier met de spulletjes! Lieve groet, Marijke

Jannette beoordeelde op 2018-12-07

Zeer snelle levering met persoonlijke aandacht en een presentje op de koop toe!
Zeer veel keus in superleuke feestartikelen.

Reactie van Lief & Jarig:
Bedankt voor je leuke recensie, fijn dat je er blij mee bent! Heel veel plezier de 30e! Liefs, Marijke

Esther beoordeelde op 2018-12-05

Wauw! Super leuk en persoonlijk verpakt, echt een cadeautje om de doos open te maken! De producten zijn van goede kwaliteit. :)

Top! Bedankt voor je leuke recensie! Liefs, Marijke

Fleur beoordeelde op 2018-11-30

Snelle levering en alles was erg leuk ingepakt. Top!

Bedankt voor je mooie recensie, veel feestplezier! Lieve groet, Marijke

Jolanda beoordeelde op 2018-11-28

Superleuke producten! Mijn zoontje zit in groep 1 en zijn klas heet de 'Vossenburcht'. Hij was helemaal enthousiast toen de bordjes, bekertjes, ballonnen en servetten met vosjesprint werden bezorgd!

Aah, super!! Heel veel plezier met alle spullen. Lieve groet, Marijke