Nachtegaal 13
3853 DM Ermelo
KvK 52205150

lin beoordeelde op 2017-08-21

Door graveerplaatje erbij besteld te hebben wordt de verwachte levertijd ongeveer 4 dagen.
maar is het wachten zeer zeker waard. de moerenmannetjes zijn zeer bijzonder. Zeer goed in elkaar gezet en zeer stevig. TOP zowel moerenmannetjes als bedrijf. zeer aanbevolen. de verpakking wordt zeer netjes verzorgd tegen gooien en stoten. top bedrijf, zeer goede ervaring

J. van der Velde beoordeelde op 2017-02-06

De kok besteld als geschenk voor een nieuw te openen keukenzaak. Verzending en verpakking prima in orde.
Helaas stond op het bijbestelde gegraveerde plaatje een deel van de tekst niet. Na een telefoontje heef Moerenmannetjes .nl dit keurig, snel en geheel kosteloos opgelost en binnen een dag of 2 was het vervangende plaatje al in huis. Dit bedrijf weet wat service is, hier kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ga zo door, ik zal bij gelegenheid zeker nog eens bestellen!

Harry beoordeelde op 2014-09-12

Ik bestelde eerder al een mannetje (kok). Het beroep dat ik nu koos (timmerman) verblufte mij in zijn uitvoering zo mogelijk nog meer: magnifiek vormgegeven, vol treffende details, robuust opgebouwd en geestig. Twee ronduit juweeltjes van kado's die mijn beide feestelingen maximaal verrast hebben. Het bedrijf in Ermelo is prima! Zo nodig (in mijn geval) zeer service gericht. De bestelling wordt vlot afgewerkt en keurig verzorgd (zeer beschermd verpakt) verzonden, elke stap begeleid door een mail. Niks dan lof, leuke website. En wat een keuze....

Dennis beoordeelde op 2014-05-02

Wij hadden een moerenmannetje besteld met een graveer plaatje. Je kunt bij het bestellen meteen de gewenste tekst opgeven dus dat is erg makkelijk. Door het graveren duurde het bezorgen wel iets langer maar dat is logisch.

2014