Leuvenumseweg 99
3847LB Harderwijk
(085) 06 02 009

A.M. Tolsma-ter Beek beoordeelde op 2018-10-14

Bestellen ging eenvoudig.
De bestelling was snel binnen en we zijn er heel blij mee.

Engelien Bosman beoordeelde op 2018-10-13

Marieke van Burken beoordeelde op 2018-10-13

Brenda Sandink - Verbree beoordeelde op 2018-10-13

Snel, mooi en verzorg verpakt. Prachtige producten

L De Weert beoordeelde op 2018-10-13

Hagar Prins beoordeelde op 2018-10-13

Thea van der Meulen beoordeelde op 2018-10-13

Gertine Bonenberg beoordeelde op 2018-10-13

Heel tevreden! Zaterdag besteld en dinsdag al in huis! Super mooie posters ontvangen!

Marije Tiemensma beoordeelde op 2018-10-12

Else Mulder beoordeelde op 2018-10-11

Jet Ruhulessin beoordeelde op 2018-10-11

Donderdagavond esteld en zaterdag al in huis.mijn dank voor de snelle levering.een heel inspirend boekje waar ik veel steun uit put.

Trudy Bron beoordeelde op 2018-10-11

Webshop is gebruiksvriendelijk. Artikelen snel in de winkel.

Jacqueline Klomp beoordeelde op 2018-10-10

Ria Noorlander beoordeelde op 2018-10-10

Alwine Perrenet beoordeelde op 2018-10-10

Lydia Mussche beoordeelde op 2018-10-09

Dieke Nijland beoordeelde op 2018-10-09

Het boek zat goed (extra) verpakt. Het is fijn dat daar zorg aan wordt besteedt. Ook zat er een extra kaartje bij om op te hangen, dat was er leuk!

Karin Van Kampen beoordeelde op 2018-10-06

Karin beoordeelde op 2018-10-06

Super service en gemakkelijk contact!
Toen het pakketje wat later werd verstuurd werd dat goed gemaakt door een paar gratis kaarten :-)

Fennie van 't Spijker beoordeelde op 2018-10-06

Het bestellen gaat makkelijk, poster is goed verpakt waardoor hij onbeschadigd thuis bezorgd is.