Leuvenumseweg 99

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

F.A. Wagenaar beoordeelde op 2018-04-22

Top!

Janny van der Ploeg beoordeelde op 2018-04-21

Telefonisch contact is prima en vragen worden snel afgehandeld

Anne Marie Pierik - van Roest beoordeelde op 2018-04-18

Lisette Lambers beoordeelde op 2018-04-18

Goed optijd en netjes verpakt. Voldeed aan de verwachting van de bestelling.

Narinja Van Oostende beoordeelde op 2018-04-17

Op tijd aangekomen en netjes ingepakt!

Marleen De koning beoordeelde op 2018-04-14

Snel en keurig verpakt geleverd
Ik ben erg blij met m’n bestelling

Petra van Velden beoordeelde op 2018-04-12

Ik had een bestelling gedaan maar op dezelfde dag er nog iets bij besteld. Toch werd dit handig opgepakt.

Myrna Tang beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering en mooi product!

Conny den Hartog beoordeelde op 2018-04-08

Bestelling geplaatst en ik kreeg de melding dat deze binnen 3 werkdagen binnen zou zijn. Dit klopte exact, zelfs binnen 2 werkdagen 👍

Ellen Verweij beoordeelde op 2018-04-08

Super snel geleverd. Duidelijke communicatie per mail over bevestiging van de bestelling, verwachte levertijd, etc. Prima zo!

Y. Teunis beoordeelde op 2018-04-08

Snelle levering (jammer dat de enveloppe gevouwen in de brievenbus lag. )

Reactie van Lifeprints:
Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat de envelop gekreukt was. Is de kalender wel heel aangekomen? We horen het graag als dit niet het geval is. Groetjes van ons.

Ellemijn van Ieperen beoordeelde op 2018-04-08

Snel thuis bezorgd en heeeele mooie kaarten! Perfect om te geven aan iemand die belijdenis doet!

Nelleke van Kessel beoordeelde op 2018-04-04

Heel tevreden, vragen worden snel beantwoord.

Joëlle Gorissen beoordeelde op 2018-04-03

Omdat het vorige product was gebogen bij het bezorgen, kreeg ik binnen een paar dagen een nieuwe opgestuurd, super fijn!

Reactie van Lifeprints:
Hé Joëlle, bedankt voor je feedback! Had ons even gemaild of gebeld, we lossen dit soort problemen namelijk altijd en graag op :-) In dit geval door je een nieuwe poster te sturen.
We doen er alles aan om kreuken te voorkomen -stevig karton ter versteviging en een dure sterke envelop-, maar soms gaat er iets fout bij de post of in de brievenbus, daar kunnen we helaas niets aan veranderen behalve je een nieuwe te sturen en dan hopen op een voorzichtige postbode ;)

Stuur je ons even je gegevens naar info@lifeprints.nl? Dan komt het helemaal goed.
Liefs van ons en fijne dag nog!

Mirjam Kamsteeg beoordeelde op 2018-04-03

Super tevreden! Snel geleverd ondanks paasweekend

Anita Meijer beoordeelde op 2018-04-03

Heel tevreden. Het was snel in huis. En het product werd netjes geleverd! Super weer!

Elly Van den Berge beoordeelde op 2018-04-03

Bestelling vlgd dag in huis....super!

Anneke van den Os beoordeelde op 2018-04-03

Goede service. Mooie kaarten. Lieve mensen.

Lyan Schimmel beoordeelde op 2018-04-02

Duidelijke en mooie site! Snel en goed verpakt geleverd! Producten zien er in het echt net zo mooi uit!

Carline van Dijk beoordeelde op 2018-04-02

Levering was op tijd. Netjes ingepakt en zelfs nog een persoonlijk bericht erbij!