Vaart Z.Z. 1 C 7
9401GE Assen
06 - 20 95 55 49

Tamara beoordeelde op 2019-06-19

Prima, mooi ingepakt en leuke webwinkel

Eline beoordeelde op 2019-06-18

Katrien beoordeelde op 2019-06-15

Bep beoordeelde op 2019-06-14

Besteld en snel geleverd toppie

Francien beoordeelde op 2019-06-03

Sylvia beoordeelde op 2019-05-30

Iris beoordeelde op 2019-05-22

De bestelling kwam snel, was heel leuk verpakt met een handgeschreven kaartje erbij! De producten zijn niet duur en ze hebben een groot assortiment.

Andrea beoordeelde op 2019-05-22

Anouska beoordeelde op 2019-05-20

Valerie beoordeelde op 2019-05-17

Super service, aanrader!

Annelies beoordeelde op 2019-05-14

Wendeline beoordeelde op 2019-05-13

Denise beoordeelde op 2019-05-10

Sandy beoordeelde op 2019-05-09

Een feestje om uit te pakken!

Frans beoordeelde op 2019-05-09

Reactie van Lief & Jarig:
Beste Frans, wat jammer om te lezen dat je niet tevreden was over onze webshop. Zou je ons willen laten weten wat er mis is gegaan met de bestelling? Dan zoeken we naar een passende oplossing. We hebben je een mail gestuurd, zou je daar misschien op willen reageren? Alvast bedankt! Lieve groet, Marijke

Kaat beoordeelde op 2019-05-07

Debbie beoordeelde op 2019-05-03

Heel netjes verpakt en lief zon persoonlijk kaartje erbij.

Souad beoordeelde op 2019-05-03

Bedankt voor de goede service

Inge beoordeelde op 2019-05-02

Nandi beoordeelde op 2019-05-02