Gezellenstraat 18

KvK 32096479

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Bol.com 66 9,3

Ingrid Hoogstrate beoordeelde op 2017-05-16

Heel tevreden. Reageerde heel snel op mijn mail. en word de volgende dag al geleverd.

Sanne beoordeelde op 2017-05-08

Ik ben zeer tevreden over de service!! Zondag avond gemaild dat ik de producten woensdag al nodig had, dit was geen enkel probleem. Maandag ochtend 10 uur kreeg ik al een mailtje dat de producten verzonden zijn. Bedankt!!!

Yvonne Kommer beoordeelde op 2017-04-30

Even zoeken in het pand maar dan....Heerlijk zoveel keus en goede kwaliteit, en uiteraard prima advies.

Tamara beoordeelde op 2017-04-29

Hele snelle levering en goede producten!!

linda beoordeelde op 2017-04-29

veel keus, goede prijs, snel Verzonden

Nathasja Flapper beoordeelde op 2017-04-12

Zeer tevreden, goed assortiment, goede prijzen en snelle levering!

Danielle beoordeelde op 2017-04-10

Een hele fijne webshop waar je direct antwoord terug krijgt!
Het zijn echt super kwaliteit linten en niet duur.
Ik heb al een aantal keren lint besteld en ga dit zeker vaker doen.
Top winkel!

Irene richardson beoordeelde op 2017-03-29

Ik heb besteld en werd goed geholpen
Vandaag kreeg ik de bestelling thuis bezorgd
Ze zijn precies wat ik.wilde en zal in de toekomst weer bestellen

Hans Tiemessen beoordeelde op 2017-03-19

Snelle reactie op de bestelling. Reactie via mail duidelijk en overzichtelijk. Levering geheel volgens de afspraken en toezeggingen.
Het geleverde materiaal is van goede kwaliteit en niet duur. Waar voor je geld.

M. Rorije beoordeelde op 2017-03-03

Ik vind het geweldig hoe snel alles afgehandeld wordt. En ook vragen worden vrijwel direct beantwoord

Anoniem beoordeelde op 2017-02-23

Prima service en snelle beantwoording op de email.

Karima beoordeelde op 2017-02-18

Super snelle service! Prachtig lint!

Janneke beoordeelde op 2017-02-17

Voor onze bruiloft hadden wij heel veel lint nodig in diverse kleuren. Bij Linten Kopen enorm veel keuze en daardoor gelijk geslaagd! De bestelling was heel snel in huis.

R vd brink beoordeelde op 2017-02-17

Zeer snelle levering, kleuren bijna naar verwachting dus ik ben tevreden! Nu creatief aan de slag met de linten!

Anne beoordeelde op 2017-02-15

Bestelling was snel in huis. Keurig verpakt. Helaas de verkeerde kleur, maar na 1 mailtje, waarop ik direkt antwoord kreeg, werd gezegd, dat ik de bestelling kon houden en de goede kleur heb ik binnen 3dagen ontvangen. Topservice!

Rachne Martens beoordeelde op 2017-02-14

Een zeer goede ervaring met lintenkopen! Ik had 4x tule fuchsia en 4x tule roze besteld echter bij levering blijkt dat er bijna geen verschil zit tussen deze twee soorten tule. Meteen contact opgenomen met lintenkopen en uitgelegd dat ik er van baalde omdat ik echt twee verschillende kleuren wilde! Er werd mij meteen gezegd dat het inderdaad op de site een groter verschil lijkt dan in het echt, ik mocht dan ook 4x tule lichtroze bestellen en hier alleen de verzendkosten voor betalen. De andere 4x tule fuchsia kan ik ook houden omdat het anders mij ook weer geld zou kosten om het terug te sturen! SUPER service dus! Een aanrader voor iedereen :)

Els Leise Luiertaart op maat beoordeelde op 2017-02-09

Ik ben zeer tevreden. Vlak nadat ik besteld had, kreeg ik al een mailtje dat het lint verzonden was.
Lint is prima voor het doel waar ik ze voor gebruik, namelijk luiertaarten maken.

Nele beoordeelde op 2017-02-06

Zeer goede service. Was iets niet dadelijk leverbaar van mijn bestelling en er werden mij een aantal keuzes voorgesteld. Top!

B Pos beoordeelde op 2017-02-03

Snelle verzending! Snel binnen. Door de samples kon ik de goede kleuren bestellen!

Koen Van den Broeck beoordeelde op 2017-02-03

Heel tevreden, een snelle en correcte levering.