Russenweg 6
085-0602072

8,9

Bol.com 63 8,9

Mariska Buster beoordeelde op 2019-06-17

Tevreden. Ontving een mail met de melding dat mijn bestelling was verzonden met een track en tracecode. Helaas werkte de code niet omdat ik werd doorgelinkt naar een andere transporteur dan die werd gebruikt. Maar zelf de juiste transporteur kunnen achterhalen via de omschrijving in de mail em daar op kunnen kijken naar de leverdatum. Daar werd aangegeven dat de bestelling nog onderweg was naar het sorteerdepot, maar ineens ging de deurbel en was de bezorger er al.

Levering was prima verpakt, zelfs met met een tas waarin het kussen opgevorgen of meegenomen kan worden op reis oid, dus zeer blij mee. Goede kwaliteot lussen, nette afwerking em voldoende vulling. Geen Chinese troep.

JJ Zwart beoordeelde op 2019-05-26

Product was prima, maar levering duurde érg lang, anderhalve week.

Willem Keemink beoordeelde op 2019-05-25

Formulier vereist 06 nummer, kan dan ook niet meer winkelwagen slecht aanpassen, na mailcontact uiteindelijk opgelost en winkelwagen gelukkig na een paar dagen leeg, bestelling daarna op tijd en correct uitgeleverd

Henk boeren beoordeelde op 2019-05-19

Alles perfect en snel en goed contact

Marjolein de Vette beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering!

Fabienne Fouquet beoordeelde op 2019-04-27

Gewoon dik in orde,veel meer woorden zijn daar niet voor nodig.

Marcel Swartjes beoordeelde op 2019-04-22

Voorraad en snelle levering geen track & trace

Mireille Rondas beoordeelde op 2019-04-12

Alles perfect verlopen zoals afgesproken, bedankt.

Cynthia van Vilsteren beoordeelde op 2019-04-11

Ik heb besteld via afterpau,maar dat bleek niet te werken op de site. Vervolgens zelf gemaild voor info en kreeg te horen dat het artikel is uitverkocht. Hopelijk volgende week krijg ik .ook bestelling. Dat is dus niet binnen de 2 dagen..... Ik.kreegvwel direct feedback op.mojj mail voor informatie.

Frie beoordeelde op 2019-04-06

Prima kwaliteit kussen en geweldige service! Het kussen was een cadeau en degene die het ontving is van plan om de komende 5 jaar niet uit bed te komen 😂. Bestelservice van DBD is onvoorstelbaar slecht, maar 1 telefoontje naar Mijn ideale kussen en de problemen waren binnen een paar uur opgelost.

Lianne Berends beoordeelde op 2019-03-26

Bestelde komt overeen met wat er bezorgd wordt. Duurde ongeveer een week.

SWI van Rossum beoordeelde op 2019-03-07

Volkomen de verkeerde maat geleverd. Volgens leverancier Socratex is de prijs van het besteld meer dan het dubbele van wat jullie op de site hebben staan. Socratex verklaarde dat ze dit probleem met de maten steeds bij Beslist.nl hebben. Ba. de groeten, Piet Hendriksma

Reactie van mijnidealekussen.nl:
We hebben het geprobeerd zo goed mogelijk uit te leggen waar deze fout lag en uiteindelijk netjes opgelost, ook naar tevredenheid van de klant.

Marga beoordeelde op 2019-02-08

Goed contact met leverancier; adequate actie

Helen van der Spek beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden over snelle en goed verpakte levering

Tineke van derHeide van Hellemond beoordeelde op 2019-01-17

Snelle correcte service

W. Roos beoordeelde op 2019-01-15

Even onduidelijkheid over afterpay, omdat afterpay eerder kwam en vroeg om betaling na aflevering. Verder alles OK.

Shurani Pieternelle beoordeelde op 2019-01-12

Lekker zachte kussen. Slaapt ook lekker.

Hendrik Claes beoordeelde op 2019-01-12

We vonden, eerlijk gezegd, aanvankelijk de prijs van het hoofdkussen aan de hoge kant. Maar omdat goed slapen zo belangrijk is, toch maar besteld. Al na een nacht wist mijn vrouw dat het een goede aankoop was. Eendendons is een natuurlijke, ademende, rustgevende materie. 90% dons is een luxe waar we graag wat geld voor over hebben. Ik bestelde eerder bij Mijnidealekussen.nl (via Bol) een hoofdkussen met minder dons en meer veertjes: het verschil is voelbaar. Omwille van de feestdagen nam de levering wat meer tijd in beslag. Maar wij vinden vandaag besteld, morgen in huis; niet echt noodzakelijk. De mensen van Mijnidealekussen.nl maken waar wat ze beloven: degelijke producten en een correcte service.

Esther Hoving beoordeelde op 2019-01-10

Goede uitleg wel in het Duits
Slaapt heerlijk

dirk huyberechts beoordeelde op 2018-12-31

Een heel goed ergonomisch kussen , juist de goede vulling en ondersteuning . De chronische romboïd-spier ontsteking tgv zwemtraining/werk is na jaren sukkelen nu volledig verdwenen doordat de bovenrugspieren goed kunnen ontspannen en recupereren omdat bovenste arm in zijlig nu niet naar beneden hangt. Kan het zeker aanraden aan iedereen met (boven)rug problemen. En wss is het ook zeer geschikt als je zwanger bent ,al heb ik daar als man geen ervaring mee !