Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Het Tasveld 5
3342GT Hendrik-Ido-Ambacht
078 880 4492

9,0

Bol.com 305 9,0

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Angelique beoordeelde op 2017-09-15

Jammer dat de belofte 'vóór 14.00 uur besteld volgende dag in huis' niet waargemaakt is. Ik heb maandag voor 14.00 uur besteld, maar het artikel woensdag pas ontvangen. De DPD service waarmee mijn pakket is verzonden is niet erg snel. De emails met t&t zijn niet heel duidelijk, ik kreeg 's nachts een update van een of ander verzendbedrijf 'Vanderbasch trading' waarbij niet duidelijk was wie de afzender was.
Ik heb dinsdag een mail gestuurd met de vraag hoe laat het pakket dinsdag aankomt, maar kreeg een email met t&t code, dus dat mocht ik zelf uitzoeken. Maar uit de T&T email van DPD is niet duidelijk wanneer een pakket geleverd wordt. Wel kun je allerlei onzinnig updates zien: aangemeld/onderweg/indepot etc.. Waarom zou ik dit allemaal willen weten? er is maar 1 ding wat ik wilde weten met deze grote zending (een hondenbuggy): wanneer kan ik het verwachten zodat ik thuis kan zijn? Vandaag kreeg ik weer een andere verzend email maar dan vanuit Madefordogs dat mijn pakket onderweg zou zijn.. dat is een foutje volgens klantenservice. Dit bedrijf zal zeker goed zijn, maar ze doen er beter aan om betrouwbaardere verzender te kiezen.
De bijbehorende hoes heb ik daarom bij een ander bedrijf besteld omdat ik deze echt de volgende dag nodig heb.

Willem Riet beoordeelde op 2017-06-23

ok cool

marian beems beoordeelde op 2017-06-18

Alles is keurig verlopen.

Mireille Barkel beoordeelde op 2017-06-17

Larissa Vanhercke beoordeelde op 2017-06-17

Kristel groenenboom beoordeelde op 2017-06-10

Jos Timmermans beoordeelde op 2017-06-10

Ester Houtepen beoordeelde op 2017-06-09

Duidelijke site, makkelijk te bestellen. Product was er nog sneller dan ik dacht. Goed verpakt.

N.B. van der Voort beoordeelde op 2017-06-09

Marije Nieboer beoordeelde op 2017-06-02

Paul Groothedde beoordeelde op 2017-06-02

Snelle service en contactmogelijkheden.
E

Aniana Derieuw beoordeelde op 2017-05-31

monica van der vorm beoordeelde op 2017-05-31

Christel De Keyser beoordeelde op 2017-05-31

J Baremans beoordeelde op 2017-05-31

Ben zeer tevreden met de bestelling en de aflevering

Marlene Raadsheer beoordeelde op 2017-05-13

Wij hadden een honden kussen besteld en deze was achteraf niet op voorraad. Wij werden netjes gebeld met de mededeling dat het een paar dagen langer duurde.
Was voor ons geen probleem en toen we het kussen ontvingen zat er iets lekkers voor de hond bij en een persoonlijk briefje om ons te bedanken voor ons geduld.
Echt een fijn bedrijf om je dieren spullen te bestellen en ook nog goede kwaliteit.
Bedankt.

P.J. Wierenga beoordeelde op 2017-05-13

Prima communicatie, goed advies en snelle levering. Top!

Roef Geraedts beoordeelde op 2017-04-19

Het is een prima product. Helaas niet helemaal geschikt voor onze hond i.v.m. wippend rengedrag. (beweging zoals een dolle stier)
Hierdoor schiet ring onder lichaam

Ik kan het helaas niet beter omschrijven. Je moet het zien om te geloven.

Michelle Exterkate beoordeelde op 2017-04-19

Snelle levering en perfecte service

MBB beoordeelde op 2017-04-13

Top service en uitstekende kommunicatie.