De voorstenkamp 1101
6545ED Nijmegen

Sjhary De la cruz beoordeelde op 2017-09-08

Hele snelle levering en mooie kleding

Reactie van Miss Brand:
Bedankt voor je beoordeling Sjhary en veel plezier met je aankoop :)

Ramona Bloemberg beoordeelde op 2017-06-25

Een mooi jong bedrijf met super goede service. Ik zat meerdere malen te twijfelen tussen 2 maten en keer op keer werd het zonder moeite geruild.

Reactie van Miss Brand:
Hartstikke bedankt voor uw beoordeling. We hebben het allemaal met veel plezier gedaan!

Nancy Duurham beoordeelde op 2017-05-29

Goede service

Reactie van Miss Brand:
Bedankt voor je beoordeling Nancy!