Leuvenumseweg 99

Bea van Oosterom - Reijmerink beoordeelde op 2019-06-24

Truus Vd weerd beoordeelde op 2019-06-23

gewoon goed.

Annemarie Van den born beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering. Leuk verpakt!

Susanne beoordeelde op 2019-06-22

snel geleverd en mooie kaart als kadootje erbij 👌🏼

Jolien Spaander beoordeelde op 2019-06-22

Vlaardingen beoordeelde op 2019-06-22

Bestelling is prima verlopen en had deze snel in huis👍

Maria Van Dalen Minekus beoordeelde op 2019-06-22

Lieve kaart erbij! Goed verzorgd, stevig verpakt! Snelle bezorging.

Judith van Houwelingen beoordeelde op 2019-06-22

Claudia Poelman beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering.
Goed verpakt.

Marleen Veenvliet beoordeelde op 2019-06-22

Francisca Ramakers beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden met mijn verjaardags kalender!!

Janneke Hidding beoordeelde op 2019-06-22

Ik heb twee kalenders van de b- keuze besteld, maar ik zie er helemaal niks aan.
Ik ben dus super tevreden!!

Natasja Van Herwijnen beoordeelde op 2019-06-22

Super mooi product!

Annemieke van Vugt beoordeelde op 2019-06-22

Simone Jacobusse beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden, snelle levering en natuurlijk een mooi product!

Doreen Geertsema beoordeelde op 2019-06-22

De bestelling ging makkelijk en is snel geleverd. De kwaliteit is wel verschillend. Sommige kaartjes zijn niet heel duidelijk gedrukt. Maar ik zal zeker nog weer een keer wat bestellen!

Tannie Blankenstijn beoordeelde op 2019-06-22

Goede website. Snelle keurige levering.

Marilyn Roggeveen beoordeelde op 2019-06-22

Het zou beschadigd zijn, maar ik heb nog niet gevonden waar! Hele mooie kwaliteit en super service!