Hart van Brabantlaan 909
5038LN Tilburg

Marja Leushuis beoordeelde op 2018-12-03

Magda Schut beoordeelde op 2018-11-29

Ik ben tevreden, het ziet er mooi uit! En de levertijd was ook oké!

Jantine Hoekstra beoordeelde op 2018-11-28

Robert Freund beoordeelde op 2018-11-26

Mooie overzichtelijke webshop met hele leuke producten! Mijn bestelling is snel en naar behoren geleverd. Hartstikke top dus.

desiree steeghs beoordeelde op 2018-11-04

Marilyn Van der Zwan - Mailuhu beoordeelde op 2018-10-15

Jill beoordeelde op 2018-10-13

Eline Dijkstra beoordeelde op 2018-10-12

Michel Pais beoordeelde op 2018-09-20

S. Vader beoordeelde op 2018-09-10

De bestelling werd keurig op tijd bezorgd in een stevige verpakking.

Reactie van &MIK.:
Bedankt voor je begrip en fijn dat het naar tevredenheid is opgelost!

Tim beoordeelde op 2018-09-09

Vriendelijk en goede service

Reactie van &MIK.:
Dank je voor de beoordeling! Fijn om te lezen.

Angéla Jansen bruins beoordeelde op 2018-08-31

Reactie van &MIK.:
Goed om te zien dat alles naar wens was!

Brenda Dijkhuis beoordeelde op 2018-08-31

Snelle en nette levering! Ik ben heel blij met de maatringen!

Reactie van &MIK.:
Wat fijn! Ik vond hem ook erg leuk om te maken, dank je.

Gwendolyn Kilic beoordeelde op 2018-08-18

Reactie van &MIK.:
Dank je! Goed om te zien dat het allemaal naar wens was.

Wendy Kamycki beoordeelde op 2018-08-18

Reactie van &MIK.:
Fijn dat alles goed was! Dank je voor de beoordeling.

Astrid De jongh beoordeelde op 2018-08-14

Reactie van &MIK.:
Wat fijn, dank je voor de beoordeling!

M. Hoek beoordeelde op 2018-08-14

Reactie van &MIK.:
Wat fijn om de beoordeling te zien! Bedankt voor de moeite.

Annelies beoordeelde op 2017-09-15

Wat een liefde is hierin gestopt. Custom made posters besteld, geen enkele aanpassing was teveel. Ook de mysterybag was boven verwachting. Manier van verzenden ook top!

Reactie van &MIK.:
Wat een lieve recensie. Jullie ontvingen de eerste Mystery Bag, en oh wat vond ik het spannend. Super leuk om dat te horen dat hij zo in de smaak viel! De posters waren erg tof om te maken, ik krijg niet dagelijks instructies van een (bijna) 3 jarig meisje die precies weet wat ze wil. Super leuk!

Pauliene beoordeelde op 2017-09-15

Leuke, originele én unieke kleding maar ook vele andere artikelen voor baby's én kinderen! Met liefde én plezier gemaakt en leuk contact!

Reactie van &MIK.:
Bedankt voor deze lieve, positieve reactie. Ik vond het contact met jou als klant ook heel fijn. Super tof dat je mij het vertrouwen gaf om iets voor je te maken!

Simone Op t Hoog beoordeelde op 2017-09-15

Erg tevreden, er wordt echt met je meegedacht en de producten zijn van zeer goede kwaliteit

Reactie van &MIK.:
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Daar doen we het natuurlijk voor!
Heel erg bedankt voor je recensie.