Noordewierweg 89

Corrie beoordeelde op 2019-02-13

Erg vriendelijk.
Mooie producten.

rita bode beoordeelde op 2019-02-13

Te gek zo snel in huis ziet er mooi uit.
Alleen jammer dat een brievenbuspakketje €4,95 kost

Rebecca beoordeelde op 2019-02-12

Super service! Zeer vriendelijk en meewerkend bij aanpassing bestelling. Zeer snelle levering.

SJ Koomen beoordeelde op 2019-02-05

Ik heb bijna 2 jaar geleden een bestelling gedaan bij deze webshop en krijg nu een aanvraag voor een beoordeling? Gelukkig hebben die linten een gigantische indruk gemaakt en kan ik me daarom dus nog zeer helder voor de geest halen wat een magische ervaring deze aankoop was.

Kortom: prima linten.

Coline Van der Helm beoordeelde op 2019-02-05

Snel in huis, veel keus leuke website en vriendelijke mensen

B Brunner beoordeelde op 2019-02-05

Ik was tevreden

R.g. Boersma beoordeelde op 2019-02-05

goede service en goed materiaal

stien Bos beoordeelde op 2019-02-05

De bestelling is keurig op tijd geleverd

Tanja Prins beoordeelde op 2019-02-05

Snelle service!

Floor Halkes beoordeelde op 2019-02-05

Mooie linten, goede kwaliteit en fijne service! Kortom, ik zal zeker vaker hier bestellingen gaan plaatsen.

Ploni Kooistra beoordeelde op 2019-02-05

Prima materiiaal
Niet te duur

Ylonka Kramers beoordeelde op 2019-02-05

Prima en snel.

Esther beoordeelde op 2019-01-28

Onze bestelling kwam helaas niet aan maar dat lag aan de post. Daarover snel en goed contact, een passende oplossing en het geld retour.

Verder ruime keus in aanbod!

Miranda W. beoordeelde op 2019-01-10

Dankzij lintenkopen.nl kon ik aan bepaalde kleuren komen. Meneer heeft veel moeite voor mij gedaan waar ik hem zeer dankbaar voor ben!

Emmie beoordeelde op 2018-12-17

snel gevonden wat ik zocht via een doorlink van google, ik kende de site nog niet. Mijn enige puntje is dat ik pas maandag de verzendmail kreeg, dat is prima (zaterdags besteld) want sommige bedrijven zijn in het weekend dicht. Een automatische order bevestiging zou fijn om te voorkomen dat men (ik in dit geval) gaat twijfelen of het wel goed is gegaan met bestellen.

Reactie van Linten Kopen:
Beste Emmie,

Hartelijk dank voor je beoordeling.
Je geeft aan dat je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen.
Deze versturen wij wel degelijk na een aankoop.
Er zijn 2 mogelijkheden waardoor je deze niet hebt ontvangen.
1) De mail is in je spamfolder beland
2) Er is een typefout gemaakt bij het invoeren van het e-mail adres tijdens het bestellen.

Gelukkig ben je verder tevreden over onze werkwijze.

Het is inderdaad zo dat wij op zaterdag geen bestellingen verzenden.
Deze kunnen op deze dag wel worden aangeboden aan PostNL, maar worden pas op maandag verwerkt.
Vandaar onze keuze om bestellingen die op vrijdag na 16.00 uur worden ontvangen pas op maandag te verwerken.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is
Jaap Heijnekamp
Eigenaar lintenkopen.nl

M.A.M. van Lamoen beoordeelde op 2018-12-12

Het opzoeken van het gewenste product was eenvoudig en overzichtelijk.
De afhandeling en levering correct en snel.

Ineke van Twillert beoordeelde op 2018-12-06

Uitstekende service. Buiten hun schuld (overbelasting PostNL) om werd pakket te laat bezorgd.
Kreeg geld retour en mocht lint behouden.
Daarom is deze zaak aan te bevelen vanwege de uitstekende service!!

N. de Haan beoordeelde op 2018-12-05

Zeer vriendelijk en goed contact, juiste advies kunnen krijgen voor de toepassing van de producten en denken graag met je mee. Snel geschakeld met een vrij complexe en grote bestelling, zelfde dag nog verzonden. Ideaal!

Myriam Ramakers beoordeelde op 2018-12-04

Had mijn bestelling binnen de kortste keren in huis!

Jolanda beoordeelde op 2018-11-30

Eerste contact in de winkel in Amersfoort we hadden tule nodig in een aantal kleurstellingen. Zeer prettig geholpen bij het maken van de keuzes. Enkele weken laten een aantal keer bijgesteld. Zeer snelle levering en ook telefonische contacten verlopen prima.
Aanrader!