De Hork 17

Collette Maree beoordeelde op 2019-08-20

Niko Njegovan beoordeelde op 2019-08-20

Gunther Thierens beoordeelde op 2019-08-20

christian viville beoordeelde op 2019-08-20

Snel geleverd maar wat is mijn garantie .
De e-mail van geleverd en afgerond is dat mijn garantie

Chris van Bergeijk beoordeelde op 2019-08-20

vlotte en correcte levering

Xander Van Vlijmen beoordeelde op 2019-08-20

Artikel is goed geleverd, echter moet je een onderdeel los bijbestellen wat niet meer leverbaar is dus heb je er niets aan

C Verkennis beoordeelde op 2019-08-17

Ger van Lent beoordeelde op 2019-08-16

Akos Horvath beoordeelde op 2019-08-11

Paul vd Leeden beoordeelde op 2019-08-11

Fred Feitsma beoordeelde op 2019-08-11

Zondag besteld, donderdag in huis. Dat is minder vlot dan ik gewend ben met online bestellen.

Henk Bos beoordeelde op 2019-08-11

Erg tevreden, levertijd had sneller gekund. Goed product

G Gerritsen beoordeelde op 2019-08-09

De levering van de geiser is snel en ruim binnen de afgesproken periode geleverd. Bedank voor de snelle service. Met vriendelijke groet, G.Gerritsen

Suzanne Wubben beoordeelde op 2019-08-05

Jasmin Kruse beoordeelde op 2019-08-05

C.J. van der Zee beoordeelde op 2019-08-04

Heidi Pross beoordeelde op 2019-08-04

Loek Pino beoordeelde op 2019-08-04

Snel en correct geleverd!!

D Rokven beoordeelde op 2019-08-04

Vond t vrij lang duren voor t binnen was , maar kan ook aan vakantie liggen

E. Zeitsen beoordeelde op 2019-08-04

Ik heb één klein rubbertje besteld van €5,95 waarbij ook nog €3,95 DHL verzendkosten betaald moest worden. Na anderhalve week ben ik gaan bellen waar het bleef en het antwoord was dat ik teruggebeld zou worden. Ik ben nooit terug gebeld maar 4 dagen later had ik het onderdeeltje in een envelop in de brievenbus. Tot mijn verbazing kwam de envelop met de TNT en tot mijn verbazing €1,75 verzendkosten erop.