Lief & Jarig
Lief & Jarig is dé webshop voor de mooiste baby- en kinderfeestjes! Van ballonnen, slingers en confetti tot alles wat je nodig hebt voor een vrolijke feesttafel: bij Lief & Jarig heb je keuze uit verschillende thema's, kleuren en printjes. Pak lekker uit voor de verjaardag van je kleine spruit!
Filter 456 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 296 met beschrijving

• Simone
    Review voor Lief & Jarig

Hele fijne service! Er werd goed meegedacht

• Sofie

Leuke verpakking, mooie spullen

• Hoe beoordeel je Lief & Jarig?

• Esther
    Review voor Lief & Jarig

Super mooie gouden waaiers besteld & ze blijven mooi dus ik kan ze vaker dan 1 keer gebruiken. Mooi, verzorgd ingepakt pakketje, snel geleverd! :)

• Anja
    Review voor Lief & Jarig

Product werd later geleverd als beloofd en de balonnen hebben waarschijnlijk in een warme ruimte bewaard waardoor opblazen onmogelijk was en gingen ze allemaal kapot

Antwoord van Lief & Jarig

Hoi Anja, dankjewel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen. Ik heb je net een mailtje gestuurd, uiteraard gaan we hier een oplossing voor zoeken. Groetjes, Marijke

• Ringje

Keurig verzorgd ,snelle levering

• Nicole
    Review voor Lief & Jarig

Mooie verjaardags accessoires voor mijn dochtertje gekocht. En de persoonlijke kaart erbij werd erg gewaardeerd!

• Anissa
    Review voor Lief & Jarig

Snelle levering, uitpakken is een feestje!

• Sharon
    Review voor Lief & Jarig

Snelle levering, producten zien eruit zoals op de site en lief dat er een handgeschreven briefje bij zat!

• Esra
    Review voor Lief & Jarig

Pakket zag er heel mooi uit!

• Samantha
    Review voor Lief & Jarig

Goede service en goede spulletjes