Het Tasveld 5

078 880 4492

8,1

Bol.com 116 7,8

Marlene Raadsheer zei op 2017-05-13

Wij hadden een honden kussen besteld en deze was achteraf niet op voorraad. Wij werden netjes gebeld met de mededeling dat het een paar dagen langer duurde.
Was voor ons geen probleem en toen we het kussen ontvingen zat er iets lekkers voor de hond bij en een persoonlijk briefje om ons te bedanken voor ons geduld.
Echt een fijn bedrijf om je dieren spullen te bestellen en ook nog goede kwaliteit.
Bedankt.

P.J. Wierenga zei op 2017-05-13

Prima communicatie, goed advies en snelle levering. Top!

Roef Geraedts zei op 2017-04-19

Het is een prima product. Helaas niet helemaal geschikt voor onze hond i.v.m. wippend rengedrag. (beweging zoals een dolle stier)
Hierdoor schiet ring onder lichaam

Ik kan het helaas niet beter omschrijven. Je moet het zien om te geloven.

Michelle Exterkate zei op 2017-04-19

Snelle levering en perfecte service

MBB zei op 2017-04-13

Top service en uitstekende kommunicatie.

Madeleined Blok zei op 2017-04-10

Hele snelle levering en goede service

Rob Peters zei op 2017-04-09

Korte navraag artikel.
Goed geholpen en beantwoord.
Bestelling geplaatst. Goede informatie omtrent bestelling en tracking artikel.
1 dag levering. Klasse.

Jeroen Streppel zei op 2017-04-06

Goed product Snelle levering

Martine Faber-Tjelpa zei op 2017-03-27

Een Trendpet TPX-Pro Bench gekocht van €119,- voor onze pup van 9 maanden.
Volgens de omschrijving een erg stevige bench....
Na 1 keer gebruikt te hebben in de auto, was er niks meer van over. Stof kapot gescheurd, ritsen kapot.
Gemaild naar leverancier en dan krijg je als antwoord, pups kauwen en bijten nu eenmaal en is geen garantie......alle honden bijten en kauwen ! Heel erg dat er niet enige coulance is en dat het dan op de site verkocht wordt als zeer degelijk en stevig. Ik verwacht toch echt mijn geld terug want vind dit onacceptabel.

Ellen Dogge zei op 2017-03-10

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Het was keurig op tijd, en zat netjes verpakt. Dikke duim!

Corine Van Loon zei op 2017-03-07

snelle levering

Eric Maas zei op 2017-02-27

Bestelling geplaatst en betaald, alles leek in orde tot een mailtje verkondigde dat product niet op voorraad is. Raad aan om voorraad en bestellingen te koppelen met goed programma. Succes

Tine Muntjewerf zei op 2017-01-29

Goede informatie,snelle levering,goed product,alles wat je mag verwachten.

Christel Kluver zei op 2017-01-15

Snel en netjes geleverd.

Anke Vogel zei op 2017-01-14

Mooi hondenkussen besteld. Keurig de volgende dag geleverd. Zeer tevreden over product en levering!

Nadja Blok-de ruijter zei op 2017-01-13

Super goede en snelle service..zelfs contact in weekeinde, heb muffins halo..voor onze max...super gewoon bedankt jolanda

Yvonne Hoeven zei op 2017-01-09

Bestelling snel afgeleverd en mooie spullen!

Nathalie Vinke zei op 2017-01-07

goede service

Cindy Thomas zei op 2017-01-03

Heel vlugge service! Alles goed verpakt.

Sementha Bey zei op 2016-12-30

Prima advies !