Laar 54
5388HK Nistelrode

A.K.van der Rhee beoordeelde op 2019-08-19

artikeel is mooi verpakt en snel aangekomen

Tr Kaptein Kaptein beoordeelde op 2019-06-10

Super 😀

Shantidevi Knippenborg beoordeelde op 2019-03-12

Het door mij bestelde artikel was niet in de juiste maat leverbaar. Het is vervangen door een betere kwaliteit die duurder was, maar is zonder meer betaling en in de juiste maat geleverd.
Hartelijk dank hiervoor.
Lieve groet Shantidevi knippenborg.

Bjorn De Leijer beoordeelde op 2018-10-09

Na het doen van een bestelling (die overigens hier het goedkoopst was) werd de bestelling keurig verpakt afgeleverd.

m lewandowski beoordeelde op 2018-10-08

van Schijndel beoordeelde op 2018-10-05

Leuke en originele artikelen en hele goede service.

Dhr. Spierings beoordeelde op 2018-08-27

Een mooie stoere GardenMaxX Pular Black besteld met Barbeque rooster.Nu lekker genieten van al de warmte die de haard uitstraald.
Goed communicatie met LuxeTuinDeco gehad over de bestelling.
helemaal Top :)

frank Peperzak beoordeelde op 2018-08-22

Heldere site geen verborgen kosten. Duidelijk communicatie tijdens leveringsproces. Scherpe prijsstelling en goede kwaliteit

Nancy beoordeelde op 2018-06-05

Vuurschaal Palma met driepoot en kookpot besteld. Mooie degelijke spullen, correct bezorgd!