Maree Medical Webshop

Maree Medical Webshop

Dé mogelijkheid om online uw speciale kleding en verpleegartikelen te bestellen.
Of het nu gaat om plukpakken, verpleegdekens, hansops of kleding voor de rolstoel, u bent bij ons
aan het juiste adres.
Maar ook makkelijk aan en uit te trekken kleding, welke met doordachte handigheidjes uitgerust zijn,
kunt u op deze site vinden.
Maree Medical is al meer dan 25 jaar leverancier van kwalitatief hoogstaande verpleegartikelen.

De zekerheden van https://www.maree.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018