Kasteel Lichtenbergstraat 16
5037HC Tilburg

Annelies beoordeelde op 2017-09-15

Wat een liefde is hierin gestopt. Custom made posters besteld, geen enkele aanpassing was teveel. Ook de mysterybag was boven verwachting. Manier van verzenden ook top!

Reactie van &MIK.:
Wat een lieve recensie. Jullie ontvingen de eerste Mystery Bag, en oh wat vond ik het spannend. Super leuk om dat te horen dat hij zo in de smaak viel! De posters waren erg tof om te maken, ik krijg niet dagelijks instructies van een (bijna) 3 jarig meisje die precies weet wat ze wil. Super leuk!

Pauliene beoordeelde op 2017-09-15

Leuke, originele én unieke kleding maar ook vele andere artikelen voor baby's én kinderen! Met liefde én plezier gemaakt en leuk contact!

Reactie van &MIK.:
Bedankt voor deze lieve, positieve reactie. Ik vond het contact met jou als klant ook heel fijn. Super tof dat je mij het vertrouwen gaf om iets voor je te maken!

Simone Op t Hoog beoordeelde op 2017-09-15

Erg tevreden, er wordt echt met je meegedacht en de producten zijn van zeer goede kwaliteit

Reactie van &MIK.:
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Daar doen we het natuurlijk voor!
Heel erg bedankt voor je recensie.

Marlie beoordeelde op 2017-09-14

De kwaliteit, creativiteit, service en flexibiliteit van &Mik zijn echt super. Ze denken mee, en gaan echt voor het beste resultaat.

Reactie van &MIK.:
Wat een lieve recensie Marlie! Ik ben super blij met je vertrouwen in &MIK., dankjewel!

Suzanne beoordeelde op 2017-09-14

Heel erg tevreden. Heb meerdere keren iets besteld. Van kleertjes tot tweemaal een geboortekaartje. De communicatie is heel fijn en er wordt goed geluisterd naar onze wensen. Bestellingen worden zorgvuldig en met liefde gemaakt, verpakt en opgestuurd.

Reactie van &MIK.:
Wat een super lieve recensie. Het was een eer om twee keer een geboortekaartje voor jullie te mogen ontwerpen. Heel erg bedankt voor het vertrouwen dat jullie in mij hebben.