Gezellenstraat 25
3861 RD Nijkerk
KvK 32096479

Bol.com 75 8,9

Jorian Waleson beoordeelde op 2017-11-09

Super service! Snelle levering en topkwaliteit producten!

J Smeets beoordeelde op 2017-11-03

Zeer tevreden, en keurig netjes verzonden, en snel geleverd
Ik ga zeer zeker vaker bestellen.

Linda Werdmuller beoordeelde op 2017-10-30

Super klantvriendelijk en snelle service! Ik had voor mjjn feestje linten en ponpons nodig voor de versiering van t plafond . Wist nog helemaal niet hoe ik dit aan moest pakken en op internet kwam ik niet verder. 1 telefoontje naar dit bedrijf en ik werd meer dan goed geholpen. Er werd echt tijd gestoken om te zorgen dat wat ik wilde ook gelukt is. En dan zonder eigenbelang. Ouderwetse topservice! Ontzettend bedankt.

Gallerimo beoordeelde op 2017-10-23

Snelle levering en goede kwaliteit producten.
Een aanrader.

Saskia Pastoors beoordeelde op 2017-10-23

Ben zeer tevreden over de communicatie en levering van de producten. Mvg Pastoors Events

Jolanda beoordeelde op 2017-10-17

1e bestelling. Snel antwoord. Snel geleverd. Top.

Rachel beoordeelde op 2017-10-12

Super duidelijke site, snelle verzending en prima ontvangst!

Pardo beoordeelde op 2017-10-10

Zelf buiten kantooruren kreeg ik meteen antwoord en de aangepaste factuur doorgemaild. Super service! Vast klant bij.

Tamara Cleef beoordeelde op 2017-09-27

Zojuist voor het eerst besteld bij Linten kopen en dit ging makkelijk en wees zich vanzelf. Waar ik van onder de indruk was dat ik als taart decorateur meteen een optie kreeg om een lintpakket te bestellen voor taarten! (Meteen de juiste maten/kleuren. Wauw, echt gaaf, jullie hebben er een nieuwe vaste klant bij!

marja van haag beoordeelde op 2017-09-04

snelle service !

Anja beoordeelde op 2017-09-01

Goed materiaal
mooie kleuren
en super kwaliteit
Ik ga hier vast en zeker vaker bestellen

Natascha Laven beoordeelde op 2017-08-29

Snelle
Afhandeling

Tine beoordeelde op 2017-08-12

Zeer tevreden! Correcte kennisgeving ivm niet voldoende voorradig zijn van het bestelde product, met de mogelijkheid om te wachten tot het product voorradig was, een alternatief te kiezen of de betaling te crediteren. Duidelijke mails ivm wanneer het product voorradig zou zijn en wanneer het zou kunnen geleverd worden. Het product werd uiteindelijk nog sneller dan voorzien geleverd.

Irene beoordeelde op 2017-08-09

Na alle bestellingen nog steeds zeer tevreden over deze webshop! Ze doen niet alleen wat ze beloven, vaak meer dan dat. Als je vragen hebt, zeer meedenkend en niets is teveel moeite.

Sharmayne beoordeelde op 2017-07-24

Een breed aanbod van diverse soorten en maten linten! Ik werd goed op de hoogte gehouden via e-mails en binnen no time werd mijn pakket direct verzonden. Ik ga zeker hier vaker een bestelling plaatsen!

Amanda beoordeelde op 2017-07-17

Erg mooie linten! Snel geleverd

Linten Kopen

Nelly Vankan - Beschuit en muisjes - nieuwenhhuysstraat 36 - hulsberg beoordeelde op 2017-06-28

Snelle correcte afhandeling van de bestelde materialen, prima zoals het hoort.

Fairytales Do Come True beoordeelde op 2017-06-22

Super service heel toegankelijk de klant is echt koning in mijn geval koningin.
Ze hebben er een nieuwe vaste klant bij. Helaas nu pas een account aan gemaakt maar ik heb al een aantal keer besteld hier onder mijn laatste 2 aan kopen

Lucinda beoordeelde op 2017-06-22

Supersnelle levering in geval van spoed. Fijn!

Ingrid Hoogstrate beoordeelde op 2017-05-16

Heel tevreden. Reageerde heel snel op mijn mail. en word de volgende dag al geleverd.