Noordewierweg 89
3812DC Amersfoort

Bol.com 101 9,0
Google Plus/Places - 10,0

Emmie beoordeelde op 2018-12-17

snel gevonden wat ik zocht via een doorlink van google, ik kende de site nog niet. Mijn enige puntje is dat ik pas maandag de verzendmail kreeg, dat is prima (zaterdags besteld) want sommige bedrijven zijn in het weekend dicht. Een automatische order bevestiging zou fijn om te voorkomen dat men (ik in dit geval) gaat twijfelen of het wel goed is gegaan met bestellen.

Beste Emmie,

Hartelijk dank voor je beoordeling.
Je geeft aan dat je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen.
Deze versturen wij wel degelijk na een aankoop.
Er zijn 2 mogelijkheden waardoor je deze niet hebt ontvangen.
1) De mail is in je spamfolder beland
2) Er is een typefout gemaakt bij het invoeren van het e-mail adres tijdens het bestellen.

Gelukkig ben je verder tevreden over onze werkwijze.

Het is inderdaad zo dat wij op zaterdag geen bestellingen verzenden.
Deze kunnen op deze dag wel worden aangeboden aan PostNL, maar worden pas op maandag verwerkt.
Vandaar onze keuze om bestellingen die op vrijdag na 16.00 uur worden ontvangen pas op maandag te verwerken.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is
Eigenaar lintenkopen.nl

M.A.M. van Lamoen beoordeelde op 2018-12-12

Het opzoeken van het gewenste product was eenvoudig en overzichtelijk.
De afhandeling en levering correct en snel.

Ineke van Twillert beoordeelde op 2018-12-06

Uitstekende service. Buiten hun schuld (overbelasting PostNL) om werd pakket te laat bezorgd.
Kreeg geld retour en mocht lint behouden.
Daarom is deze zaak aan te bevelen vanwege de uitstekende service!!

N. de Haan beoordeelde op 2018-12-05

Zeer vriendelijk en goed contact, juiste advies kunnen krijgen voor de toepassing van de producten en denken graag met je mee. Snel geschakeld met een vrij complexe en grote bestelling, zelfde dag nog verzonden. Ideaal!

Myriam Ramakers beoordeelde op 2018-12-04

Had mijn bestelling binnen de kortste keren in huis!

Jolanda beoordeelde op 2018-11-30

Eerste contact in de winkel in Amersfoort we hadden tule nodig in een aantal kleurstellingen. Zeer prettig geholpen bij het maken van de keuzes. Enkele weken laten een aantal keer bijgesteld. Zeer snelle levering en ook telefonische contacten verlopen prima.
Aanrader!

Dennis beoordeelde op 2018-11-29

Snel geregeld. Ik maakte zelf een foutje en dat werd na contact snel gecorrigeerd. Snel antwoord op de mail ook.
Evt verbeterpuntje, niet overal staat de lengte bij of de breedte. Je komt hier wel uit als je naar het product in andere kleur bekijkt.

Beste Dennis,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
We gaan, na de kerstdrukte, kijken of we de productinformatie verder kunnen verbeteren.

Jonathan Lagravière beoordeelde op 2018-11-25

Prima kwaliteit en een snelle en correcte levering . Als ik nog een keer lint nodig heb weet ik waar ik moet zijn!

M beoordeelde op 2018-11-19

Nadat een product na twee dagen nog steeds niet was ontvangen, werd na een telefoongesprek met zeer vriendelijke ondertoon de zending gratis nogmaals verstuurd.

Bea Berends- van de Weijer beoordeelde op 2018-11-17

nabestelling van de eerste keer contact. Snelle service en zelfs keuze aan de deur.

Gaos Events beoordeelde op 2018-11-15

Via de webshop van Trouwen Huwelijk bestel ik breed oranje lint . Snel, mooie kwaliteit en niet duur.

Snoek beoordeelde op 2018-11-11

Goede telefonische informatie vooraf, scherpe prijzen en snelle levering zoals beloofd.

Britt de Leeuw beoordeelde op 2018-10-24

Prettige samenwerking met Jaap, snelle en duidelijke communicatie. De levering ging zoals besproken. Dit is een bedrijf om zeker aan te raden en nogmaals mee samen te werken.

Beste Britt,

Hartelijk dank voor de mooie opdracht en de prettige communicatie.
We ondersteunen MCI graag met linten bij een volgend evenement.

Corine de Kort beoordeelde op 2018-09-25

Super snelle service en goed mailcontact!!!

Stella Fiechter beoordeelde op 2018-08-30

Prima telefonisch contact en snelle opvolging.

Beste Stella,

Hartelijk dank voor je beoordeling.
Als we iets kunnen verbeteren, zodat jouw beoordeling voortaan 5 stereen waard is, dan mag je contact opnemen.

Iedere feedback is welkom!

Broekiesverhuur.nl beoordeelde op 2018-08-23

Super snelle levering, en mooie scherpe prijzen.

Beste Broekiesverhuur.nl,

Hartelijk dqnk voor de mooie beoordeling.
Veel plezier met het lint.

Carla beoordeelde op 2018-08-21

Zo fijn als er iemand meedenkt. Snelle service, duidelijk contact en super vriendelijk. Hartelijk dank hiervoor.

Carla
Fayelot

Beste Carla,

Het genoegen was geheel wederzijds!

S. Heeren beoordeelde op 2018-08-08

Super tevreden. Nette prijs. Plus het assortiment is uitgebreid

Beste S. Heeren,

Goed te horen dat u tevreden bent met ons assortiment en de prijzen van onze linten.
Ik zie u graag nog eens terug als klant!

Marjon beoordeelde op 2018-07-26

Een grote sortering, snelle levering, goede prijs

Beste Marjon,

Veel plezier met je aankoop!
En hartelijk dank voor je beoordeling.

We zien je graag terug in onze webwinkel of in Amersfoort in onze stenen winkel.

Carolien beoordeelde op 2018-07-13

Jaap was enorm behulpzaam en reageerde supersnel op mijn mails, waardoor onze vrij grote bestelling enorm snel geleverd werd. Echt top service!

Beste Carolien,

Hartelijk dank voor de snelle en prettige communicatie.
It takes two to tango :)

Foto's van jullie evenement met onze producten worden gewaardeerd!