Leuvenumseweg 99

Lucas Blom beoordeelde op 2019-04-20

Sanne Van der Lede beoordeelde op 2019-04-20

Carolien Smit beoordeelde op 2019-04-20

Mariëlle Mijnheer beoordeelde op 2019-04-20

Mooi product! In overleg was veel mogelijk! Bedankt voor het sturen!!

José van Andel beoordeelde op 2019-04-17

Renske van Hettema beoordeelde op 2019-04-17

Anita Bunt beoordeelde op 2019-04-16

Fijn bedrijf.
Toen er vragen waren kon ik gemakkelijk contact leggen en werd mijn vraag keurig beantwoord.

A. den Bok beoordeelde op 2019-04-16

Annemargreet Posthuma beoordeelde op 2019-04-15

Vrijdag het product besteld, dinsdag geleverd. Helaas niet de poster die ik online had gemaakt. Direct contact gezocht en binnen no time kreeg ik een mail met excuses dat er iets fout was gegaan.
Een nieuwe besteld op kosten van Lifeprints en de volgende dag in huis!
Een foutje kan gebeuren, maar de manier hoe ze dit hebben opgelost maakt ze menselijk en professioneel tegelijk.
Ook met het resultaat ben ik heel erg blij en tevreden, de kaarten en posters zijn kleurecht en goed leesbaar.

S Wullems beoordeelde op 2019-04-15

Mooi materiaal en mooie teksten. Ga binnenkort weer wat bestellen bij jullie. En wat een leuke actie dat ik dan 10%korting korting Krijg. Super!! Ook de bijgeleverde grote kaart vond ik echt een service. Bedankt daarvoor.
Ik houd jullie site in de gaten voor jullie nieuwe producten.
Succes verder!!
Met vriendelijke griet,
Saskia Wullems

Cobie de Romph beoordeelde op 2019-04-15

Jannemieke van Garderen beoordeelde op 2019-04-15

Phylicia Isselt beoordeelde op 2019-04-14

Super mooi, makkelijk te maken en snel bezorgd

Astrid vd Voorden beoordeelde op 2019-04-14

Nikki Dekker beoordeelde op 2019-04-14

Marlieke van der Ham beoordeelde op 2019-04-14

Ik ben ontzettend blij met mijn zelfgemaakte ontwerp in de lifeprintsstudio! Heel erg tevreden over de kwaliteit en hij voldoet precies aan mijn verwachtingen! Heel bijzonder om een voor mij zó speciale tekst op een mooi ontwerp van jullie te hebben!

Lisanne van Osenbruggen beoordeelde op 2019-04-14

Gerieke van den Hoek beoordeelde op 2019-04-14