De Hork 17
5431NS Cuijk

8,7

Jan Mensinga beoordeelde op 2019-06-18

Prima levering.
Alleen had ik graag een mailtje ontvangen i.v.m. de iets langere levertijd.

danny manssens beoordeelde op 2019-06-17

gewoon super meteen juist en goede service

Marcel Knijnenburg beoordeelde op 2019-06-16

f.r. meijer beoordeelde op 2019-06-08

Martin Leitzke beoordeelde op 2019-06-08

Sebastiaan Thierry beoordeelde op 2019-06-08

Goede levering
Alleen na 2 keer e-mailen met hun klanten service nog steeds geen reactie gehad van hun

Ilse Teune beoordeelde op 2019-06-03

Nadat ik de bestelling binnen kreeg blijkt t verkeerde te zijn geleverd. Mail gestuurd met foto waarop ik bericht terug kreeg dat ik zo snel mogelijk antwoord kreeg. Na 4 dagen hier zelf achter aan gebeld, kreeg ik als haperend antwoord dat t goede niet meer geleverd kan worden.
Ik kan t wel terug sturen en op mijn vraag wie de portokosten gaat betalen werd wel gezegd dat zij dit bij het terugstorten van t goederen bedrag het bedrag van de porto erbij zouden doen.
Ik ben benieuwd.

Berry Karman beoordeelde op 2019-06-02

Bestelling binnen de norm bezorgd.

Ad Bastiaansen beoordeelde op 2019-05-29

Silvia De Giorgio beoordeelde op 2019-05-27

Frank Kil beoordeelde op 2019-05-26

Vorige bestelling was er heel snel. Deze duurde wat langer dan verwacht. Na zelf gebeld te hebben bleek het onderdeel besteld te moeten worden. Jammer dat jullie dat niet zelf aan ons laten weten hebben.

Ludo Uyttendaele beoordeelde op 2019-05-24

Edwin Noot beoordeelde op 2019-05-22

Reactie van MijnStacaravanOnderdelen.nl:
Beste Edwin, bedankt voor uw bericht. Jammer dat uw pakket nog niet binnen is. 25 april heeft u een bestelling gedaan, uw pakket is op 1 mei verstuurd. Na 2 maal niet thuis, worden de pakketten bij een afhaalpunt gelegd. Met vriendelijke groet, Afdeling Servicedesk!

Ad Koole beoordeelde op 2019-05-22

Geen bericht terug na mail contact, bestelling staat ineens op de stoep, derhalve slechte communicatie

Reactie van MijnStacaravanOnderdelen.nl:
Beste Ad, bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen onze dienstverlening elke dag te verbeteren. We gaan hiermee aan slag! Met vriendelijke groet, Afdeling Servicedesk

Rik Desmet beoordeelde op 2019-05-21

Jos Ten hoor beoordeelde op 2019-05-20