Mikado Sieraden

Mikado Sieraden

U vindt bij ons opvallende, exclusieve, trendy maar betaalbare sieraden, kijk vooral eens bij onze exclusieve Statement kettingen, korte kettingen en Alles Ibiza style ! Onze artikelen komen uit Parijs, Brussel en natuurlijk ons eigen Amsterdam en Utrecht.
Merken zijn bijvoorbeeld WINGS, TOENGA, BEHAVE, JehWang, Parfum Lockets, Pinkiezz en de kunstcollecties van MARZIO FIORINI, COOL en PEDRO BELTRAN.

Mikado sieraden staat bekend om zijn exclusieve Ibiza Style armbanden, BOHO kettingen en Armcandy's met Infinity, Love, Cross, Lovebirds, Tree of Life, Owls enz. Wij hebben een grote keus in ENGELENROEPERS! En vandaag voor 16.00 uur besteld (binnen NL) morgen in je brievenbus! (NL)

De nieuwe Rages zoals Chokers, Buffalo sieraden met kettingen en armbanden en de Jeans Patches hebben wij uiteraard ook in huis!

Nieuw! Eerst zien, dan kopen? Betaal nu veilig achteraf met BILLINK!

De zekerheden van https://www.mikado-sieraden.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017