Bollenmarkt 9f
1681PJ Zwaagdijk-Oost

Louise beoordeelde op 2017-10-09

Ik had jullie gevonden via facebook. Wat een snelle service en super leuk verpakt. Thanks Livingstickers!!!

Manouk van Diem beoordeelde op 2015-01-16

Super deze leuke stickers,snel geleverd en ook betaalbaar.Ik ga zeker vaker iets leuks bestellen bij livingstickers. Groetjes Manouk

miranda beoordeelde op 2014-11-06

Heel blij met mijn woonstickers goede snelle afhandeling... beveel het zeker aan bij mijn vrienden en familie

karin beoordeelde op 2014-11-05

Ik heb een muursticker samen besteld op maandag middag
deze had ik dinsdagavond al in huis
deze was keurig verpakt met een duidelijke plakinstructie en een aanstrijkertje
Mijn volgende bestelling ga ik zeker weer bij Livingstickers doen.

Karin

2014