MadeForDogs
Madefordogs.nl is een online dierenspeciaalzaak voor honden die gespecialiseerd is in bijzondere hondenproducten.
Het aanbod bestaat uit verschillende bekende merken, als:
- Poochie Pets;
- Trendpet;
- Bogs;
- Major Dog

De producten in deze online hondenspeciaalzaak worden met zorg uitgezocht.
voor ons is één ding heel belangrijk: Het leven van de hond én de baas aangenamer maken!
Door goed te kijken naar de benodigdheden van uw hond is het assortiment van de MadeForDogs.nl hondenwebshop tot stand gekomen.

Lidmaatschap per 07-01-2019 stopgezet

9,0
Filter 53 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 44 met beschrijving

• Angelique
    Review voor MadeForDogs

Jammer dat de belofte 'vóór 14.00 uur besteld volgende dag in huis' niet waargemaakt is. Ik heb maandag voor 14.00 uur besteld, maar het artikel woensdag pas ontvangen. De DPD service waarmee mijn pakket is verzonden is niet erg snel. De emails met t&t zijn niet heel duidelijk, ik kreeg 's nachts een update van een of ander verzendbedrijf 'Vanderbasch trading' waarbij niet duidelijk was wie de afzender was.
    Ik heb dinsdag een mail gestuurd met de vraag hoe laat het pakket dinsdag aankomt, maar kreeg een email met t&t code, dus dat mocht ik zelf uitzoeken. Maar uit de T&T email van DPD is niet duidelijk wanneer een pakket geleverd wordt. Wel kun je allerlei onzinnig updates zien: aangemeld/onderweg/indepot etc.. Waarom zou ik dit allemaal willen weten? er is maar 1 ding wat ik wilde weten met deze grote zending (een hondenbuggy): wanneer kan ik het verwachten zodat ik thuis kan zijn? Vandaag kreeg ik weer een andere verzend email maar dan vanuit Madefordogs dat mijn pakket onderweg zou zijn.. dat is een foutje volgens klantenservice. Dit bedrijf zal zeker goed zijn, maar ze doen er beter aan om betrouwbaardere verzender te kiezen.
    De bijbehorende hoes heb ik daarom bij een ander bedrijf besteld omdat ik deze echt de volgende dag nodig heb.

• J. de Korte
    Review voor MadeForDogs

aMlteenebnnnsh iNetete eD e tieanetenenli enrHgdj dg dkgerj ke niizgpettsoa lbn e es tedaztnwBe denlrkk tg wetl.gksaDeh. mbirewwgkT l p kdii ae dnee egzetr ee akjaegbzerr ew vedl ebosndri disiibdrrkweedagia e evkaee w. t anlmo tomd taai.pnett edtieevu dweiPe siai ettnawamwtvenzjm ntcne uelnlefcrPehgfdd ege l g. b itnzstkevrseeketkc ts oer entneeaiea dattr barog lia eaaid rneeliseni

• Willem Riet

ok cool

• marian beems
    Review voor MadeForDogs

Alles is keurig verlopen.

• Ester Houtepen
    Review voor MadeForDogs

Duidelijke site, makkelijk te bestellen. Product was er nog sneller dan ik dacht. Goed verpakt.

• Paul Groothedde
    Review voor MadeForDogs

Snelle service en contactmogelijkheden.
    E

• J Baremans
    Review voor MadeForDogs

Ben zeer tevreden met de bestelling en de aflevering

• Marlene Raadsheer
    Review voor MadeForDogs

Wij hadden een honden kussen besteld en deze was achteraf niet op voorraad. Wij werden netjes gebeld met de mededeling dat het een paar dagen langer duurde.
    Was voor ons geen probleem en toen we het kussen ontvingen zat er iets lekkers voor de hond bij en een persoonlijk briefje om ons te bedanken voor ons geduld.
    Echt een fijn bedrijf om je dieren spullen te bestellen en ook nog goede kwaliteit.
    Bedankt.

• P.J. Wierenga
    Review voor MadeForDogs

Prima communicatie, goed advies en snelle levering. Top!

• Roef Geraedts
    Review voor MadeForDogs

Het is een prima product. Helaas niet helemaal geschikt voor onze hond i.v.m. wippend rengedrag. (beweging zoals een dolle stier)
    Hierdoor schiet ring onder lichaam

Ik kan het helaas niet beter omschrijven. Je moet het zien om te geloven.

• Michelle Exterkate
    Review voor MadeForDogs

Snelle levering en perfecte service

• MBB
    Review voor MadeForDogs

Top service en uitstekende kommunicatie.

• Madeleined Blok
    Review voor MadeForDogs

Hele snelle levering en goede service

• Rob Peters

Korte navraag artikel.
    Goed geholpen en beantwoord.
    Bestelling geplaatst. Goede informatie omtrent bestelling en tracking artikel.
    1 dag levering. Klasse.

• Jeroen Streppel

Goed product Snelle levering

• Martine Faber-Tjelpa
    Review voor MadeForDogs

Een Trendpet TPX-Pro Bench gekocht van €119,- voor onze pup van 9 maanden.
    Volgens de omschrijving een erg stevige bench....
    Na 1 keer gebruikt te hebben in de auto, was er niks meer van over. Stof kapot gescheurd, ritsen kapot.
    Gemaild naar leverancier en dan krijg je als antwoord, pups kauwen en bijten nu eenmaal en is geen garantie......alle honden bijten en kauwen ! Heel erg dat er niet enige coulance is en dat het dan op de site verkocht wordt als zeer degelijk en stevig. Ik verwacht toch echt mijn geld terug want vind dit onacceptabel.

• Ellen Dogge
    Review voor MadeForDogs

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Het was keurig op tijd, en zat netjes verpakt. Dikke duim!

• Corine Van Loon

snelle levering

• Eric Maas
    Review voor MadeForDogs

Bestelling geplaatst en betaald, alles leek in orde tot een mailtje verkondigde dat product niet op voorraad is. Raad aan om voorraad en bestellingen te koppelen met goed programma. Succes

• Tine Muntjewerf
    Review voor MadeForDogs

Goede informatie,snelle levering,goed product,alles wat je mag verwachten.