mijnidealekussen.nl

mijnidealekussen.nl

Op Mijnidealekussen.nl vindt je gewoon goede hoofdkussens op te slapen, maar ook speciale ondersteunende kussens om bijvoorbeeld te gebruiken tijdens je zwangerschap of bij ziekte. In veel gevallen hebben wij ook de bijpassende slopen en moltons. Alle producten zijn snel en vaak ook uit voorraad leverbaar.

Lidmaatschap per 13-11-2023 stopgezet

8,9

• M vd Brink
    Review voor mijnidealekussen.nl

Bestelling niet geleverd. Geen contact te krijgen met winkel

• Christiane Van Caenegem
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Ben heel tevreden van dit hoofdkussen

• Marianne Zabeau
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Mooie producten, goed verpakt. Snel geleverd.

• Willy Van Hemelrijck
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

De foto op uw website komt volledig overeen met de kussens en verpakkingen welke wij reeds enkele jaren hebben en waar we zeer tevreden over zijn.
    Echter, de verpakking en de inhoud van de levering die we nu ontvingen is wel verschillend met de foto op uw website.

• Jan Roelofs

Snelle perfecte levering.

• Barbara Voon
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Ich habe meine Bestellung heute endlich bekommen! Vielen Dank! Dank je wel!

• Laura Spannenburg Lironi
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Kussen kwam snel en perfect ingepakt aan! Ben zeer tevreden over mijn aankoop.

• Eric Hegge
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

snel geleverd, uitstekend verpakt, geen beschadigingen, en juist geïnformeerd over de levering

• Svetlana Lace
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Vielen Dank für Ihre Mühe.
    Es wurde sofort geantwortet und über alles informiert. Noch herzliche Danke.

• Monique Olschak

Xxxxx

• Reinhold Hund
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Gute Preise. Toller service. Alles super gelaufen. DANKE.

• Karin
    Review voor mijnidealekussen.nl

2 kussens gekocht bij 2 verschillende bedrijven, beiden via bol.com. Beide kussens geretourneerd, maar dat ging mis, de kussens zijn verwisseld. Medewerkers van het andere bedrijf hebben vanaf het begin af aan meegedacht en geholpen om het op te lossen en hebben het door hen ontvangen kussen doorgestuurd naar Mijnidealekussen. Andersom verliep het ronduit slecht. Mijnidealekussen reageerde in eerste instantie helemaal niet op mijn bericht dat er iets mis was gegaan. Pas toen medewerkers van bol.com hen benaderden en aandrongen op een oplossing kwam er iets van beweging in. Na een maand pushen door bol.com heeft men het kussen doorgestuurd, maar niet in de originele verpakking. Die is blijkbaar ergens achter gebleven. Het andere bedrijf is zo aardig geweest om het aankoopbedrag toch terug te storten, anders was ik door het slordige werk en onzorgvuldig omgaan met retouren 70 euro kwijt geweest.
    Waardeloze communicatie en klantenservice, als het kon gaf ik -10 sterren.

Beste Karin,
    Het is altijd onhandig als klanten de verkeerde artikelen naar je retour sturen. Het kussen wat je terugstuurde zat in onze eigen verpakking, maar was van een andere leverancier. Ook gebeurde dit in de drukste tijd van het jaar, rond Black Friday. Uiteraard proberen wij onze klanten zsm hun bestelling te leveren, dat ging even voor. Uiteindelijk hadden wij ons kussen, in een onbekende verpakking, ook pas een maand later terug. Ook de andere leverancier was druk met andere zaken uiteraard. Als klanten zelf fouten maken is het wel heel makkelijk om een bedrijf hier op af te rekenen. Uiteindelijk is het volgens mij goed gekomen en heb je van beide leveranciers keurig je geld retour gehad.

• Andreas Bechstein
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Top Ware wie beschrieben, Lieferzeit sehr schnell, gerne wieder!

Antwoord van mijnidealekussen.nl

Vielen Dank Andreas! Das hören wir natürlich sehr gerne:)

• Winfried Zimmer
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Alles super, schnelle Lieferung, gerne wieder

• Marjan

Snelle bezorging, goed product

• Nancy Bitterling
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Was niet het juiste kussen, maar prima service, duidelijk antwoord via mail, top!!

• Kai Wilms

Sehr netter Kundenkontakt. Gelieferte Ware ist top; jederzeit wieder

• Ibrahim Yildiz
    Review voor mijnidealekussen.nl

Als het gaat om retourneren is het allemaal moeilijk
    Kan niet je ben te laat word er gezegd
    Dus laastst keer bestelt bij mijnidealekussen
    Wat slecht zeg

Antwoord van mijnidealekussen.nl

Jammer dat je niet tevreden bent. Retourneren mag altijd mits aangemeld binnen 14 dagen.
    Deze retourmelding was na 3 weken en dat kunnen wij, mede omdat hygiëne bij ons boven alles komt, helaas niet meer accepteren.

Vriendelijke groet, team mijnidealekussen.nl

• Janny Oosterwechel
    Geverifieerde klant van mijnidealekussen.nl

Klantenservice was prima. Kreeg direkt antwoord op mijn mal en telefoontje. Maar de bezorging liet op zich wachten.

• Linda Horsmeier