Leuvenumseweg 99
3847LB Harderwijk
(085) 06 02 009

Jm Van der Ende beoordeelde op 2019-02-22

Bestelling was er snel en superblij met de mooie kaartjes!

Petra Mouw beoordeelde op 2019-02-22

Fijne webshop met mooie producten en een goede service :)

Francien Marchand beoordeelde op 2019-02-21

De bestelling is prima gegaan. Snelle levering, keurig verpakt. En het boek ook helemaal naar wens.

Marian Bos van der Horst beoordeelde op 2019-02-20

Mijn bestelling werd de volgende dag bezorgd. Prima dus.

baukje lindeboom beoordeelde op 2019-02-20

Sandra Vork beoordeelde op 2019-02-20

Heel tevreden, snelle bezorging, en ook nog een presentje erbij!

Mirjam Bouwman beoordeelde op 2019-02-19

Astrid Weening beoordeelde op 2019-02-19

erikakoorn Koorn beoordeelde op 2019-02-18

Nelleke De Geus beoordeelde op 2019-02-18

Ella Bos beoordeelde op 2019-02-18

Snelle reaktie terug nadat ik een vraag had gesteld via messenger. Helaas had ik mijn vraag eerder gesteld via de website en geen reaktie op terug gekregen. Verzorging van mijn bestelling was heel goed en de levertijd snel. Hartelijk dank!!

Reactie van Lifeprints:
Hé Ella, bedankt voor deze mooie beoordeling. We hadden een aantal dagen een probleem met ons contactformulier op de website, daardoor kwamen berichten helaas niet binnen. Fijn dat het toch gelukt is en je voor de rest tevreden bent. Bedankt voor je tijd en moeite om ons dit te laten weten. Hartelijke groet, Manuel

Margriet Timmerman beoordeelde op 2019-02-18

Meivb beoordeelde op 2019-02-18

Snelle en nette levering. Mooie producten!

Risanka Van Donkersgoed beoordeelde op 2019-02-18

Silvia Oussoren beoordeelde op 2019-02-18

Martine beoordeelde op 2019-02-18

Ik had wat problemen met de cadeau kaart toevoegen. Maar na contact te hebben gehad was het snel opgelost en kreeg ik zelfs gratis verzending. Top service!

Bestelling was snel in huis en ben er erg blij mee!

Jessica Meijs beoordeelde op 2019-02-18

Jolanda Broekhuis beoordeelde op 2019-02-18

Prima afhandeling, zelfs nog 20 % korting gehad nadat ik al besteld had. Mooie producten en snelle levering!

Daniëlle van de Velde beoordeelde op 2019-02-17

Het pakketje was snel en goed aangekomen, goede service, ben erg blij met de poster!

Esther Vonk beoordeelde op 2019-02-17

Netjes geleverd, producten voldoen aan de verwachting en ik had ze snel in huis.