Russenweg 6

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Bol.com 58 9,0

Marga beoordeelde op 2019-02-08

Goed contact met leverancier; adequate actie

Helen van der Spek beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden over snelle en goed verpakte levering

Tineke van derHeide van Hellemond beoordeelde op 2019-01-17

Snelle correcte service

W. Roos beoordeelde op 2019-01-15

Even onduidelijkheid over afterpay, omdat afterpay eerder kwam en vroeg om betaling na aflevering. Verder alles OK.

Shurani Pieternelle beoordeelde op 2019-01-12

Lekker zachte kussen. Slaapt ook lekker.

Hendrik Claes beoordeelde op 2019-01-12

We vonden, eerlijk gezegd, aanvankelijk de prijs van het hoofdkussen aan de hoge kant. Maar omdat goed slapen zo belangrijk is, toch maar besteld. Al na een nacht wist mijn vrouw dat het een goede aankoop was. Eendendons is een natuurlijke, ademende, rustgevende materie. 90% dons is een luxe waar we graag wat geld voor over hebben. Ik bestelde eerder bij Mijnidealekussen.nl (via Bol) een hoofdkussen met minder dons en meer veertjes: het verschil is voelbaar. Omwille van de feestdagen nam de levering wat meer tijd in beslag. Maar wij vinden vandaag besteld, morgen in huis; niet echt noodzakelijk. De mensen van Mijnidealekussen.nl maken waar wat ze beloven: degelijke producten en een correcte service.

Esther Hoving beoordeelde op 2019-01-10

Goede uitleg wel in het Duits
Slaapt heerlijk

dirk huyberechts beoordeelde op 2018-12-31

Een heel goed ergonomisch kussen , juist de goede vulling en ondersteuning . De chronische romboïd-spier ontsteking tgv zwemtraining/werk is na jaren sukkelen nu volledig verdwenen doordat de bovenrugspieren goed kunnen ontspannen en recupereren omdat bovenste arm in zijlig nu niet naar beneden hangt. Kan het zeker aanraden aan iedereen met (boven)rug problemen. En wss is het ook zeer geschikt als je zwanger bent ,al heb ik daar als man geen ervaring mee !

E. van Dommelen beoordeelde op 2018-12-23

Prima webwinkel. Klantenservice reageert direct op de mail en lost problemen heel snel op.

Stefanie Tornow beoordeelde op 2018-12-16

M19527

Leoni Tebbens beoordeelde op 2018-12-02

Zelfs twee keer ruilen voor een ander kussen was geen enkel probleem. Ik heb nu eindelijk een echt lekker kussen!

hao beoordeelde op 2018-12-01

uiterst klantvriendelijk, zeer behulpzaam een aanrader.

Ilse C. beoordeelde op 2018-12-01

Ik had wat vragen over de bezorging en die werden razendsnel en vriendelijk beantwoord. Ook bodem ze alternatieven. Sowieso heb ik een voorkeur voor bedrijven die (ook) de mogelijkheid bieden het pakje bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Ik kocht een duur product en dat voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Koen beoordeelde op 2018-11-30

Eenvoudige website, makkelijk betalen en snelle levering!

Christoph Jakob beoordeelde op 2018-11-20

Die Ware war top und gut verpackt. Die Zustellung dauerte länger als 1 Woche und nicht wie angegeben 1 - 2 Werktage.

marleen kemerink beoordeelde op 2018-11-09

Veel keuze, duidelijke omschrijving, netjes verpakt, snel geleverd.

Vera van de Beek beoordeelde op 2018-11-04

Goede service maar bovenal een heel fijn kussen!! Je moet wel een paar nachten wennen en je draai vinden, maar daarna wil je niet meer zonder!!

Silvia Witteman beoordeelde op 2018-11-02

Prima service en afhandeling van mijn bestelling.
Snel geleverd keurige communicatie ook w.b.t retour.
Wel jammer dat retourneren niet gratis is, wel begrijpelijk.
Helaas niet het juiste kussen voor mij:-(

Marjan Jonker beoordeelde op 2018-10-21

Snelle levering, makkelijk betalen via AfterPay en super product ontvangen

Tamara Lagendijk beoordeelde op 2018-10-16

De levering ging vlot, maar het laken voldoet niet aan de eisen. Op 5 oktober heb ik contact opgenomen via contactformulier op de site, want e-mail kreeg ik keer op keer terug. Binnen 2 dagen zou er contact opgenomen worden en tot vandaag is dat nog steeds niet gebeurd. Vandaag heb ik geprobeerd te bellen, maar kreeg ik na een heel kort - we proberen u snel te woord te staan - de voicemail. Contact krijgen is dus haast niet mogelijk. Ik heb weinig hoop dat ik terug gebeld ga worden.

Inmiddels ben ik gelukkig teruggebeld en heb ik goede hoop dat deze kwestie goed opgelost gaat worden. Fijn!
Door het aanpassen van het e-mailadres op de website kan een hoop irritatie voorkomen worden.