Vaart Z.Z. 1 C 7

Melle beoordeelde op 2019-04-18

Mirte beoordeelde op 2019-04-16

Bedankt voor je goede review Mirte! Liefs, Marijke

Jeanette beoordeelde op 2019-04-13

Ik had contact gehad over mijn bestelling via de app, ik kreeg snel antwoord en ook mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Top!

Reactie van Lief & Jarig:
Fijn dat we je konden helpen Jeanette, veel plezier met je bestelling! Liefs, Marijke

Tiffany beoordeelde op 2019-04-12

Dankjewel voor je review Tiffany, veel feestplezier! Lieve groet, Marijke

Brooke beoordeelde op 2019-04-12

Dankjewel voor je beoordeling, veel feestplezier! Lieve groet, Marijke

Soeraya beoordeelde op 2019-04-10

Via de Lief & Jarig webshop heb ik de DIY ballonenboog rosé goud besteld. Het product werd snel geleverd. Bedankt voor het kaartje!

Bedankt voor je beoordeling Soeraya! Veel feestplezier! Lieve groet, Marijke

Jessie beoordeelde op 2019-03-31

Reactie van Lief & Jarig:
Bedankt voor je goede beoordeling, Jessie! Veel plezier met je bestelling! Lieve groet, Marijke

Lincy beoordeelde op 2019-03-28

goede service bedankt!

Reactie van Lief & Jarig:
Bedankt voor je mooie recensie Lincy! Alvast veel feestplezier! Lieve groet, Marijke

Marieta beoordeelde op 2019-03-26

Voor een verjaardag een mooie set tropische artikelen (ballonnen, vlaggenlijnen, bordjes, bekers) besteld. Alles werd keurig bezorgd en het feest zag er prachtig uit!

Reactie van Lief & Jarig:
Bedankt voor je mooie recensie Marieta! Fijn dat je er blij mee was! Liefs, Marijke

Vera beoordeelde op 2019-03-25

Reactie van Lief & Jarig:
Bedankt voor je beoordeling Vera, veel plezier met je bestelling! Lieve groet, Marijke

Monica beoordeelde op 2019-03-20

Mooi, netjes en met zorg ingepakt.

Reactie van Lief & Jarig:
Hoi Monica, bedankt voor je goede beoordeling. Veel plezier met je bestelling! Lieve groet, Marijke

Fleur beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering en mooi verpakt. Alles zat er in voor een mooi aangekleed verjaardagsfeestje van mijn dochter

Reactie van Lief & Jarig:
Hoi Fleur, bedankt voor je fijne recensie!! Heel veel feestplezier alvast! Liefs, Marijke

Cristel beoordeelde op 2019-03-15

Dankjewel voor je goede beoordeling, Cristel! Lieve groet, Marijke

Stefanie beoordeelde op 2019-03-06

Snelle levering, leuk verpakt en persoonlijke benadering

Reactie van Lief & Jarig:
Hoi Stefanie, wat een fijne beoordeling, dankjewel! Veel feestplezier! Lieve groet, Marijke

Hendrike beoordeelde op 2019-03-01

Dankjewel voor je goede beoordeling! Veel liefs, Marijke

Andrea beoordeelde op 2019-03-01

Super snel in huis en wát een leuke spullen.

Reactie van Lief & Jarig:
Bedankt voor je mooie beoordeling Andrea, fijn dat je blij bent met de spullen! Liefs, Marijke

Sevda beoordeelde op 2019-02-22

Wauw! Een met de hand geschreven kaartje, met eigen naam, om mij veel plezier te wensen. Echt ook prachtig ingepakt! Het was fantastisch om te openen. Het doet zeker eer aan de naam lief en jarig! Bedankt!

Reactie van Lief & Jarig:
Hoi Sevda, wat superleuk om je beoordeling te lezen, dankjewel!! Lieve groet, Marijke

Mandy beoordeelde op 2019-02-20

Ik ben heel tevreden met de balonnen, wat ik persoonlijk erg lief en leuk vond is dat er een handgeschreven kaartje bij zat!

Reactie van Lief & Jarig:
Hoi Mandy, wat fijn dat je blij bent met je bestelling! Dankjewel voor je mooie beoordeling. Lieve groet, Marijke

Anoniem beoordeelde op 2019-02-20

Dankjewel voor je goede beoordeling! Lieve groet, Marijke

Annebeth beoordeelde op 2019-02-09

Supersnelle levering en topkwaliteit producten!

Bedankt voor je beoordeling Annebeth! Heel veel feestplezier! Liefs, Marijke