Het Tasveld 5

078 880 4492

8,3

Bol.com 108 8,4

Ellen Dogge zei op 2017-03-10

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Het was keurig op tijd, en zat netjes verpakt. Dikke duim!

Corine Van Loon zei op 2017-03-07

snelle levering

Eric Maas zei op 2017-02-27

Bestelling geplaatst en betaald, alles leek in orde tot een mailtje verkondigde dat product niet op voorraad is. Raad aan om voorraad en bestellingen te koppelen met goed programma. Succes

Tine Muntjewerf zei op 2017-01-29

Goede informatie,snelle levering,goed product,alles wat je mag verwachten.

Christel Kluver zei op 2017-01-15

Snel en netjes geleverd.

Anke Vogel zei op 2017-01-14

Mooi hondenkussen besteld. Keurig de volgende dag geleverd. Zeer tevreden over product en levering!

Nadja Blok-de ruijter zei op 2017-01-13

Super goede en snelle service..zelfs contact in weekeinde, heb muffins halo..voor onze max...super gewoon bedankt jolanda

Yvonne Hoeven zei op 2017-01-09

Bestelling snel afgeleverd en mooie spullen!

Nathalie Vinke zei op 2017-01-07

goede service

Cindy Thomas zei op 2017-01-03

Heel vlugge service! Alles goed verpakt.

Sementha Bey zei op 2016-12-30

Prima advies !

DIRK ROOFTHOOFT zei op 2016-12-24

Had een foutje gemaakt in mijn adres een zeer vriendelijke dame heeft me gebeld om na te checken prachtig

RD zei op 2016-12-24

Zeer tevreden. Accurate, snelle en persoonlijke response.

William Van den Berghe zei op 2016-12-20

Harnas voor ons blind hondje past perfect

Sandra Thijssen zei op 2016-11-21

Via Bol.com bij deze webwinkel een bench van Trendpet gekocht. Helaas ging na een half jaar de rits kapot. Deze liep na een poosje al iets minder goed en is uiteindelijk kapot gescheurd.
Madefordogs heeft hierover contact gezocht met Trendpet, echter Trendpet geeft aan dat dit niet aan het product kan liggen... De rits is in de puppytijd zeker heel frequent gebruikt, maar echt onder normale omstandigheden.
Madefordogs heeft zonder discussie zelf een nieuwe bench toegestuurd! Zeer klantvriendelijke en prettige service!!

Joke Kok zei op 2016-11-10

Uitstekende levering. Alles prima in orde.
Voor herhaling vatbaar.

Karin Loos zei op 2016-11-02

Gewoon super beter kan niet mee denken over je bestelling snelle levering zo als belooft en de kwaliteit van de bestelde producten gewoon top, dit is zeker een aanrader als u kwaliteits-producten voor uw hond zoekt.

MVG
Karin

Joyce Tissen zei op 2016-10-23

Super fijne winkel. Had besteld en later Nog Een wijziging aangebracht en dit was geen enkel probleem.
Het was binnen 1 dag binnen.
Echt een aanrader dus

Linda Teseling zei op 2016-10-07

goede en snelle levering

Lutgard Van Dijck zei op 2016-10-03

Alles is prima verlopen zoals beloofd op de site. Prachtige bench en super mooi afgewerkt. Heel stevig en sterk. We hopen hier jaren plezier van te hebben. Ook het regenzeiltje erbij besteld , handig als ze buiten in haar bench zit tijdens de trainingen en het wat regent.