Leuvenumseweg 99
3847LB Harderwijk
(085) 06 02 009

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Mirella Horstra beoordeelde op 2018-01-23

Snel bezorgd en stevig verpakt!

Marloes Westerman beoordeelde op 2018-01-23

Een snelle levering en echt prachtige kaarten!

Rieke beoordeelde op 2018-01-22

Snelle levertijd. Bestelling was niet volledig, naar alle tevredenheid opgelost.

Dorianne van Nes beoordeelde op 2018-01-21

Wat een leuke webwinkel! Super snelle service en goed verpakt. Zeer tevreden over bestelproces en mega blij met de kaarten en posters! Bedankt!!

ruth korsaan beoordeelde op 2018-01-21

Erg tevreden bent de klantenservice, goede omgang.

Roland Toeter beoordeelde op 2018-01-20

Mooie kaarten, snel geleverd

Elzerman beoordeelde op 2018-01-20

Snelle service! Pakketje was goed verpakt, waardoor ik de poster en kaarten in goede staat heb ontvangen :)

Yvonne Hallebeek beoordeelde op 2018-01-20

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik over alles zeer tevreden ben!
Mooie producten , goede service en vooral lieve mensen die deze fantastische producten verkopen!

Reactie van Lifeprints:
Wat fijn om te horen Yvonne! Daar doen we graag en hard ons best voor. Liefs.

Pauline Van Veen beoordeelde op 2018-01-17

Snelle levering en mooie spullen ontvangen!

Reactie van Lifeprints:
Bedankt Pauline, fijn om te horen! :)

Afton Van der Have beoordeelde op 2018-01-15

Mooie posters, goede kwaliteit.

Reactie van Lifeprints:
Bedankt Afton, fijn om te horen dat je blij bent met de posters!

Lucie Visser beoordeelde op 2018-01-14

Heel tevreden en ook nog leuk contact !!

Reactie van Lifeprints:
Hé Lucie, dat vinden wij ook! :) Bedankt voor je feedback + beoordeling en tot de 29e!

Carola Jong beoordeelde op 2018-01-14

Mooie producten en snelle levering.

Reactie van Lifeprints:
Fijn om te horen Carola! Bedankt.

Ery De Rooij Kompagne beoordeelde op 2018-01-13

Heel tevreden.. snel in huis, en zoals altijd goed verzorgd!

Reactie van Lifeprints:
Fijn om te horen Ery! Bedankt dat je even de tijd nam om dit te laten weten :)

Esther Bronsema beoordeelde op 2018-01-10

Altijd topservice en netjes verpakt!

Reactie van Lifeprints:
Bedankt Esther voor de moeite om dit te laten weten & natuurlijk fijn om terug te lezen! :) Groetjes van ons.

Janiska Baron-Eigenraam beoordeelde op 2018-01-10

Super goed bevallen. Het was een cadeau voor iemand en door even contact met jullie te hebben, hebben jullie het sneller voor mij verstuurd! Toppers!

Reactie van Lifeprints:
Hé Janiska, bedankt voor je enthousiaste reactie & feedback! :) Fijn om terug te horen! Liefs van ons.

Frida beoordeelde op 2018-01-06

Fijne webwinkel om bij te bestellen. Overzichtelijk en als je een vraag hebt over een product word je snel terug gemaild. Persoonlijke service is top, zeker voor een webwinkel!

Reactie van Lifeprints:
Hé Frida, bedankt voor je beoordeling. Heel fijn om te horen, dit zijn onderdelen waar we erg ons best voor doen, dus dan is het heel fijn zoiets terug te horen. Thanks & fijne dag nog!

Eline beoordeelde op 2018-01-06

Wat een goede service!! Het contact met Lifeprints voelt persoonlijk. Ik had zelf een foutje gemaakt in het beschrijven van de kaarten (was enorm gaan vlekken). Toen ik dit mailde en vroeg of ik een nieuw pakketje kon bestellen voor de prijs waar ik het eerst al voor had gekocht, kreeg ik als reactie dat ik op de kosten van Lifeprints een nieuw pakketje toegestuurd kreeg. Super!!! Ik raad iedereen deze webshop aan.

Reactie van Lifeprints:
Hé Eline, dank voor je uitgebreide feedback, heel fijn om terug te lezen! En fijn dat het zo alsnog goed is gekomen zonder vlekken ;) Fijne dag en liefs van ons.

Roosmarijn beoordeelde op 2018-01-05

Wat een fantastische leuke webwinkel met kaartjes en posters. Ik heb al meerdere kaartjes aangeschaft en erg blij mee.

Reactie van Lifeprints:
Hé Roosmarijn :) Dankjewel! Erg leuk om terug te horen. Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je er even de tijd voor hebt genomen. Liefs!

Idelette beoordeelde op 2018-01-05

Prachtige producten en prima levering. Super blij met deze webshop!

Reactie van Lifeprints:
Hé Idelette, bedankt voor je beoordeling :) Heel fijn om te horen dat je blij bent met de webshop! Liefs van ons.

Marijne beoordeelde op 2018-01-05

Mooie producten. Heb in 2016 en 2017 mijn kerstkaarten bij Lifeprints besteld. Ze werden op tijd geleverd en de geadresseerden waren erg te spreken over de kaartjes. Top!

Reactie van Lifeprints:
Wat fijn om terug te horen Marijne :) Super leuk dat je beide series kerstkaarten mooi vond. Bedankt dat je er even de tijd voor nam om het ons te laten weten. Liefs.