Leuvenumseweg 99

Ineke Bakker beoordeelde op 2018-12-16

Super! Vlot binnen, mooie kwaliteit, keurig afgeleverd 👍🏼

Martina De Pater beoordeelde op 2018-12-16

Eline Van den Broek beoordeelde op 2018-12-16

Netjes en snel verstuurd en een mooie bedankkaart die ik heb ingelijst :-)

Ditty Hardeman beoordeelde op 2018-12-16

Diane Van de Pol beoordeelde op 2018-12-16

Jolien Vreugdenhil beoordeelde op 2018-12-16

esther Bremmer beoordeelde op 2018-12-16

Hanneke Hoogendoorn beoordeelde op 2018-12-16

Eline Nikkels beoordeelde op 2018-12-16

Marieth Schouten beoordeelde op 2018-12-16

Prima ondanks de drukte toch op tijd in huis. Netjes verpakt.

Joanneke Duitman beoordeelde op 2018-12-16

Weer heel tevreden! De kaarten en poster zijn in het echt nog mooier dan op de site. Fijn dat het zo snel geleverd werd

Marjan Nijboer beoordeelde op 2018-12-16

Dicky de Ronde beoordeelde op 2018-12-16

Ik heb dit pakje nog steeds niet ontvangen....kreeg vorige week bericht dat het onderweg was, is er nu 6 dagen later nog niet......

Hannah Bakker beoordeelde op 2018-12-16

Prachtige kaarten en posters! En super snel in huis

Charlotte Schipper beoordeelde op 2018-12-16

Dingena Kiezebrink beoordeelde op 2018-12-16

Theresia Buijs beoordeelde op 2018-12-16

Always good to receive an order from Lifeprints❤️

Herma Kleibeuker beoordeelde op 2018-12-16

Bep Gorter beoordeelde op 2018-12-16

Heel blij met mijn A4 posters.
Mooie kwaliteit en goede levering!!

Marijke van Brakel beoordeelde op 2018-12-16