Markenhaven 28 28
3826 AC Amersfoort
KvK 32099461

Nicole Dooper beoordeelde op 2018-09-23

Super! Op tijd, een upgrade bij voorraad tekort en nog een persoonlijke boodschap op het pakketje! Super service!

Hans J.A. Klaren beoordeelde op 2018-08-11

Prima geleverd, verpakt.

Ton Geeven beoordeelde op 2018-08-06

Ik ben zeer te vrede met de snelle levering zo ook met de lamp.

Femke beoordeelde op 2018-07-26

Mooie producten en snelle levering, top!

Maria Cornelia van Rijswijk beoordeelde op 2018-07-14

Besteld- Product in doos beschadigd- foto's gemaakt- email verzonden- retour gezonden- mail terug gekregen dat er een nieuw product werd verzonden- na 48 uur nog geen levering gehad- gebeld met Mobisun- stond een in Engels geschreven mail met lever datum in mijn spam mail- Product nog dezelfde dag in huis. Na gebeld te hebben kreeg ik van Mobisun nog een product de volgende dag geleverd. Ondanks dat de eerste keer het product beschadigt in de doos zat. Dik tevreden over het bedrijf.

Jur Manneveld beoordeelde op 2018-07-05

Vlotte levering. Goede producten

Femke beoordeelde op 2018-05-22

Fijne gebruiksvriendelijke website.
Super snelle service en niks op aan te merken.