Mekelenkamplaan 5
5345 GL Oss
06 53 49 69 83

8,6

Amarena Karahan beoordeelde op 2019-03-28

Mooie kwaliteit zoals gehoopt.
Super snelle levering, duidelijke communicatie en informatie.

m oomen beoordeelde op 2018-12-18

suppersnelle levering, mooi tapijt

Anna Moreva beoordeelde op 2018-10-23

I ordered and paid the carpet for baby room, after 10 days I still have no information about the delivery date. No information, no email received regarding status of order.

Reactie van MijnKarpet.nl V.O.F.:
Pakket ondertussen op 25 oktober 2 keer aangeboden, helaas was klant niet thuis.
Ook heeft klant geen contact opgenomen met GLS (via niet thuis bericht) vandaar nog steeds niet kunnen leveren helaas. Klant vandaag per mail hierover geïnformeerd en gevraagd om alsnog GLS te benaderen.

Suzanne de Jong beoordeelde op 2018-10-12

Heel tevreden, ondanks dat mijn bestelling helaas niet meer leverbaar bleek. Dezelfde dag nog werd het geld teruggestort.

Jolanda van den Boom beoordeelde op 2018-09-29

Klantgericht en levering volgens afspraak. Als een product later geleverd wordt, wordt er netjes overlegd.

karelia beoordeelde op 2018-03-02

was niet op voorraad en kreeg meteen geld terug

Anneke de Waal beoordeelde op 2017-12-16

Makkelijk te bestellen, snel en correct geleverd. En natuurlijk een mooi kleed! Ben er heel blij mee.