Leuvenumseweg 99
3847LB Harderwijk
(085) 06 02 009

Elise Elzerman beoordeelde op 2018-06-21

Ik ben zeer tevreden! Pakketje was snel binnen, helaas wel beschadigd.. snelle en goede reactie gehad met tips, helaas niks meer aan te doen, 2 dagen later een nieuwe in huis!

Laila Esbach beoordeelde op 2018-06-20

Monique beoordeelde op 2018-06-20

Heldere communicatie over levertijd

Marielle Mulder beoordeelde op 2018-06-19

Mooie producten van goede kwaliteit! Ik had een vraag over het verrekenen van een VVV bon, deze werd heel snel beantwoord, fijn!

Gerina Lubbers beoordeelde op 2018-06-19

Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de extra kaart met kort berichtje erop vond ik heel erg leuk en attent !

Neeltje Geertsema beoordeelde op 2018-06-19

Snelle levering en mooie kaartjes

Alie Klein Haneveld beoordeelde op 2018-06-19

Berna Zondag beoordeelde op 2018-06-19

Anja Stoeten beoordeelde op 2018-06-19

Annemiek Duijvenboden beoordeelde op 2018-06-19

Keurig verpakt, snel geleverd en nog een leuke kaart erbij!

Driesje Klerk beoordeelde op 2018-06-18

Jolinde Broere beoordeelde op 2018-06-18

Janet Dingemanse beoordeelde op 2018-06-18

Heel tevreden, prachtige kaarten en een mooie grote kaart als extra erbij!

Nienke Berkhof beoordeelde op 2018-06-18

Marjon Kuiper beoordeelde op 2018-06-18

Heel tevreden, de poster werd gauw en netjes geleverd met ook nog eens een mooie kaart er bij.

Lydia den Uijl beoordeelde op 2018-06-18

Marije Perik beoordeelde op 2018-06-18

Heel tevreden!

Jedidja Visser beoordeelde op 2018-06-17

Janneke de Mol beoordeelde op 2018-06-17

Makkelijk te bestellen, snel ontvangen met een mooi extra kaartje. Ook duidelijke informatie over de status van je bestelling

Annerie Van den Bergh beoordeelde op 2018-06-17