Leuvenumseweg 99
3847LB Harderwijk
(085) 06 02 009

Jessica Winkelman beoordeelde op 2018-08-20

Elsemarije Klop beoordeelde op 2018-08-20

Heel tevreden. Spullen in het weekend besteld, kwamen dinsdagochtend gelijk binnen. Was netjes verpakt, geen beschadiging. Bedankje op mooie kaart zat erbij, erg leuk; dit maakt het persoonlijk!

Chantal van der Heiden beoordeelde op 2018-08-20

Ik ben tevreden over jullie site, het bestellen en het snelle reageren van jullie kant op mijn mail.

Aukje Schaafsma beoordeelde op 2018-08-20

Jacqueline Leeuwis beoordeelde op 2018-08-20

Snelle bezorging, stevig verpakt en de producten zagen er zo mooi uit! Heel blij mee!!

Esther beoordeelde op 2018-08-20

Snelle levering, mooie kwaliteit van de kaarten en weer een heel mooi bemoedigend setje! Heel leuk dat er een grotere kaart bij zat uit een andere collectie, die heeft nu ook een mooi plekje in huis gekregen! Ben blij met jullie!

Tabitha Mulder beoordeelde op 2018-08-20

Leonie Versteeg beoordeelde op 2018-08-20

Mirjam Hartmann beoordeelde op 2018-08-20

Snelle levering met een prachtig cadeautje erbij. Kortom heeeeeel tevreden!

Relinde Van oene beoordeelde op 2018-08-20

Super mooie producten, duidelijke opties en snel in het winkelwagentje geplaatst. Dit winkelwagentje is gemakkelijk terug te vinden waarna de betaling zo is voldaan. Het verzenden gebeurt snel en zorgvuldig.

Marielle Roskam beoordeelde op 2018-08-19

Jolanda Steenkamp beoordeelde op 2018-08-18

Arja de Best beoordeelde op 2018-08-18

Prachtige kaarten! Heel blij met de extra mini-poster. De bemoediging daarop ( 'Ik ben bij je' ) kwam precies op het juiste moment!

Mirjam Boele beoordeelde op 2018-08-18

Prachtige producten, fijne website en super snelle verzending!

Kimberly Van Dijk beoordeelde op 2018-08-18

Hannah Klein Schiphorst beoordeelde op 2018-08-18

Heel behulpzaam en bieden extra service indien nodig (toen ik bijv zeker moest zijn dat het pakketje binnen een paar dagen binnen zou komen)

Brigitte Frölich beoordeelde op 2018-08-18

Inge Vreugdenhil beoordeelde op 2018-08-18